Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Jag har aldrig påstått att Q skulle vara "någon Sokrates", vad du nu menar med det,
Rätt. Ser att jag missförstod dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
utan jag har bara noterat det absurda i att kräva bevis av någon som är där för att förlösa dig, det är fel ansats och ett slöseri med allas tid.
För mig blir både din mening här, och synen på Q här i tråden, religös. Ni 'troende' blir verkligen troende och därmed okritiska. Dessutom till helt sanslösa påståenden som ni, som en väldigt liten minoritet, kanske annars inte hade trott på. Där för jag dragit upp Ockham tidigare, Q's påståenden är sällan den rakaste vägen mellan punkt A och B .
Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Det är DU och JAG som ska hitta bevisen.
Bevis och motbevis. Håller med. Men inte upp till mig att bevisa att påståenden inte stämmer. Det är alltid upp till den som kommer med påståendet. Men det har vi ju klargjort några gånger.
Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Självklart "tror" jag inte på allt Q skriver utan jag bedömmer vad som kommer fram efter att Internet tittat på det. Det är fritt fram för dig och övriga tidstjuvar att presentera alternativa hypoteser men det har jag fått förklarat för mig bryter mot något heligt argumentations dekret. Det är tvärtemot vad ni tror inte någon svår intellektuell övning att hela tiden säga att "Q är fake" när det alternativet är självklart för alla. Men det är inte därför vi är här. Vi som är intresserade av detta är tillräckligt motiverade för att undersöka om det finns andra alternativa hypoteser vilket gör ert örsande helt meningslöst.
Tycker jag inte, vi som inte håller med har påvisat mängder med felaktigheter i de påståenden som uppkommit här inne. Varför skulle dessa felaktigheter få stå oemotsagda? varför ska Q få stå oemotsagt? Och dessutom anonymt? Den typ av auktoritet får mig att rysa och därför jag är här och skriver.
Kan ge dig att du verkar vara en av de som inte springer på varje boll Q slår ut.