2018-04-10, 13:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vilka bilder var det?
Bilder på 4chan mitt under den årliga julfesten. Har ingen aning om var de finns nu. Men jag såg tråden "live".
Senast redigerad av LuluBrooksie 2018-04-10 kl. 13:26.
Citera
2018-04-10, 13:47
Medlem
Fizzlors avatar
Q verkar bekräfta att man brytit sig in under branden i Trump Tower:

Citat:
They broke in during the fire.
Distraction.
Q
Citera
2018-04-10, 14:30
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Q verkar bekräfta att man brytit sig in under branden i Trump Tower:

Citat:
Distraction.
Q

Här är vad som är det stora problemet med Q och denna tråd. Q kan inte bekräfta någonting. Lika lite som jag kan. Var Q där? Isf borde Q kunna visa på att han/hon var där och varför.

Vi kan inte bara ta något som en bekräftelse bara för att någon skriver det på ett forum. Då kan jag lika gärna bekräfta att ingen bröt sig in. Ord mot ord.
Citera
2018-04-10, 14:52
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Här är vad som är det stora problemet med Q och denna tråd. Q kan inte bekräfta någonting. Lika lite som jag kan. Var Q där? Isf borde Q kunna visa på att han/hon var där och varför.

Vi kan inte bara ta något som en bekräftelse bara för att någon skriver det på ett forum. Då kan jag lika gärna bekräfta att ingen bröt sig in. Ord mot ord.

Okej, Q påstår. Nöjd?
Citera
2018-04-10, 16:00
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl

Har det aldrig slagit dig att det kanske finns en anledning att just DU, med allt vad det innebär, inte ska "tro" på Q? Om syftet är att bekräfta allt inför den stora allmänheten hade det gjorts vid det här laget. Du står i princip mittemot Sokrates som en idiot och skriker "beeeeeviiiiiis". Du har fel metod helt enkelt, än så länge åtminstone.
Citera
2018-04-10, 17:21
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Har det aldrig slagit dig att det kanske finns en anledning att just DU, med allt vad det innebär, inte ska "tro" på Q? Om syftet är att bekräfta allt inför den stora allmänheten hade det gjorts vid det här laget. Du står i princip mittemot Sokrates som en idiot och skriker "beeeeeviiiiiis". Du har fel metod helt enkelt, än så länge åtminstone.

Fast i fallet med att påstå att något har blivit stulet så måste även du hålla med om att det blir ord mot ord, man kan inte bar påstå att något har blivit stulet utan att kunna bevisa det.
Citera
2018-04-10, 17:31
Medlem
QuattroCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Ja, det har du rätt i. Där var jag för snabb. Tänkte direkt på de stenarna i Georgia. Öppnade inte ens länken. Tur du är här och håller koll.

Jag blandade ihop stenarna jag med, givetvis menade jag Georgia guide stones.
Blandade ihop allt med Denvers nya flygplats och allt skit där i, man skulle kunna tyda att något kommer att hända innan årtalet på Denver stenen.

Det blev fel men var ändå rätt..
Senast redigerad av QuattroCarl 2018-04-10 kl. 17:39.
Citera
2018-04-10, 17:34
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast i fallet med att påstå att något har blivit stulet så måste även du hålla med om att det blir ord mot ord, man kan inte bar påstå att något har blivit stulet utan att kunna bevisa det.

Ingen har påstått att någonting blivit stulet.

Q skrev:

Citat:
Distraction.
Q

Användare spekulerar kring att man varit på jakt efter något i Trump Tower (som man inte hittat) och därför bestämde sig för att raida Trumps advokat istället.
Citera
2018-04-10, 17:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ingen har påstått att någonting blivit stulet.

Q skrev:

Användare spekulerar kring att man varit på jakt efter något i Trump Tower (som man inte hittat) och därför bestämde sig för att raida Trumps advokat istället.

Bryter man sig in någonstans så är man ute efter att antingen plantera något eller stjäla någonting, då det påstås att branden användes för att distrahera så anser jag att stjäla något är väldigt trovärdigt att man syftar på.

Sedan så går det inte att vare sig bevisa eller motbevisa att någon har brutit sig in då brandkåren troligen har brutit upp dörren vilket kan användas som bevis för att någon har brutit sig in.
Citera
2018-04-10, 17:47
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Bryter man sig in någonstans så är man ute efter att antingen plantera något eller stjäla någonting, då det påstås att branden användes för att distrahera så anser jag att stjäla något är väldigt trovärdigt att man syftar på.

Visst, men det är möjligt att det finns fler motiv, om än inte lika trovärdiga/uppenbara.

Citat:
Sedan så går det inte att vare sig bevisa eller motbevisa att någon har brutit sig in då brandkåren troligen har brutit upp dörren vilket kan användas som bevis för att någon har brutit sig in.

Det beror ju dock helt på vart Trumps bostad är i förhållande till branden.
Citera
2018-04-10, 18:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Visst, men det är möjligt att det finns fler motiv, om än inte lika trovärdiga/uppenbara.

Det beror ju dock helt på vart Trumps bostad är i förhållande till branden.

Trump bodde på de tre översta våningarna (56-58), branden var på våning 50. Men sen hade han även kontor på våning 26.

Fast nu bor han ju i ”det där stora huset, eller byggnaden eller vad man vill kalla det, det finns ju egentligen inget namn på den” (fast vi andra brukar säga Vita Huset)..
Citera
2018-04-10, 19:30
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Trump bodde på de tre översta våningarna (56-58), branden var på våning 50. Men sen hade han även kontor på våning 26.

Fast nu bor han ju i ”det där stora huset, eller byggnaden eller vad man vill kalla det, det finns ju egentligen inget namn på den” (fast vi andra brukar säga Vita Huset)..

Betyder inte nödvändigtvis att han inte har nånting av intresse kvar i TT.

Sen så är det möjligt att man vill in av andra anledningar än att bara ta något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in