Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Men "det är ju sexigt" att betala skatt
En sådan pajas höll på att bli statsminister?????????? Hu i helvete är en SÅSSE skapad i huvet undrar en vanlig jävla "jordapa"
Hon verkar än idag vara beundrad av Aftonbladet... Eva Franchell
Citat:
LEDARE
Nu mobbas Sara Danius precis som Mona Sahlin
Citat:
EVA FRANCHELL Det är de kaxiga kvinnorna som motarbetas och tvingas bort.
Sara Danius är ju professor och jag förutsätter att man inte kan bli det om man är pantad i huvudet...
Mona är/var kaxig trots att hon var klen i huvudet, så fort Mona nämndes som påtänkt till partiledare skrev jag det här inlägget
http://www.tbg.nu/news_show/98837/1
Citat:
Läste att Mona var en av två kandidater för sossarnas högsta ledning, kan det stämma, detta var en av anledningaran till att jag inte röstade på sossarna nu senast, de hade ju inte bestämt vem som skulle ta över. Jag tycker ju att de fel hon gjort och hur hon hanterat dem, gör att jag inte skulle rösta på ett parti med henne som partiledare de närmasta årmiljonerna, nån som skyller på sina barn, säger att palme inte heller kunde sköta sin ekonomi (han lejde nån som skötte det åt honom, det gjorde ju inte Mona) Hon löser sina felparkeringar utanför riksdagen, med att hon får en personlig parkeringsplats.
Hon åker hem på lunchen för att gömma obetalda räkningar längst ner i soptunnan, för sin man. Hon har en man som tydligen tycker att hon ska sköta familjen ekonomi? Hon kör bilar med körförbud.
Alla som tror att en sådan person kan sköta sverige måste ju ha allvarliga fel i skallen eller???
Jag kritiserar Löfven för hans bristande intelligens också, men inte är han tillräckligt dum/slarvig för att missköta sitt privata liv som Mona gjort (eller så är de bättre på att hemlighålla det)
Jag kritiserar en idiot för att denne är idiot, inte för att denne råkar vara kvinna eller ej...
Hur kan nån som högaktar Sara Danius jämföra henne med Mona? Helt otroligt dumt...