Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
va det verkligen jag som startade diskutionen? vad jag ser har jag gjort ett länk tips det som följer kan jag inte kontrollera.
Du har svarat på åtföljande diskussioner och därmed bidragit till att dra tråden OT. OT i forumdeln Länktips, men OnT i befintlig FE-tråd, varför din korgades.
Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
ser du inte att min tråd dock har en helt annan början på sammtalet än den befintliga?
Ja, den har en annan början eftersom den börjar med länktips. Den utvecklar sig dock till samma diskussion som den befintliga, varför den korgades med hänvisning till att det finns en befintlig tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
i min tråd har det diskuterats utifrån vad jag postat, i den befinteliga diskuteras utifrån ngt annat.
Det du inte har insett under de månader ditt ältande om flera FE-trådar har pågått är att i en tråd diskuteras det fram och tillbaka. Du hänger korkat benhårt upp dig på att TS i FE-tråden tar upp FE Society.
Till att börja med tas detta bara upp som exempel och inte som explicit utgångspunkt. Yttermera innebär detta på intet sätt att det är detta som enbart ska diskuteras, tvärtom. I ett diskussionsforum kommer man med adekvata pros and cons om ett ämne.
Om någon startar en tråd om pro i ett ämne och någon annan om con, så mynnar båda diskussionerna ut i samma sak. Detta har du också bevisat med din tråd i Länktips, så tyvärr har du grävt din egen trådgrav.
Citat:
Ursprungligen postat av
iwanttobefree
är min ts inte en samling länktips tinuviel?
Jo, men den blev ju OT och mynnade ut i samma sak som befintlig FE-tråd.