Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-12, 23:57
Medlem
Sperssons avatar
.
Sverige behöver ett parti som talar klartext i riksdagen.
Idag kan sossar och moderater stå och bråka om en extra miljard till svensk sjukvård, samtidigt som man beviljar 35 extra miljarder kronor till nyanlända invandrare.

Sverige är ett sjukt land.
Citera
2018-04-13, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Det här kan vara det absolut sämsta argumentet mot AfS jag har sett i hela tråden

Till och med sämre än dom som snyftar om att man splittrar SD! Bra jobbat

Nästan så man undrar om man har blivit trollad...

Du skrattar du .SMOrcimus.PriME, eftersom du saknar argument.

Men det är ju ett faktum att Svetsarn vill utvisa minst 80 000 personer.

Alltså ljuger AfS om att dom är dom enda som vågar prata om återvandring.

Sossarna har ju precis samma problem som SD och AfS; de har för lite röster för att kunna genomföra utvisningarna. Svetsarn är beroende av diverse batikhäxor såsom Björklund, Fridolin, Busch, Kristersson, och Lööf. Utan dessa faller han.

Hade ni låtit bli att rösta på Borgarna i eran ansvarslösa ungdom, så hade vi sluppit problemet, landsförrädare. En man reste sig ur soffan och upphävde Luciabeslutet. Senare fullbordade Imamen katastrofen.

Ärligt talat; hade vi alla röstat på Sossarna så hade vi sluppit asylbedrägerikatastrofen, och varken SD eller AfS hade funnits efterson dom inte hade behövts.
Senast redigerad av ImamReinfeldt 2018-04-13 kl. 05:23.
Citera
2018-04-13, 05:29
Medlem
Visserligen imponerar AfS's riksdagslista på pappret. Det är tydligt att partiet har en mycket skicklig grupp som sköter imagen, grafiska designen, och webben. Förstahandsintrycket imponerar.

Men under ytan finns alltid problemen. Vi skall inte glömma bort att många av dessa har blivit utkastade av (Stora Stygga) Jimmie och (Drängstuge) Mattias. Det finns alltså gott om personer med samarbetsvårigheter i AfS, och detta försvinner inte bara för att man har bytt parti.

AfS befinner sig just nu i kärleksfasen inom grupp-psykologin. Det kommer automatiskt en konfliktfas efter detta; det är påfrestande att slira kring 2%-spärren månad efter månad. Kommer rättshaverister och narcissister upp på ytan då? Den som lever får se, men vi vet vad oddsen är för denna typen av enfrågepartier med dogmatiska målsättningar.

Det som göms i snö kommer upp i tö. Skall vi gissa på en ny falanguppdelning inom ett par år?

Det flesta partier som startas når ingen framgång. Utvecklingen som SD har genomgått är i själva verket mycket svår att uppnå.
Senast redigerad av ImamReinfeldt 2018-04-13 kl. 06:06.
Citera
2018-04-13, 06:38
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noggerx
Kanske dags att vakna ur din cancer koma och vakna till verkligheten det SD sa för flera år sedan har dom haft rätt hela tiden. För det andra SD är ett parti som dom utger sig att vara har du inte kollat i debatter deras hemsida.

Jag delar inte din version så det du skrev nej så är det inte välkommen till verkligheten!

Du behärskar inte riktigt det svenska språket samtidigt som du sprider total dynga. Det jag säger är att SD är infiltrerat av samma jävla sionist-makter (om inte VÄRRE) som alla andra i 7-k.

Är det så att du är rädd för AfS då de vill ompröva alla uppehållstillstånd som delats ut som comviq-kontant kort sedan år 2000?

Hur Som, det är riktigt synd om dig om du inte ser att Richard jomshof, Paula bieler, bröderna Ekeroth m.fl. är ultra sionister (Israel först) så missar du hela min poäng med varför jag rekommenderar alla som anser sig "vakna" att fly mååånga från SD för de är inte det de utger sig för att vara, när det kommer till kritan så vill de Israels bästa, inte Sveriges.
Citera
2018-04-13, 06:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Hahaha att NMR ett parti som är erkända nazister skulle få mer än AFS är ett skämt.
Är du dum i hela huvudet?

NMR har funnits ganska så mycket längre än AfS. AfS är rentav ganska nybildade. Att AfS skulle få fler röster än NMR bara för att dom inte är "erkända nazister" (vilket NMR inte är, skärpning med fake news) är ett skämt.

Om jag skapar ett parti imorgon med ännu mer rumsrena åsikter än AfS, då blir jag med din logik större än AfS.

Men på riktigt nu, tror du AfS har mer än 10000 röster i dagsläget? För kan lova dig att hade alla som sympatiserar med NMR lagt sin röst på organisationen istället för på SD* så hade dom varit väldigt mycket större än AfS.

* Alla som gått till NMR eller AfS (OBS: Två olika partier, jag påstår inte att dom har likheter) kommer lägga sin röst på SD i höst oavsett vad du säger och oavsett vad någon hittar på. Tillslut kommer ni fatta att det är en koncentrerad ökning av procent hos ett parti som år lösningen just nu, inte en utspädd blandsaft med 3 olika smaker.

SD fick 12.9% i förra valet, ligger säkert på allt mellan 20-35% nu (35% är väldigt ambitiöst ja, men för enkelhetens skull). För varje procent ni lägger på irrelevanta partier så är det en procent mindre för SD, ni vet det där partiet som redan sitter där vi behöver som och som kan göra skillnad.

Jag vet att SDs ledning är trams och partiet börjar sjunga sin sista visa, men tänk strategiskt för helvete. Ni skämmer ut oss. Jävlar vad media skulle skratta åt oss när "De högerextrema inte riktigt kan bestämma sig", AfS fick 1%, NMR fick 2%, SD fick 15% och andelen blanka röster är 20%. Sedan sitter ni här och ba "Vafan, AfS kom inte in ... Ja då hoppas vi att SD kan göra nåt den här mandatperioden då... Vafan bara 15% omggg vilka idiotiska svenskar omg bög kuk arsle penis hor kuk rövhål kärring arsle".
Citera
2018-04-13, 06:57
Medlem
sonofnatures avatar
Om 3 år kommer ett nytt parti ändå

Nya Sverige partiet

Sen om 3 år till kommer ännu ett annat

För Sverige

Nmr kommer heta något annat

Inom 12 år
Har det säkert kommit 3-5 nya partier om inte mer
Citera
2018-04-13, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt

Sossarna har ju precis samma problem som SD och AfS; de har för lite röster för att kunna genomföra utvisningarna. Svetsarn är beroende av diverse batikhäxor såsom Björklund, Fridolin, Busch, Kristersson, och Lööf. Utan dessa faller han.

Hade ni låtit bli att rösta på Borgarna i eran ansvarslösa ungdom, så hade vi sluppit problemet, landsförrädare. En man reste sig ur soffan och upphävde Luciabeslutet. Senare fullbordade Imamen katastrofen.

Ärligt talat; hade vi alla röstat på Sossarna så hade vi sluppit asylbedrägerikatastrofen, och varken SD eller AfS hade funnits efterson dom inte hade behövts.

Ha ha ha... Det var faktiskt sossarna som införde den svenska invandringspolitiken med asylinvandring av bidragstagare .

Sen SÄGER SIG sossarna vilja ha utvisningar och hårdare straff. Men verktyg i form av medel, tjänster och relevanta lagar saknas. Detta därför att de räknar med att invandringen är detsamma som import av väljare.
Citera
2018-04-13, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Icke-europeiska människor i Brasilien är förmodligen ganska assimilerade. Islam är rimligtvis ett icke-problem. Brasilien har en incarceration rate som är sex gånger högre än Sveriges. Ändå är Brasilien ett ganska instabilt samhällsprojekt.

Det handlar ju inte om det längre fläskmagade gubbar tillsammans med 20 år yngre filipinskor, även om ni av förklarliga skäl vill dra fram den stereotypen för att bekvämt kunna stoppa huvudet i sanden. Det handlar om att svenska städer idag kryllar av blonda killar i 20-årsåldern hand i hand med en asiatisk flickvän (ni kanske tillhör den kategorin själva). Är detta ett problem? Jag tror att det kan bli ett problem för den del av befolkningen som vill stå utanför smältdegeln om några årtionden om nationalstaten Sverige intar en fientlig ställning till etniska minoriteter. Vita nordbor kommer oundvikligen bli en minoritet i nationalstaten Sverige. Jag tror risken är ganska stor att nationalstatsvurm och "kamp mot identitetspolitik" är att binda ris bakom egen rygg. Jag tror inte alls att "repatriering av rasfrämlingar" kommer att gynna vita nordbor eftersom att vita nordbor ändå kommer att hamna i minoritet.
Dom finns också såklart men de är inte en stor grupp och de som vill skaffa det behöver inte importera dens pojk eller flickvän hit utan kan bo i deras land. Men som jag sa jag ser inget problem med det om det är en liten minoritet.
Citera
2018-04-13, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt

Tror du seriöst att Mona Muslim skulle stoppa invandringen och kasta ut folk? Sedan är 80000 för lite problemet startades inte 2016 eller 2017 som du och andra sossar verkar tro utan de stardades redan på slutet av 80talet och sedan har det bara blivit värre. Minst 1,5miljoner ska lämna på sikt.
Senast redigerad av J39 2018-04-13 kl. 07:50.
Citera
2018-04-13, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Du behärskar inte riktigt det svenska språket samtidigt som du sprider total dynga. Det jag säger är att SD är infiltrerat av samma jävla sionist-makter (om inte VÄRRE) som alla andra i 7-k.

Är det så att du är rädd för AfS då de vill ompröva alla uppehållstillstånd som delats ut som comviq-kontant kort sedan år 2000?

Hur Som, det är riktigt synd om dig om du inte ser att Richard jomshof, Paula bieler, bröderna Ekeroth m.fl. är ultra sionister (Israel först) så missar du hela min poäng med varför jag rekommenderar alla som anser sig "vakna" att fly mååånga från SD för de är inte det de utger sig för att vara, när det kommer till kritan så vill de Israels bästa, inte Sveriges.

Som du kanske vet så vill vi SD inte anpassa oss till islam och deras religion i vår politik

Senare kommer säkert samma sak att hända till din pussgurka AFS.
Låt mig göra ett alternativ för Sverige till dig läs på.
Citera
2018-04-13, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Jo han petades ifrån riksdagslistan. Skulle inte du lämna en orginisation som har svikit dig för en bättre?

Varför han petades ifrån riksdagslistan var att han inte visade sig tillräckligt och kanske inte toppades till dom bästa.
Så bara för att man har styrt partiet betyder inte att man måste vara med i riksdagen. Så tekniskt sätt så är det ingen som har svikit någon.
Citera
2018-04-13, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Intressant. Så om jag fuskar till mig bidrag från Försäkringskassan, men i övrigt är en produktiv samhällsmedborgare, då ska jag inte betala tillbaka och straffas för fusket?
Jo. Men det innebär inte att man ska utvisa produktiva personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in