Citat:
Ursprungligen postat av
J39
Hahaha att NMR ett parti som är erkända nazister skulle få mer än AFS är ett skämt.
Är du dum i hela huvudet?
NMR har funnits ganska så mycket längre än AfS. AfS är rentav ganska nybildade. Att AfS skulle få fler röster än NMR bara för att dom inte är "erkända nazister" (vilket NMR inte är, skärpning med fake news) är ett skämt.
Om jag skapar ett parti imorgon med ännu mer rumsrena åsikter än AfS, då blir jag med din logik större än AfS.
Men på riktigt nu, tror du AfS har mer än 10000 röster i dagsläget?

För kan lova dig att hade alla som sympatiserar med NMR lagt sin röst på organisationen istället för på SD* så hade dom varit väldigt mycket större än AfS.
* Alla som gått till NMR eller AfS (OBS: Två olika partier, jag påstår inte att dom har likheter) kommer lägga sin röst på SD i höst oavsett vad du säger och oavsett vad någon hittar på. Tillslut kommer ni fatta att det är en koncentrerad ökning av procent hos ett parti som år lösningen just nu, inte en utspädd blandsaft med 3 olika smaker.
SD fick 12.9% i förra valet, ligger säkert på allt mellan 20-35% nu (35% är väldigt ambitiöst ja, men för enkelhetens skull). För varje procent ni lägger på irrelevanta partier så är det en procent mindre för SD, ni vet det där partiet som redan sitter där vi behöver som och som kan göra skillnad.
Jag vet att SDs ledning är trams och partiet börjar sjunga sin sista visa, men tänk strategiskt för helvete. Ni skämmer ut oss. Jävlar vad media skulle skratta åt oss när "De högerextrema inte riktigt kan bestämma sig", AfS fick 1%, NMR fick 2%, SD fick 15% och andelen blanka röster är 20%. Sedan sitter ni här och ba "Vafan, AfS kom inte in

... Ja då hoppas vi att SD kan göra nåt den här mandatperioden då... Vafan bara 15% omggg vilka idiotiska svenskar omg bög kuk arsle penis hor kuk rövhål kärring arsle".