2018-04-15, 08:32
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Det man bör fråga sig är exakt hur mycket av dessa personers resa till framgång som faktiskt är "slump" och hur mycket som är bestämt långt i förväg. Väljs de ut? Vi ser ju ofta hur vissa släkt/relationsband återkommer i maktens korridorer under många decennier (Bush)

Vi vet ju exempelvis att Obama kom in på Harvard och fick sin utbildning finansierad tack vare prins Alwaleed Bin Talal redan 1988, som i höstas blev av med stora delar av sina tillgångar i den Saudiska utrensningen av kungafamiljen. Hur kommer det sig att denna saudiske miljardär plötsligt bestämmer sig för att finansiera och lyfta fram Obama, som på den tiden var helt okänd? Har detta lett till krav på gentjänster längre fram i hans karriär, "Jag hjälpte in dig på Harvard, nu vill jag att du gör XYZ..."?
Kan Obama ha blivit "utvald" ännu längre tillbaks i tiden?

Hillary och Bill Clinton. Råkade de bara halka in i politiken på ett bananskal, eller valdes de in? Lyftes de fram likt Obama av rika särintressen? Av vem då och varför? När?
Hur många av våra topp-politiker är "self made", och hur många ägs redan från dag 1 av diverse skumma aktörer?

Jag vill även poängtera att Hillary och Bills barn, Chelsea Clinton, med största sannolikhet inte är Bills, utan en snubbe som heter Webster Hubbel.

Chelsea Clinton's real father is Webster Hubbell
Precis. Det är ett enda ormbo allting. Otroligt äcklande.
Bra punkter du tar fram allihop, hade läst det där om Chelsea förut men glömt. Det om Obama är högintressant. Tog inte lång tid för Trump att ta hand om Saudi-royals...

JFK försökte för övrigt varna oss för deep state redan på sextiotalet (fast då var det "Secret Societies" och angivare och kommunister man var rädd för). Tror videon redan postats här nyligen, men ändå, lyssna på vad han säger. Det är fenomenalt rakt och ärligt, däri finns en ängslan för det amerikanska folket.

https://m.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs
(full version ska det vara, har ej kollat igenom än)
Citera
2018-04-15, 09:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jo, visserligen men det gäller ju åt båda håll. Det är också anmärkningsvärt att man agerar på reflex och synkront från västs sida innan man ens har slagit fast vem, vad och hur.

Absolut, men det man måste ha i åtanke när det kommer till sånt där är att inte ta allt för givet, sedan så är väldigt många västerländska nationer kritiska till att Storbritannien var så snabb med att peka ut Ryssland och antingen vill eller näst intill kräver att de ska presentera bevis för att ryssarna låg bakom förgiftningen.

Men att ryssarna går så aggressivt ut med att säga att de inte gjorde det är i mina ögon lika suspekt som att Storbritannien var så snabba med att peka ut ryssarna så, ja var bara helt enkelt källkritisk och kritisk mot vad som sägs från bägge hållen.
Citera
2018-04-15, 12:13
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är ett försök att förklara varför Q aldrig släpper nån vettig information i förväg trots att han påstår sig ha/låtsas ha tillgång till infon.. det är även ett smidigt sätt att friskriva sig från ansvar när Q ändå får det fel - som med Syrien...

Typ: ”You can’t handle the truth...” så för er säkerhet släpper vi bara ”crumbs” och ibland släpper vi felaktigheter för det är så man spelar åttadimensionell fia med knuff!

Vad exakt har Q skrivit angående Syrien som varit fel?

Lust att länka några exempel?
Citera
2018-04-15, 13:17
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Vad exakt har Q skrivit angående Syrien som varit fel?

Lust att länka några exempel?

Tänkte mest på det Lovematrix citerade här:
(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Men det kanske bara är något som Lovematrix diktat ihop själv? Å andra sidan är det ju lika luddigt skrivet som vanligt av Q så det går förstås att tolka som att de ska kriga lite först och sen ska det bli fred... typ lite senare,, när de har krigat klart.. som det alltid blir...
Citera
2018-04-15, 18:57
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Nån annan som sett att Nazisterna var till Antarktis o hade någe skumt för sig där ?
Tror dom hade ett namn på stället oxo.
Ja de var där 1938. Richard Byrd var väl där ca tio år före. Även idag åker höjdare dit. Påven var nyligen där. John Kerry åkte dit precis före valet 2016. Något finns det som inte allmänheten inte vill att vi ska få se. En teori är som jag skrev tidigare är att det kan finnas kontinenter söder om Antarktis.

Kanske det var de som Tyskland höll på att undersöka före kriget och kan ha varit en katalysator som startade kriget?

Påven ska ju få det hett bakom öronen i maj enligt Q.
[Pope] will be having a terrible May.
Those who backed him will be pushed into the LIGHT>
Dark to LIGHT.
TRUTH
Q
Citera
2018-04-15, 19:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut, men det man måste ha i åtanke när det kommer till sånt där är att inte ta allt för givet, sedan så är väldigt många västerländska nationer kritiska till att Storbritannien var så snabb med att peka ut Ryssland och antingen vill eller näst intill kräver att de ska presentera bevis för att ryssarna låg bakom förgiftningen.

Men att ryssarna går så aggressivt ut med att säga att de inte gjorde det är i mina ögon lika suspekt som att Storbritannien var så snabba med att peka ut ryssarna så, ja var bara helt enkelt källkritisk och kritisk mot vad som sägs från bägge hållen.
Ja, det måste man ju vara. Det jag kan säga säkert är hur jag vet hur vinklad och förljugen västs MSMedia är och framför allt Sveriges och efter att ha sett SVT-intervjun med RT:s chefredaktör, Margarita Simonyan, blev min övertygelse än starkare att det är värre i väst än i Ryssland.
Senast redigerad av RobRoys 2018-04-15 kl. 19:31.
Citera
2018-04-15, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Du länkar till en hemsida, inte en tidningsartikel. Finns nämnda dagstidning på youtube eller i arkiv så man själv kan se vad det stod i tidningen och inte bara vad som sägs att det stod. Ungefär som att tidning efter tidning redan från 1800-talet fram till 1936 skrev om att 6 miljoner judar har dött. Så här:

https://www.youtube.com/watch?v=nu7RNulCVoA
https://www.youtube.com/watch?v=uTfjoJaYxTM

https://www.youtube.com/watch?v=XpaDiI6RCk0

När framför allt förintelseöverlevare efter förintelseöverlevare bevisas ljuga så blir ju de själva faktiska bevisen väldigt mycket mer intressant. Vilken annan sanning måste man hota med 10 års fängelse om man ifrågasätter?

Rekommenderar folk att läsa "En tom säck kan inte stå". Finns gratis som PDF på nätet.

Jag har också stött på det där att AH var placerad där av Rothschild och Rockefeller. Vet inte om det stämmer. Frågan är hur familjen Rothschild och Rockefeller då kan gå fria idag? Har de ingen skuld? Det kan ju vara så enkelt att man säger det för att folk inte ska eftersöka eller hylla allt det gott som AH också gjorde. I många avseenden var han en framtidsman.

Nog om OT nu. Tillbaka till Q och Annon. Något nytt?

Hoaa Jerome Corsi
Säger att det var Usa som sprängde atomvapnet i NK där 200 tekniker ska ha dött, därefter gav NK upp?
Sprängdes det av någe i berget har jag för mig ?

https://www.youtube.com/watch?v=ZigQ5Sr33j0
Citera
2018-04-15, 19:42
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ja, det måste man ju vara. Det jag kan säga säkert är hur jag vet hur vinklad och förljugen västs MSMedia är och framför allt Sveriges och efter att ha sett SVT-intervjun med RT:s chefredaktör, Margarita Simonyan, blev min övertygelse än starkare att det är värre i väst än i Ryssland.
Som både Trump och Q har sagt. Fake News. Och det viktigaste är inte vad MSM skriver utan vad de inte skriver. Men som sagt, de förlorar kredibilitet för varje dag som går och till slut kommer de att förlora ansiktet helt om de inte lyckas få genom någon slags censur.
Citera
2018-04-15, 19:58
Medlem
Expand your thinking.
The ‘date’ vs ‘actual’.
Iran next.
Trust the plan!
April SHOWERS.
[SHOWERS].
Do you believe in coincidences?
Q

och med denna bild som tillägg: https://qanonposts.com/images/03a0f2679e4e92f062e6f53bc0738b14581ebfc22fe4d93fd1 f56708cc03b99b.jpeg

Apr06 - Q
Auth B19-2

McKenzie: "Two USAF B-1 lancer bombers launched 19 missiles."

Intressant!
Citera
2018-04-15, 20:09
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagosand
Expand your thinking.
The ‘date’ vs ‘actual’.
Iran next.
Trust the plan!
April SHOWERS.
[SHOWERS].
Do you believe in coincidences?
Q

och med denna bild som tillägg: https://qanonposts.com/images/03a0f2679e4e92f062e6f53bc0738b14581ebfc22fe4d93fd1 f56708cc03b99b.jpeg

Apr06 - Q
Auth B19-2

McKenzie: "Two USAF B-1 lancer bombers launched 19 missiles."

Intressant!

Jätteintressant. Hade det skickats 23 missiler så skulle nån gräva fram en tweet där nån säger att Hillary Clinton köpte två pizzor från en pizzeria som ligger på adress "B-nånting-street 19" och då är det uppenbart att den pizzerian är en front för pedofilhandel... Den som söker finner.
Citera
2018-04-15, 20:34
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Jätteintressant. Hade det skickats 23 missiler så skulle nån gräva fram en tweet där nån säger att Hillary Clinton köpte två pizzor från en pizzeria som ligger på adress "B-nånting-street 19" och då är det uppenbart att den pizzerian är en front för pedofilhandel... Den som söker finner.
Precis. Sen kommer någon och kopplar ihop Hillary med Bill och säger att han har utsatts för mindcontrol eftersom det finns en två minuter lång video som en symbol för de två pizzor hon köpt.
https://www.youtube.com/watch?v=Zt7r_XFMT_M

Otroligt hur vissa kopplar ihop saker bara så där.
Citera
2018-04-15, 20:37
Medlem
GothamCitys avatar
Undrar hur det har gått med utrensningen av Black Hats inom underrättelsetjänsterna? Q har ju skrivit att NSA är "vital" så där har man nog rensat upp. CIA har väl i princip blivit sprängt och det har pratats om att NSA och CIA skulle slås ihop. Militära underrättelsetjänsten som Q ska få info ifrån är troligen White Hats och så även militären. Undrar hur det ser ut i Sverige egentligen? FRA, MUST, SÄPO. Hur mycket Black Hats som går Deep States ärenden? Och inom rättsväsendet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in