Citat:
Precis. Det är ett enda ormbo allting. Otroligt äcklande. Det man bör fråga sig är exakt hur mycket av dessa personers resa till framgång som faktiskt är "slump" och hur mycket som är bestämt långt i förväg. Väljs de ut? Vi ser ju ofta hur vissa släkt/relationsband återkommer i maktens korridorer under många decennier (Bush)
Vi vet ju exempelvis att Obama kom in på Harvard och fick sin utbildning finansierad tack vare prins Alwaleed Bin Talal redan 1988, som i höstas blev av med stora delar av sina tillgångar i den Saudiska utrensningen av kungafamiljen. Hur kommer det sig att denna saudiske miljardär plötsligt bestämmer sig för att finansiera och lyfta fram Obama, som på den tiden var helt okänd? Har detta lett till krav på gentjänster längre fram i hans karriär, "Jag hjälpte in dig på Harvard, nu vill jag att du gör XYZ..."?
Kan Obama ha blivit "utvald" ännu längre tillbaks i tiden?
Hillary och Bill Clinton. Råkade de bara halka in i politiken på ett bananskal, eller valdes de in? Lyftes de fram likt Obama av rika särintressen? Av vem då och varför? När?
Hur många av våra topp-politiker är "self made", och hur många ägs redan från dag 1 av diverse skumma aktörer?
Jag vill även poängtera att Hillary och Bills barn, Chelsea Clinton, med största sannolikhet inte är Bills, utan en snubbe som heter Webster Hubbel.
Chelsea Clinton's real father is Webster Hubbell
Vi vet ju exempelvis att Obama kom in på Harvard och fick sin utbildning finansierad tack vare prins Alwaleed Bin Talal redan 1988, som i höstas blev av med stora delar av sina tillgångar i den Saudiska utrensningen av kungafamiljen. Hur kommer det sig att denna saudiske miljardär plötsligt bestämmer sig för att finansiera och lyfta fram Obama, som på den tiden var helt okänd? Har detta lett till krav på gentjänster längre fram i hans karriär, "Jag hjälpte in dig på Harvard, nu vill jag att du gör XYZ..."?
Kan Obama ha blivit "utvald" ännu längre tillbaks i tiden?
Hillary och Bill Clinton. Råkade de bara halka in i politiken på ett bananskal, eller valdes de in? Lyftes de fram likt Obama av rika särintressen? Av vem då och varför? När?
Hur många av våra topp-politiker är "self made", och hur många ägs redan från dag 1 av diverse skumma aktörer?
Jag vill även poängtera att Hillary och Bills barn, Chelsea Clinton, med största sannolikhet inte är Bills, utan en snubbe som heter Webster Hubbel.
Chelsea Clinton's real father is Webster Hubbell
Bra punkter du tar fram allihop, hade läst det där om Chelsea förut men glömt. Det om Obama är högintressant. Tog inte lång tid för Trump att ta hand om Saudi-royals...
JFK försökte för övrigt varna oss för deep state redan på sextiotalet (fast då var det "Secret Societies" och angivare och kommunister man var rädd för). Tror videon redan postats här nyligen, men ändå, lyssna på vad han säger. Det är fenomenalt rakt och ärligt, däri finns en ängslan för det amerikanska folket.
https://m.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs
(full version ska det vara, har ej kollat igenom än)