2018-04-12, 12:11
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Låter bra, ja nätdejting är mer trubbel än nytta. Tänk om alla i den här tråden kunde gå ut i solskenet ta en glass och sätta sig i närheten av någon tjej istället och säga hej
Jag tänkte faktiskt gå ut i solskenet idag, innan AW på jobbet, men nu blev jag smått arg på mig själv efter att ha läst exets inlägg här i tråden. Fyfan. Måste kyla av, jag skall ta ditt råd och dra iväg till stockholm och käka glass.

Återigen till ämnet; Jag tvivlar inte på att det finns bra tjejer på tinder, liksom det finns bra killar, men dom är förvirrade i det hänseendet att man gör bäst i att träffa dom som är i samma kretsar som en själv, annars blir det lätt "fel" om man inte kan stå ut med olikheter (så som att man inte har samma förutsättningar i form av bostad, körkort, utbildning osv)
Citera
2018-04-12, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Jag håller med dig till hundra procent. Varför tror du att det var han som svarade mig först?

Vidare, så skrev mitt senaste ex i den här tråden också, och frågade hur hennes längd hade tagits emot för att hon (INTE) har några komplex över längden?? Hur fan går den ihop?

En dag kommer jag att sitta i TV i egenskap av psykolog och berätta om inläggen här inne, och varför nätdejting direkt skadar människors förhållanden.

Mina inlägg kommer säkert att raderas, men innan dess vill jag ändå säga det att jag önskar att jag var en bättre människa.

Jag önskar att jag inte hade några tillkortakommanden, jag önskar att jag hade det bättre ställt, men jag tänker inte fuska genom att vara någon annan än jag själv.
Du ser inte mig skriva "hur hade min penis på 17.5cm uppfattats av fruntimmer på tinder, skall jag vara ärlig med sånt på direkten?"
(SPECIELLT INTE när jag vet med mig att ex är aktiv dagligen på flashback)

Tror inte dom kommer raderas, det är inte off-topic tycker jag. Tinder är nätdejting och nätdejting är det som diskuteras. Inte jätte offtopic, men klart frågorna om själva tinder appen har ju redan besvarats förlängesen och då lever väl tråden vidare i allmän "nätdejting" anda.
Citera
2018-04-12, 12:13
Bannlyst
https://www.scientificamerican.com/article/psychology-uncovers-sex-appeal-dark-personalities/

Min poäng är att du kommer undan med mycket om du har en viss yta. Visst långsiktigt kommer människor överge dig men i dagens samhälle kan du gå ett helt liv utan att behöva ha långsiktiga relationer.
Citera
2018-04-12, 12:17
Medlem
Stridshingstens avatar
Nu har ju dock några av de Metoo-anklagade varit relativt snygga, som exempelvis Ben Affleck, Jeremy Pivens, Nick Carter, och Nelly.

Men snygga män som blir anklagade för sexuella trakasserier eller våldtäkt kommer ju alltid undan mer än de som är oattraktiva, och det är därför du inte sett en lika omfattande häxjakt mot dessa män.

Det hjälper också om man har offerprivilegium i form av rätt hudfärg. Det är exempelvis därför som snygga och icke-vita 2pac, R Kelly, Mike Tyson, Floyd Mayweather, och Kobe Bryant har kunnat undvika att bli fördömda på nytt samtidigt som godhetsadeln och PK-pöbeln börjar se över Quentin Tarantino, Roman Polanski och Woody Allens plats i populärkulturen. Du kommer aldrig se några Metoo-feminister kräva en massiv bojkott av vare sig 2pac eller R Kellys musik, utan de kommer snarare lyssna på det i hörlurarna medans de går och Metoo-demonstrerar.

En oattraktiv man måste vara jävligt försiktig med vad han håller på med när han interagerar med snygga kvinnor som har högre social status, eftersom om han blir anklagad av en sådan kvinna kommer människor rent instinktivt att ta kvinnans parti eftersom människan har mer sympati och mer benägna att tro snygga och populära människor.

Studier har även visat att attraktiva människor får lägre straff i juridiska sammanhang, och barn som är mer attraktiva behandlas även bättre av sina föräldrar och lärare.

Anledningen varför man castar snygga skådespelare i stora Hollywoodfilmer är för att stora absoluta majoriteten av publiken kan inte känna något för oattraktiva huvudskådespelare.

Och om man ser Metoo som en Hollywoodfilm så är det exakt samma mönster. Alla började tro och lyssna på offren just för att de var snygga skådespelarprinsessor, och om det bara hade varit oattraktiva kvinnor skulle ingen brytt sig lika mycket.

Men för att återgå till TS huvudsakliga frågeställning:

Ja, om du är snygg kan du komma undan med saker som skulle uppfattas som sexuella trakasserier om det vore en oattraktiv kille som utförde det.

Feminister hatar bara män de tycker är fula, eller män som är för snygga och på så vis inte vill ligga med dem. Äkta jämställdhet mellan könen är en lika naiv, verklighetsfrånvänd och utopisk dagdröm som det klasslösa samhället. Just därför att fula och snygga människor kommer alltid att behandlas olika under orättvisa förutsättningar.
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-12 kl. 12:48.
Citera
2018-04-12, 12:57
Medlem
Suck. Ja, och likaså får snygga tjejer (läs; lättklädda) mer uppmärksamhet från killar. Vart vill du komma egentligen? Är det synd om dig på något sätt?
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-04-12 kl. 13:03.
Citera
2018-04-12, 13:02
Medlem
rostigamazons avatar
Du får typ samma svar, om du skulle skriva. Kille med en Fiat Uno, sen frågar du tjejerna - Vill du med ut på en sväng ikväll ? Då skulle tjejerna svara, Nej, jag tar nog bussen som vanligt. Men hade du skrivit kille med Porsche, då hade dom flesta tjejer, ställt upp på en tur på kvällskvisten. Det här visar hur ytliga dessa tjejer är, dom struntar helt i killen, det är bara bilen som lockar.
Citera
2018-04-12, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Du får typ samma svar, om du skulle skriva. Kille med en Fiat Uno, sen frågar du tjejerna - Vill du med ut på en sväng ikväll ? Då skulle tjejerna svara, Nej, jag tar nog bussen som vanligt. Men hade du skrivit kille med Porsche, då hade dom flesta tjejer, ställt upp på en tur på kvällskvisten. Det här visar hur ytliga dessa tjejer är, dom struntar helt i killen, det är bara bilen som lockar.

Ja, men alltså, herregud. Folk, män, VAKNA!

Kvinnor har ingen logik. Man skall ALDRIG lyssna på vad kvinnor säger, utan lyssna på VAD de gör. Kvinnor kastar fittan på hunkar som de vill bli knullade av i ONS. Utseende är allt. Kvinnor är fulla av skit av naturen. Lyssna aldrig på en kvinna.
Samma kvinnor hävdar sen till vanliga snubbar att de ALDRIG är ute efter sex, utan bara seriöst.
Citera
2018-04-12, 13:11
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youspinme
Senare kom eldtestet, en kvinna jag faktiskt pratat med själv innan (väldigt konservativ och säger själv att hon aldrig ligger på första dejten, bara har sex om hon är kär osv) matchade med henne via fejkprofilen!
Tänkte att detta kan ju omöjligt gå strax innan jag skickade iväg meddelandet "Tjena, sugen på att få en stor kuk i dig ikväll?"
"Var bor du?" - Fick jag till svar

Hon ljög när hon sade att hon bara har sex om hon är kär, för hon syftade enbart på män som ej är snygga och inte har hög social status.

En riktig alfahane kan ha sex med 99% av alla kvinnor som inte själva är riktiga alfahonor. Alfahanar kan givetvis ha sex med alfahonor, men där är det mer som i normala fall och hon behöver inte alls vara så överdrivet promiskuöst inställd.

En riktig alfahane är inte heller vilken snygg man som helst, utan det är en specifik typ av män som inte finns i varje rum som är fyllt med snygga människor. Riktiga alfahanar är relativt sällsynta att träffa på och interagera med i vardagen, men när du väl gör det så kommer du märka det.

En riktig alfahane kan rent teoretiskt gå utanför huset och få hem en kvinna inom omloppet av 10 minuter.

Styvmödrar, halvsystrar, kvinnliga släktingar, vänners familjemedlemmar, grannar, lärare, chefer, etc kan be på sina bara knän om att få deras kuk i sin mun och börjar sedan gråta av lycka om de kommer i deras mun.

Alfahanen kan till och med lyckas få ultrakonservativa och religiösa kvinnor att vara otrogna med sina män och hoppa i säng med dem utan någon större bedrift.

Porrfilmer är inte alls orealistiska, utan är i princip vardag för välutrustade alfahanar. Det är inte alls konstigt för dem att bli sexuellt attackerade till vardags av kåta kvinnor. Folk tror bara att handlingarna och händelseförloppet i dessa filmer är fantasier eftersom de själva inte är alfahanar.

Exempel på vad riktiga alfahanar får stå ut med:

https://m.youtube.com/watch?v=I8IVn0MQsWA

Känner du en alfahane ska du vara riktigt försiktig och hålla honom borta från din flickvän och andra människor du inte vill att han ska ha sex med.

Citat:
Att tjejer bryr sig mer om personlighet än utseende är härmed bevisat vara falskt, jag betedde mig som ett stort svin och som en normal kille, det spelade ingen roll, positivt gensvar på majoriteten av interaktionerna.

När det kommer till primitivt och animaliskt sex är ”bra” personlighet inte viktigt, utan i detta fall har snygga psykopater och narcissister ett övertag.

Ondska exsisterar endast för att kvinnor tycker det är attraktivt och sexigt. Det är lika mycket kvinnors fel att det finns ondska i världen som hos männen som utövar det, eftersom kvinnor belönar ondskefullt beteende och låter dessa män sprida sin säd.

Citat:
Fick även känslan av att om en "fulare" kille skulle skriva så vulgärt skulle han få svar som "Men äckel" eller bli borttagen, kanske upplagd på någon hemsida eller Instagram och bli till åtlöje över hans vidriga sätt att ragga.

Självklart. Testa själv att skriva på liknande vis med ditt riktiga konto. Du kommer med största sannolikhet få livet förstört genom att bli uthängd och Metoo-anklagad.

Citat:
Det är som om tjejerna låter den snygga killen komma undan med allt, jag undrar om det är samma i verkliga livet? Om den där 10an tafsar på en tjejs rumpa på dansgolvet, kommer hon då ge han ett leende och säga något inbjudande medans den fula killen får en örfil och polisanmälan för samma aktion?

Beror på. Självklart tycker en tjej det är mer obehagligt om en 1:a tafsar på hennes rumpa än om en 10:a gör det och den sistnämnda har större chans att komma undan med det.

Det betyder dock inte att de kan komma undan med det i majoriteten av fallen, eftersom det är en helt annan sak att skriva snuskiga och skamliga förfrågningar än att sexuellt attackera någon.

Men om en tjej tycker 10:an är snygg och de börjar flirta med varandra och han börjar smeka hennes arm så kommer han oftast undan med det. Han kan givetvis komma undan med att ta henne på röven i denna situation, men det finns alltid en möjlighet för att hon kommer reagera negativt och stänga ner honom.

Kvinnor gillar inte när män är sexuellt fysiska alldeles för snabbt. En riktig alfahane kan dock komma undan med extremt mycket, för kvinnan har redan bestämt sig för att hon vill ligga med honom så fort hon ser han. Men kommer han bakom henne och tar på hennes bröst med kuken framme vid första anblick så kommer hon ju förmodligen inte uppskatta det (En riktig alfahane skulle dock aldrig bete sig så).

Citat:
Kanske inte är en tillfällighet att alla killar drabbade av Metoo kan klassas som icke-attraktiva? Det är inte så att man ser Brad pitt eller Leonardo Dicaprio folket bli drabbade av Metoo vågen.

Ja, men sen behöver inte attraktiva killar bete sig som Metoo-män för att få ligga eller få kroppslig kontakt med kvinnor.

Kvinnor kastar sig över dem, samtidigt som attraktiva kvinnor vill helst inte ha sexuella relationer med Metoo-män.
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-12 kl. 13:58.
Citera
2018-04-12, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
+1

När jag hörde snapchat så förstod jag att du raggar småflickor.
Testa på äldre tjejer 25 år uppåt. Det är en hel annan värld.

småflickor kan alla knulla, de är helt blåsta. Känner en kille som är 25 år och knullar 17 åringar, de har en "mind of a 10 year old".

"dom går igång på en cool självsäker, "i don't give a fuck" personlighet." haha, påminner mig om fjortis tiden.

De flesta tjejer vill ha kuk, och de bryr sig inte om du är lite små tjock eller något sådant. Kuk är kuk.

Sedan så tror jag att män med lite tillbakadragen personlighet och mystisk får mer fitta en en som gapar och har i dont give a fuck personlighet. Mystiken får fittan att bli våt.
Citera
2018-04-12, 13:26
Medlem
Nej nej, inte en chans. Du har inte alls gjort någon fejkprofil på Tinder. Du hittar bara på från början till slut. Det där är så långt ifrån hur tjejer fungerar som man kan komma.
Citera
2018-04-12, 13:35
Medlem
Fantantonios avatar
Känns som en upprepande tråd här, men men.

NEJ, snygga killar får inte alltid som dem vill. Självfallet är de otroligt uppskattade via internetdejting eftersom hela konceptet bygger på utseende. Den riktiga fördelen som finns är många anser man är ”skön” och trevlig att umgås med. Man får en hög trovärdighet.
Citera
2018-04-12, 14:24
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleRoo
Okej, ponera att ni skriver med en tjej som ni bestämt en träff med. När dagen är kommen och ni möts upp visar det sig att hon är betydligt längre än medellängden hos tjejer, låt oss säga 180 cm och ni lika så eller whatever.

Hade ni hellre velat få reda på det innan eller hade ni inte brytt er?
Jag blev faktiskt avtänd och flakeade en tjej när jag fick veta att hon var 182 (jag är längre) men är fortfarande alldeles för långt för tjejer, det är oattraktivt IMO. Biologin säger att tjejer ska vara små, även om snubben är 200cm är 182 för en tjej för lång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in