Citat:
Ursprungligen postat av
Stehlitz
Det var du som tidigare kritiserade andra för anekdotisk bevisföring va? Du får väl läsa på. Vi har till och med skolor på sjukhus för barn som är inneliggande länge eftersom skolplikten är en så stark lag. Medfödda sjukdomar upphäver inte skolplikten. Det finns särskilda skolor för dessa barn. Sen finns det såklart begränsade tider där man pga en behandling behöver vara ledig men jag förstår inte varför det är intressant när vi diskuterar dessa tösers sjukdomar? Du är allt lite grälsjuk.
Jag tycker inte solglittret är grälsjuk, däremot är du det. Otrolig dålig attityd, läser du inte vad du själv skriver? Men du är långt ifrån värst, finns fler obehagliga individer här som sitter och skyddar sin kompis OH, kanske har de dåligt samvete och vill gärna att sanningen ska vara hur snäll och gullig pappa mördare OH var. Det finns bara en agenda för er här i tråden och det är att tjatigt hävda gång, på gång, på gång! Att barnen var svårt sjuka och Hanna var drivande att ha dödat barnen. Ja ni har sagt det nu ett antal ggr, men jag och många här håller inte med er, eran agenda är redan synad! Jag vet ingenting mer än vad som är mest sant men jag försöker komma fram till det mest sannolika, ni skriver om fakta! Men vi vet inte fakta och vi vet inte om föräldrarna var snälla mot sina barn, de kan lika gärna varit för jävliga mot dem, tills dess att de kallblodigt mördades! Av det som tills nu framkommit är OH troligtvis ensam mördare. Förhoppningsvis får vi veta hur det ligger till med brevet och allt? Sen tycker jag ni ska sluta vara så ironiska mot dem som säger sig känna till familjen och att anklaga dem för att vara är troll utan bevis!