Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Hej,
Jag följer tråden. Inte perfekt men nästan.
Det jag vet är ; Hanna berättade att dom inte hade fått hjälp på Barnsjukhuset i Lund. Men om Moa hade varit på massor av utredningar med blodprover så hade hon berättat det. Det finns inga barn som gillar blodprover. Hade hon genomgått såna undersökningar hade hon klagat. Därför tror jag inte på den informationen .
Jag tror inte heller att Oskar hade spelskulder och hade sålt gamla bilen för att få pengar. Man måste känna Oskar och då vet man att han inte var den typen av människa. Jag tror inte att han har spelat kort ens i sitt liv.
När jag blev förhörd av polisen så berättade jag att Hanna hade ont och polisen reagerade när det var. Under förhöret hade jag berättat mycket och ändå fick jag knappt några motfrågor. Eftersom polisen reagerade på Hannas enormt onda rygg så tror jag att hon hade ändå bröstcancer som metastaserade som några har skrivit här . Hanna har inte själv berättat nåt.
Jag tror inte att - om det finns intyg - att dom var förfalskade. Men i Tyskland är icke vetenskapliga instutioner mer utbredda. Alternativmedicin. Jag tror att Oskar skaffade ett intyg på ett sånt ställe. Det är vad jag tror. Vet inte alltså.
Men eftersom Oskar var så vältalig så gick skolan på det. Om man kände Oskar så förstår man att vanligt folk lätt kan gå på hans ord.
Jurist, fin familj, vältalighet, övertygande , intelligent och etc.
En vanlig snäll skolrektor kan inte så lätt gå emot honom.
Man får även kolla att intyget inte var från Gottfried. Därför borde detta anmälas till Socialstyrelsen. 2 barn dödades.
Tack så mycket för att du skriver här. Bryr dig inte om de som vill skrämma bort dig. Jag har mycket länge undrat över deras agenda. Det verkar nästan som om dina uppgifter utgör något hot för dessa personer. I alla fall upplever jag det så.
Bara en sak Hs ryggproblem: Du såg henne senast under våren 2017, hon jobbade vanligt tills jul 2017. Har man ryggont pga metastaser i maj, så tror jag inte man kan jobba som vanligt utan att någon märkar något till jul. Cancersmärta tilltar och man behöver mer en vanliga smärtstillande medel. Morfin eller så. Men det kan kanske någon som har medicinsk kunskap skriver om.
Jag kan så klart inte utesluta att cancern har kommit tillbaka, men jag tror inte det, i alla fall inte på det sätt att H hade ont och kunde själv-medicinerat eller inte-medicinerat jobba på som vanligt.