2018-04-11, 23:44
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Intressant.

Varje gång man tvekar kanske man ska sätta sig i lotusställning och humma "trust the plan".
Ibland känns det som man bara vill lägga sig i fosterställning och gråta.

Om Trump är Deep State, då är det riktigt riktigt illa.

Haha ja jag har tänkt på det jag med, tänk om han är deep state och spelar nåt jävla mind games.
Shit då tror jag att han kommer att bli mulad, inte av tokvänstern utan av någon riktigt upprörd och sårad person som lever för att avslöja konspirationer.

Typ Alex Jones haha

Den här gillar jag, ang branden, Trumps egna ord.
https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/remarks-president-trump-meeting-senior-military-leadership/
Senast redigerad av QuattroCarl 2018-04-11 kl. 23:53.
Citera
2018-04-12, 00:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
Haha ja jag har tänkt på det jag med, tänk om han är deep state och spelar nåt jävla mind games.
Shit då tror jag att han kommer att bli mulad, inte av tokvänstern utan av någon riktigt upprörd och sårad person som lever för att avslöja konspirationer.

Typ Alex Jones haha

Den här gillar jag, ang branden, Trumps egna ord.
https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/remarks-president-trump-meeting-senior-military-leadership/

Vad har det talet med branden eller Trump Tower att göra?
Om du tänker på raiden mot Cohens kontor så var det inte ens samma dag.
Citera
2018-04-12, 00:04
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad har det talet med branden eller Trump Tower att göra?
Om du tänker på raiden mot Cohens kontor så var det inte ens samma dag.

De gjorde ju en till raid medans det brann, sluta sitta här och käfta och följ Q istället.
Citera
2018-04-12, 00:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuattroCarl
De gjorde ju en till raid medans det brann, sluta sitta här och käfta och följ Q istället.

Cohens kontor är inte i Trump Tower (det är i Rockefeller center) och raiden mot Cohen skedde inte samma dag som branden.
Citera
2018-04-12, 00:10
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Ja självklart? Secret Service ansvarar ju för presidentens säkerhet. Dom låter ju såklart inte random brandman springa runt i hans privatbostad.

Nu råkar hans bostad ligga på en helt annan våning än branden var.
Citera
2018-04-12, 00:22
Medlem
Här är talet som fick mig och gilla D Trump.
Har jag haft fel nu så ger jag upp ! ;((

https://www.youtube.com/watch?v=dblKpbIzsis
Citera
2018-04-12, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Här är talet som fick mig och gilla D Trump.
Har jag haft fel nu så ger jag upp ! ;((

https://www.youtube.com/watch?v=dblKpbIzsis

2:50 till 8:20. Exakt! Det var det jag letade efter. Han säger inte Deep State, men alla som hängt med vet att det är dessa som åsyftas. Tusen tack.

Hålla ett sådant tal och få med sig nästan 60% av alla vita män i USA och sedan själv tillhöra Deep State känns helt galet. Jag får fortsätta humma trust the plan.
Citera
2018-04-12, 00:50
Medlem
Citat:
2:50 till 8:20. Exakt! Det var det jag letade efter. Han säger inte Deep State, men alla som hängt med vet att det är dessa som åsyftas. Tusen tack.

Hålla ett sådant tal och få med sig nästan 60% av alla vita män i USA och sedan själv tillhöra Deep State känns helt galet. Jag får fortsätta humma trust the plan.

Trust Sessions säger ju Q oxo ! ,)
Sedan finns ju video på Sessions när han viftar bort Biden fingrar när han ska krama hans barnbarn !

Har dock börjar dyka upp bilder på tvatter som jag knappt velat se,
Dom sa ju att många % av befolkningen skulle hamna på psyket om allt kom fram.
Själv börjar jag redan må lite illa , Har tyvärr inga länkar till tvatter o skriva!
Sen om bilderna vart fejk vet jag ej ! ;/
Citera
2018-04-12, 01:07
Medlem
Citat:

Han verkar ha koll oxo AntiSchool intressant video !

https://www.youtube.com/watch?v=dnNnK823O6I
Citera
2018-04-12, 02:44
Medlem
Citat:
Han verkar ha koll oxo AntiSchool intressant video !

https://www.youtube.com/watch?v=dnNnK823O6I

Vad f.n händer det nu ??

BOMBSHELL! speech by Jerome Corsi

https://www.youtube.com/watch?v=SCANqI8v3og
Citera
2018-04-12, 02:59
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Trust Sessions säger ju Q oxo ! ,)
Sedan finns ju video på Sessions när han viftar bort Biden fingrar när han ska krama hans barnbarn !

Har dock börjar dyka upp bilder på tvatter som jag knappt velat se,
Dom sa ju att många % av befolkningen skulle hamna på psyket om allt kom fram.
Själv börjar jag redan må lite illa , Har tyvärr inga länkar till tvatter o skriva!
Sen om bilderna vart fejk vet jag ej ! ;/

Detta är inget nytt, många tror att konstnärer och författare hade någon form av troll genom århundradena när de skrev eller målade bilder på de Judiska ritualmorden (Blood Libel) som bedrevs runt hela Europa och var en av flera anledningar till varför de blev "förföljda".

Samma folk som då, kidnappade vita, kristna barn för att göra allt möjligt sjukt med är de som Q kallar för "deep state" idag, Judar, NWO, Globalister, alla är av ont blod och enda sättet att komma in i detta korrupta och förbannade sällskap är att själv vara en sjuk individ.

Rättslig process och rättvisa är långt förlegat för dessa djur och vet "Q" om dessa monster så är "Military Tribunals" exakt vad som måste hända, för skulle folket verkligen få reda på vilka som styr och hur de styr, då skulle Gaskamrarna starta snabbare än någon hinner säga "Achtung Juden!"

Jag skiter fullständigt i detaljer runt x och y, denna "Q" "primar/konditionerar" en väldigt massa människor i att det finns en s.k "deep state" och det är bara en tidsfråga innan folk börjar se den röda linjen mellan alla dessa sjuka jävlar, deras Judiska börd, Satans barn.

Vi "nazister" har sagt detta sedan 1933 och det är verkligen som Adolf Hitler en gång sa "Truth fears no investigation."

edit: Googla "jewish blood libel"
Senast redigerad av Daniel501 2018-04-12 kl. 03:10.
Citera
2018-04-12, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Detta är inget nytt, många tror att konstnärer och författare hade någon form av troll genom århundradena när de skrev eller målade bilder på de Judiska ritualmorden (Blood Libel) som bedrevs runt hela Europa och var en av flera anledningar till varför de blev "förföljda".

Samma folk som då, kidnappade vita, kristna barn för att göra allt möjligt sjukt med är de som Q kallar för "deep state" idag, Judar, NWO, Globalister, alla är av ont blod och enda sättet att komma in i detta korrupta och förbannade sällskap är att själv vara en sjuk individ.

Rättslig process och rättvisa är långt förlegat för dessa djur och vet "Q" om dessa monster så är "Military Tribunals" exakt vad som måste hända, för skulle folket verkligen få reda på vilka som styr och hur de styr, då skulle Gaskamrarna starta snabbare än någon hinner säga "Achtung Juden!"

Jag skiter fullständigt i detaljer runt x och y, denna "Q" "primar/konditionerar" en väldigt massa människor i att det finns en s.k "deep state" och det är bara en tidsfråga innan folk börjar se den röda linjen mellan alla dessa sjuka jävlar, deras Judiska börd, Satans barn.

Vi "nazister" har sagt detta sedan 1933 och det är verkligen som Adolf Hitler en gång sa "Truth fears no investigation."

edit: Googla "jewish blood libel"

Finns en sk nidbild som tyskarna hade under ca 1930-40 taket med en som kniper runt ett barn som jag undrat över sen jag börjat följa Q !

Alltså har Elon Musk fått teknologin av C I A .
Därför köpte mikrosoft NOKIA för att alla skulle hamna under google oxh android för att kunnna spåras mm, den gamla Nokia hade microsoft som hårdvara el vad det kallas !

Är det nu man ska säga HALLELUJA ! )))))))))))))
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in