2018-04-22, 19:12
Medlem
Måste våldtäktsduscha varje gång jag ser den kärringen i rutan. usch. får rysningar.
Citera
2018-08-12, 12:55
Medlem
Någon som vet vad hon gör numera?
Har hon en ny syltburk att snatta i?
Det är ju närmast omöjlgt att bli av med dessa parasiter, deras kollegor gör dom till ambassadörer och andra låtsas tjänster, naturligtvis med löneförhöjning.

Personligen anser jag att hon borde belönas med ett medborgarskap i afganistan alternativt somalia och eftersom hon hatar allt svenskt, så blir hon av med den bördan.
Citera
2018-08-15, 08:24
Medlem
black_devils avatar
Hon sitter väl på kåken o leker flatsex med dom andra små tjejerna där
Citera
2018-08-15, 09:40
Medlem
Jag tror att Mååna blivit beordrad att hålla en mycket låg profil inför och under valrörelsen för att slippa kontaminering. Ingenting får förknippa Mååna med Såsseriet inför valet.
Citera
2018-08-15, 11:16
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Jag tror att Mååna blivit beordrad att hålla en mycket låg profil inför och under valrörelsen för att slippa kontaminering. Ingenting får förknippa Mååna med Såsseriet inför valet.

Det tror jag med för en bild eller intervju med henne är lika med tappade röster för S.
Men var så säker, om ett par år har hon fått ett nytt förtroendeuppdrag inom S-rörelsen.
Citera
2018-08-15, 12:40
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore

Jag tror hon gick upp till sossarnas högkvarter, slog näven i bordet och krävde nytt toppjobb inom Rörelsen. Annars skulle hon inte lyfta ett finger i valrörelsen.

Och så fick hon inget jobb.
Citera
2018-10-06, 06:31
Medlem
I dokumentären om Anna Lindh får olika personer uttala sig om henne. Alla är mycket positiva frånsett Mona Sahlin som säger:
- "Anna var ganska rörig, slarvig, sprang genom livet och hade inte alltid koll på allt"

Göran Persson: - "Anna var väldigt duktig, om man använder ett sådant uttryck. Hon var kunnig, hon var påläst, hon var aktiv, hon var engagerad, hon kom i tid, hon gjorde allt rätt. En mycket ordentlig flicka, tjej och senare kvinna."
Journalisten: - "Förändrades hon genom åren"
GP: - "Nej, hon var alltid väl förberedd och påläst"

Det är svårt att inte läsa in avundsjuka och projektioner i Mona Sahlins uttalande.
https://www.svtplay.se/video/1456129/anna-lindh-1957-2003
(-1:17:20)
Senast redigerad av Mafia 2018-10-06 kl. 06:37.
Citera
2018-10-06, 07:37
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Det tror jag med för en bild eller intervju med henne är lika med tappade röster för S.
Men var så säker, om ett par år har hon fått ett nytt förtroendeuppdrag inom S-rörelsen.

Måna är körd nu (det var på tiden) i politiska samanhang, ingen vill ta i henne ens med hundbajspåse runt handen.

Men säkert dröjer det inte så länge förrän vi får se henne i en PK-soffa på TV där saker och ting skall vinklas till hennes fördel och att hon i egenskap av kvinna blivit behandlad därefter.

Ett sista uppträde med en offerkofta utan dess like alltså....
Citera
2018-10-06, 08:07
Medlem
Studsbolls avatar
Att Måna Muslim numera är helt frånvarande i den offentliga debatten och hölls på långt avstånd från sosseriets valarbete tyder på att hon faktiskt är slut på riktigt denna gången, vilket är en bedrift för någon som varit inkvoterad påläggskalv ända sedan Palmes tid. Man undrar vad hon fördriver dagarna numera. Förmodligen billiga importcigaretter och lådvin.
Citera
2018-10-06, 11:42
Medlem
Mona Sahlin är det lilla problemet i Sverige. Det stora problemet med landet är krafterna och miljön som släppte fram henne. Det rörde sig inte heller om något hastigt framsläppande och lika hastigt utsläppande. Processen verkade i 30 år. Sverige i ett nötskal.
Citera
2018-10-06, 11:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Mona Sahlin är det lilla problemet i Sverige. Det stora problemet med landet är krafterna och miljön som släppte fram henne. Det rörde sig inte heller om något hastigt framsläppande och lika hastigt utsläppande. Processen verkade i 30 år. Sverige i ett nötskal.

Precis. Det är en sjuk ock korrupt miljö bland toppolitikerna (törs jag påstå utan att själv varit där), det är därför Mona vågade vara så oförsiktig som hon var. Detta var med största sannolikhet långt ifrån första gången hon missbrukade sin makt.

Att låta en person som Mona Sahlin, med en sådan politisk makt, möjlighet att missbruka den makten, ger människorna bakom henne alla möjligheter att använda detta mot henne för att få henne att springa deras ärenden.
Citera
2018-10-07, 11:38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
I dokumentären om Anna Lindh får olika personer uttala sig om henne. Alla är mycket positiva frånsett Mona Sahlin som säger:
- "Anna var ganska rörig, slarvig, sprang genom livet och hade inte alltid koll på allt"

Göran Persson: - "Anna var väldigt duktig, om man använder ett sådant uttryck. Hon var kunnig, hon var påläst, hon var aktiv, hon var engagerad, hon kom i tid, hon gjorde allt rätt. En mycket ordentlig flicka, tjej och senare kvinna."
Journalisten: - "Förändrades hon genom åren"
GP: - "Nej, hon var alltid väl förberedd och påläst"

Det är svårt att inte läsa in avundsjuka och projektioner i Mona Sahlins uttalande.
https://www.svtplay.se/video/1456129/anna-lindh-1957-2003
(-1:17:20)
Fascinerande. Hon kan alltså inte ens säga någonting snällt om Anna Lindh - efter hennes död. Sjukt.
Slarvig etc... Och GP säger precis motsatsen.

Ja i och med Anna Lindhs död så fråntogs Sverige sin första kvinnliga statsminister och vem vet, jag tror hon hade varit en ganska bra minister. Hon verkade ha hjärta och insikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in