Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
Men fattar du på riktigt inte att han antingen trollar eller är psykiskt sjuk?
General
Erdogans presstalesman
Högt uppsatt tjänsteman inom Hesbollah.
Finns det inga gränser för hur godtrogen man får vara?
Tiden får utvisa det. Jag har som sagt ingen anledning att misstro någon förrän det visar sig att han ljuger. Jag har själv träffat utlänningar som har haft höga poster i sina tidigare länder, som nu sitter i Sverige och jobbar som en vanlig svenne. Träffade en Libyer i min gamla förort som exempelvis jobbade för Ghaddafi personligen. Han var en som torterade fångar åt Ghaddafi. Nu så sitter han i en rostig längehet och lever på soc. Har träffat en annan som var i Saddams gamla regering innan han flydde då Saddam dödade kurder, eftersom att han inte kunde med att döda kurderna då han själv hade förfädrar som var kurder. Dessa människor finns i Sverige. Kanske är Cakarim en sådan snubbe, kanske är han en lögnare. Vi får se. Men som sagt, han har iallafall till skillnad mot dig, varit seriös då han har postat nyheter. Jag har tidigare varit kritisk mot honom för hans hat gentemot kurder, och har även skrivit det till honom. Men så vitt jag kan minnas så har han inte ljugit.
Du är inte rätt person att prata om troll. Det enda du har kommit med är oneliners. Så fortsätt du med det, och låt oss andra som försöker att vara seriösa prata. Skulle det visa sig att han ljuger så tar jag det därifrån.