2018-04-15, 18:09
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekpine
Enligt Zlatans senaste Tweet som postades för några minuter sedan så är chansen att han medverkar under Vm SKYHÖG.
Och vad spelar det för roll vad han skriver på Twitter när han inte framför en önskan att återvända till landslaget till Janne? Till dess att han gör det är det helt ointressant vad han säger till media.
Citera
2018-04-15, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Och vad spelar det för roll vad han skriver på Twitter när han inte framför en önskan att återvända till landslaget till Janne? Till dess att han gör det är det helt ointressant vad han säger till media.
Tror du Zlatan har ditt eller medias nummer på speed dial som han avser att trycka på så fort han framfört sin önskan till Janne? Han kanske snackade med Janne under morgonen efter gårdagens match och skriver nu på Twitter hur han ser på saken ur ett sannolikhets perspektiv.
Citera
2018-04-15, 18:18
Medlem
Finns det någon i landslaget som önskar att Zlatten ska vara med?
Citera
2018-04-15, 18:19
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag börjar nästan få en känsla av att den dryga narcissisten Zlatan Ibrahimovic trollar. Jag hoppas det i alla fall för om Janne Andersson visar sig vara en lika ryggradslös fjant som scarfmannen och tar med Ibrahimovic i VM-truppen så blir det svårt för mig att hålla på SvFF:s representationslag.

Jag börjar också känna att han bara trollar Zlatan, nu för en stund så skrev han ju på twitter att chansen att han spelar VM är skyhöga. Det känns bara löjligt, det var charmigt kanske när han var i 20 års åldern å hålla på så här, men nu är han snart 40 år och inte speciellt roligt å charmigt längre, det känns bara patetiskt.
Citera
2018-04-15, 18:29
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekpine
Tror du Zlatan har ditt eller medias nummer på speed dial som han avser att trycka på så fort han framfört sin önskan till Janne? Han kanske snackade med Janne under morgonen efter gårdagens match och skriver nu på Twitter hur han ser på saken ur ett sannolikhets perspektiv.
Ja, om han gjorde lär vi få reda på det inom kort. Journalisterna slutar aldrig att fråga Janne, den som lever får se helt enkelt. Min poäng är bara att ett meddelande från Zlatan på sociala medier i sig självt inte säger ett dyft. Än så länge har det haglat dylika uttalanden utan att något har hänt.
Citera
2018-04-15, 20:53
Medlem
Han är sjukt slö och långsam även om han kan leva gott på sin placering och skills. Som i landslaget så blir det ofta att han saktar ner spelet för mkt. Gäller att Ashley Cole och andra runt omkring är väldigt aktiva för att han ska fortsätta leverera. Sen är han väl inte i full matchform till hans försvar.

Såg också en lite oroande tendens mot Kansas att han sjönk väldigt djupt för att hämta och fördela bollar. Ska han spela nia eller tia i Galaxy egentligen?
Senast redigerad av Mzzo 2018-04-15 kl. 20:57.
Citera
2018-04-15, 22:01
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Z skulle fullständigt demolera allsvenskan om han spelade där. MLS är ingen höjdarliga men överdriv inte tack.

Nä, jag vet. Men ibland måste man spetsa till det lite. Det var oseriöst att jämföra Chicago med IK Frej. Jag borde nöjt mig med Värnamo eller Gais.
Citera
2018-04-16, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Att Gustav Svensson är med visar vilket svagt innermittfält vi besitter när Ekdal och Johansson är skadade, och det har ingen hymlat med. Synd för svensk fotboll att Berg valde pengarna såhär tidigt i karriären också.

Håller med om att man inte ska diskvalificera p.g.a. liga, men bortsett från målen så har Zlatan helt ärligt varit urusel. Han har gjort 3 mål tack vare försvar som inte passat i Superettan, och de lägena kommer inte dyka upp i VM. I ett svenskt landslag hade han varit en stationär börda.

Problemet med att, som vissa gör, sänka en liga är att man riskerar att dra med andra spelare i fallet.

Det är märkligt hur många som ser MLS och arabligan som sämre ligor än Allsvenskan, men inte argumenterar för Lewicki och Jeremejeff (exempel, inte helt seriösa exempel) istället för Svensson och Berg.

Jag tycker att det är för tidigt att säga ja eller nej till Zlatans medverkan. Allt beror på hans form och inställning jämfört med de andra alternativen.
Citera
2018-04-16, 10:03
Medlem
Slopa Zlatan så att vi får se världens tråkigaste VM-insats någonsin. Ett heroiskt kryss mot Sydkorea, en tåfjutt av Toivonen i 1-5-förlusten mot Mexiko och slutligen ett nytt mirakel mot Tyskland bara att vi inte hämtar upp 0-4 utan håller siffrorna matchen ut. Längtar!
Citera
2018-04-16, 10:40
Medlem
ThierryHenry14s avatar
hans tweet är trolleri han kommer inte spela vm
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Du har ingen aning om vad du pratar om tyvärr.

https://www.totalsportek.com/football/ranking-best-league-in-the-world/

Här ser du klart och tydligt att MLS är topp 10 av dem bästa ligorna i världen. Andelen fotbollsutövare i USA är mer än Sveriges befolkning.

Janne är ryggradslös om han inte ringer Z. Kanske är han rädd för att bli motbevisad. Kanske bygger han sin relation till Toivonen på.andra grunder än fotboll. Han har redan visat sig vara ryggradslös som tagit in Sebastian Träbenet Larsson.

Z skulle fullständigt demolera allsvenskan om han spelade där. MLS är ingen höjdarliga men överdriv inte tack.
Vilken skämtsida. Mexikanska ligan är klasser bättre än den amerikanska

Det här kan var den äckligaste tråden på flashback. Get off his dick cocksuckers!!!
Citera
2018-04-16, 13:09
Medlem
BarryHeros avatar
Jag tror inte att Zlatan kommer vara med. Han har för stort hjärta.

Kom ihåg att detta är Sveriges första VM på 12 år. Detta är flera spelares enda chans i karriären att spela ett VM. Granqvist, Berg, Toivonen, Seb. Larsson, Lustig, m.fl. kommer säkerligen sluta i landslaget efter VM (de har alla passerat 30 och slutar mer eller mindre på topp). Berg och Toivonen är givna i truppen efter deras makalösa kvalprestationer. Som backups har vi Guidetti, Kiese Thelin, och Christoffer Nyman som var med och krigade under hela kvalet. Skulle Zlatan verkligen gå in och krossa en av dessa gossars VM-drömmar? Deras kanske enda chans att representera Sverige i ett världsmästerskap? Jag tror inte det. Zlatan har spelat två VM redan och är dessutom långt ifrån toppformen. Han kommer ge chansen till en sån som Kiese Thelin.
Citera
2018-04-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Jag tror inte att Zlatan kommer vara med. Han har för stort hjärta.

Kom ihåg att detta är Sveriges första VM på 12 år. Detta är flera spelares enda chans i karriären att spela ett VM. Granqvist, Berg, Toivonen, Seb. Larsson, Lustig, m.fl. kommer säkerligen sluta i landslaget efter VM (de har alla passerat 30 och slutar mer eller mindre på topp). Berg och Toivonen är givna i truppen efter deras makalösa kvalprestationer. Som backups har vi Guidetti, Kiese Thelin, och Christoffer Nyman som var med och krigade under hela kvalet. Skulle Zlatan verkligen gå in och krossa en av dessa gossars VM-drömmar? Deras kanske enda chans att representera Sverige i ett världsmästerskap? Jag tror inte det. Zlatan har spelat två VM redan och är dessutom långt ifrån toppformen. Han kommer ge chansen till en sån som Kiese Thelin.
Vilka makalösa kvalprestationer stod Toivonen för? Minnet sviktar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in