2018-04-12, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag blev faktiskt avtänd och flakeade en tjej när jag fick veta att hon var 182 (jag är längre) men är fortfarande alldeles för långt för tjejer, det är oattraktivt IMO. Biologin säger att tjejer ska vara små, även om snubben är 200cm är 182 för en tjej för lång.

Jag själv är 185+ men skulle kännas lite smått konstigt om en tjej dök upp och var typ 180. Föredrar tjejer under 175, trots att jag har typ 1dm till godo på tjejer som är runt 180 snåret. Håller med dig helt dvs.

---

Haha, vad fan har hänt i den här tråden idag? Svårt att hänga med i svängarna.
Grabbar, det finns ingen anledning att gadda ihop sig mot någon i tråden. Fokusera istället på de faktiska fienderna - kvinnorna!
Senast redigerad av Malken1 2018-04-12 kl. 15:09.
Citera
2018-04-12, 15:20
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Träff 2 fixad med måndagsträffen. Har saknat den här seriositeten. Gillar att hon är straight forward och inte spelar något spel.

Hoppas det blir jättetrevligt

Bra idé att matcha med någon du är bekant med om det är en tjej du är intresserad av redan. Hon ger dig ju då en hint att hon gillar dig och då blir det förhoppningsvis lättare att bjuda ut henne på date.

Också bra att vara klar med att du raderar appen om du är seriös. Lite snack och mycket verkstad är najs.
Citera
2018-04-12, 15:24
Medlem
Citat:
Jag blev faktiskt avtänd och flakeade en tjej när jag fick veta att hon var 182 (jag är längre) men är fortfarande alldeles för långt för tjejer, det är oattraktivt IMO. Biologin säger att tjejer ska vara små, även om snubben är 200cm är 182 för en tjej för lång.
Trams. Om en tjej på 182 cm vore tillräckligt snygg så skulle du inte ens tänka på att hon var lång.
Citera
2018-04-12, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
När jag hörde snapchat så förstod jag att du raggar småflickor.
Testa på äldre tjejer 25 år uppåt. Det är en hel annan värld.

småflickor kan alla knulla, de är helt blåsta. Känner en kille som är 25 år och knullar 17 åringar, de har en "mind of a 10 year old".

"dom går igång på en cool självsäker, "i don't give a fuck" personlighet." haha, påminner mig om fjortis tiden.

De flesta tjejer vill ha kuk, och de bryr sig inte om du är lite små tjock eller något sådant. Kuk är kuk.

Sedan så tror jag att män med lite tillbakadragen personlighet och mystisk får mer fitta en en som gapar och har i dont give a fuck personlighet. Mystiken får fittan att bli våt.

Ja, det är bara så det är. Fjortistiden står still. Det är samma principer på en 15åring som på en 30åring, sen utgår jag ju förstås ifrån att detta är på en pub/krog/disco och vad kan du göra där för att stå ut? Ja allt det jag skrev. Finns inget annat. Försöker du verka häftig, så blir du inte häftig. Gäller att komma in i rätt mindset, men det är inte alltid så lätt. Men absolut tysta män har attraktionskraft men det förstår du väl själv varför dom har det? Dom har ett utseende, utan det skulle ingen tjej nånsin attraheras utav dom. Har inte sagt att man går runt och gapar, det är din tolkning av det. "I don't give a fuck" är tex när brudarna säger att dom är lebb, eller har pojkvän. Då fortsätter man och bryr sig inte, eller brudarna ger dig skit, "haha säger du så där till alla tjejer". etc etc.
Men OP har ju bestämt sig för att bara snygga killar får knulla så antar att case is closed.
Citera
2018-04-12, 15:29
Medlem
RadikalFails avatar
Sammanfoga ämnen
/Moderator
Citera
2018-04-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muljusten
Kan inte annat än hålla med dig helt och hållet. Mannen sitt inte o tugga på tinder! Ut i världen med en skön attityd så kommer du ha brudar så det blir svårt att välja

Haha ja iaf om han jobbar på att bli skön och inte sitta och gnälla.
Står han och pratar så där inför brudarna blir det svårt, då förstår dom ju att det är något fel på herr OP.
Citera
2018-04-12, 15:35
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Nej nej, inte en chans. Du har inte alls gjort någon fejkprofil på Tinder. Du hittar bara på från början till slut. Det där är så långt ifrån hur tjejer fungerar som man kan komma.

Kan inte du testa att göra samma sak som youspinme och se ifall det stämmer? Om du blir för nervös av att för första gången i ditt liv chatta med attraktiva kvinnor kan du ju alltid be youspinme eller någon annan instruera dig och berätta vad du ska skriva.

Om en man är fysiskt attraktiv och åtråvärd är det precis vad han kan komma undan med, och tjejer har inget emot en snygg kille som är arrogant och likgitlig över huruvida tjejen i fråga vill ligga med honom eller ej. Om det kommer från en snygg kille tycker de att det är sexigt, eftersom det uppvisar högt självförtroende och att han inte är desperat efter att få ligga (eftersom det skickar ut signaler om att han skiter i vilket då han kan gå och ligga med någon annan tjej istället om hon avböjer).

Om tjejerna sedan är de som tar initiativet och tar första kontakten skadar det inte heller att spela ointresserad, pryd och restriktiv. Vill du känna hur det känns att vara en tjej som blir jagad av en kille ska du få tjejen att tro att du inte behöver henne och att du inte nödvändigtvis vill hoppa i sängen överhuvudtaget. Desto mer du säger ”nej” ju mer kåt och desperat blir tjejen, och om du vill bli sexuellt attackerad av en kvinna rekommenderar jag denna taktik.

Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
NEJ, snygga killar får inte alltid som dem vill. Självfallet är de otroligt uppskattade via internetdejting eftersom hela konceptet bygger på utseende. Den riktiga fördelen som finns är många anser man är ”skön” och trevlig att umgås med. Man får en hög trovärdighet.

Snygga killar får precis som de vill när det kommer till kortidsrelationer och det spelar definitivt ingen roll om de är ”trevliga” eller ”sköna”. När det kommer till pojkvänner söker tjejer efter någon som är trevlig och skön att umgås med, men samtidigt är det ett skrämmande högt antal kvinnor som söker sig till långtidsrelationer där de blir dominerade av aggressiva och arroganta män.

Vill du ligga mycket spelar det ingen roll om du är ”skön” och ”trevlig” så länge du är snygg.

Sen om en tjej blir ihop med dig för stt du har dessa ”trevliga” och ”sköna” egenskaper, så hindrar det inte henne från att springa och hoppa i säng och ha kortidsrelationer med snygga ”fuckboys” och ”douchebags” bakom din rygg.

Hon kommer inte heller tycka att du blir mer attraktiv för att du är ”trevlig” och skön” när du kommer hem och är helt avslappnad med att stå och sorgset titta på samtidigt som hon har sex med en annan man. Du blir inte heller mer attraktiv när du kör upp hans smutsiga kalsonger i munnen och låter din flickvän spotta dig i ansiktet eftet han kommit i hennes mun.

Och det spelar ingen roll hur mycket detta kränker dina ömma hanrejkänslor, för detta är sanningen.
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-12 kl. 16:00.
Citera
2018-04-12, 15:37
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
När jag hörde snapchat så förstod jag att du raggar småflickor.
Testa på äldre tjejer 25 år uppåt. Det är en hel annan värld.

småflickor kan alla knulla, de är helt blåsta. Känner en kille som är 25 år och knullar 17 åringar, de har en "mind of a 10 year old".

"dom går igång på en cool självsäker, "i don't give a fuck" personlighet." haha, påminner mig om fjortis tiden.

De flesta tjejer vill ha kuk, och de bryr sig inte om du är lite små tjock eller något sådant. Kuk är kuk.

Sedan så tror jag att män med lite tillbakadragen personlighet och mystisk får mer fitta en en som gapar och har i dont give a fuck personlighet. Mystiken får fittan att bli våt.
Jag tror inte krystalwhite raggar direkt, särkilt inte över snapchat.. hon är fan praktiskt taget asexuell. Mycket trevlig och intressant att prata med dock.

Krystalwhite, vad tycker du om Tinder? Ser du värdet i det hela?
Citera
2018-04-12, 15:38
Medlem
Citat:
Trams. Om en tjej på 182 cm vore tillräckligt snygg så skulle du inte ens tänka på att hon var lång.

Nej, jag håller nog fan med. Inte vill man ha en amazon. Hehe, ser så konstigt ut med tjejer som är över 180, tycker synd om tjejen som fråga som är så lång, men alla tänker väl inte så här, men nog fan finns det sanning i det. Är själv 184 och föredrar 167-175 max typ.
Citera
2018-04-12, 15:39
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Fast kan inte tycka långa tjejer är snygga, behöver vara under 180.
Citera
2018-04-12, 15:41
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Nej, jag håller nog fan med. Inte vill man ha en amazon. Hehe, ser så konstigt ut med tjejer som är över 180, tycker synd om tjejen som fråga som är så lång, men alla tänker väl inte så här, men nog fan finns det sanning i det. Är själv 184 och föredrar 167-175 max typ.
Ytterligare ett superonödigt inlägg som behöver redigeras.

Personligen gillar jag långa tjejer, men inte komplexen som kommer med, typ viljan att vara mer maskulin; typ som om dom önskar att dom föddes till män.

I början känns det som att krama om en dude, speciellt om man är van med lätta och nätta tjejer, men det kommer man över.

Visste ni; biologin säger egentligen att dessa tjejer skall dra sig till kortare män med komplex för deras korthet så att avkomman blir mer ”normal”.
Senast redigerad av Ravenbox 2018-04-12 kl. 15:48.
Citera
2018-04-12, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott

Citat:
Fast kan inte tycka långa tjejer är snygga, behöver vara under 180.
En av de snyggaste tjejerna jag känner är ca 180, en riktig tiopoängare. Tro mig, hennes längd är det sista man tänker på när man ser henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in