Citat:
Ursprungligen postat av
Lovematrix
Trust Sessions säger ju Q oxo ! ,)
Sedan finns ju video på Sessions när han viftar bort Biden fingrar när han ska krama hans barnbarn !
Har dock börjar dyka upp bilder på tvatter som jag knappt velat se,
Dom sa ju att många % av befolkningen skulle hamna på psyket om allt kom fram.
Själv börjar jag redan må lite illa , Har tyvärr inga länkar till tvatter o skriva!
Sen om bilderna vart fejk vet jag ej ! ;/
Detta är inget nytt, många tror att konstnärer och författare hade någon form av troll genom århundradena när de skrev eller målade bilder på de Judiska ritualmorden (Blood Libel) som bedrevs runt hela Europa och var en av flera anledningar till varför de blev "förföljda".
Samma folk som då, kidnappade vita, kristna barn för att göra allt möjligt sjukt med är de som Q kallar för "deep state" idag, Judar, NWO, Globalister, alla är av ont blod och enda sättet att komma in i detta korrupta och förbannade sällskap är att själv vara en sjuk individ.
Rättslig process och rättvisa är långt förlegat för dessa djur och vet "Q" om dessa monster så är "Military Tribunals" exakt vad som måste hända, för skulle folket verkligen få reda på vilka som styr och hur de styr, då skulle Gaskamrarna starta snabbare än någon hinner säga "Achtung Juden!"
Jag skiter fullständigt i detaljer runt x och y, denna "Q" "primar/konditionerar" en väldigt massa människor i att det finns en s.k "deep state" och det är bara en tidsfråga innan folk börjar se den röda linjen mellan alla dessa sjuka jävlar, deras Judiska börd, Satans barn.
Vi "nazister" har sagt detta sedan 1933 och det är verkligen som Adolf Hitler en gång sa "Truth fears no investigation."
edit: Googla "jewish blood libel"