2018-04-10, 17:25
Medlem
Fyfan vilken ångest man skulle ha om någon 32 årig iranier skulle ta över mitt lag och tjöta om rasism och göra om klubben.
2018-04-10, 19:07
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gn11
Fyfan vilken ångest man skulle ha om någon 32 årig iranier skulle ta över mitt lag och tjöta om rasism och göra om klubben.

Det hade kunnat varit mycket värre. Man kunde ha haft Hammarby eller Malmö som favoritlag.

Där snackar vi dunderångest.
2018-04-10, 19:33
Medlem
SovandeNINJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Det hade kunnat varit mycket värre. Man kunde ha haft Hammarby eller Malmö som favoritlag.

Där snackar vi dunderångest.

Lille vän, Malmö är sveriges mest framgångsrika klubb vad är det för ångest du pratar om? Malmö vinner, Ni andra deltar bara. XD
2018-04-10, 19:34
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SovandeNINJA
Lille vän, Malmö är sveriges mest framgångsrika klubb vad är det för ångest du pratar om? Ni andra deltar bara. XD

Jag har inte haft ångest sedan hösten 1999.
2018-04-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gn11
Man kunde ha AIK som favoritlag. Laget som aldrig vinner. Det är ångest.
2018-04-10, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Ja, AIK har mera en icke-förlora-mentalitet, om man ser till resultat och attityd. Ikväll ledde respektive mentalitet dock till samma resultat, med viss fördel för bortalaget.
Det var väl ganska snålt. Malmö hade bara ett skott på mål, straffen, under hela matchen enligt Cmore-analysen. Målchanser mellan lagen 5-3

Bara för att jämföra, med Djurgården - Trelleborg så var den 1-1 matchen.
15 - 7 i målchanser.

Det behöver inte innebära att Djurgården och Trelleborg är vassare och har mer vinnarattityd än Malmö AIK. Olika filosofier behöver inte vara bra/dåligt.
2018-04-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu tror jag visserligen Östersund kommer att höja sig ju längre säsongen lider men två raka torsk i säsongsinledningen varav 3-0 borta mot en nykomling är ju en klar förödmjukning.
Absolut en nedtur. Vi vill ju tro det ska bli bättre framöver och det kommer det säkert bli. Jag ska ändå peka på en enskild händelse som rubbade hela vår forbollsfilofosi.. Förlusten av Bachirou har drabbat oss hårdare än vi kunde föresällt oss. "Nyckeln" på mittfältet som levererade passningar i en solfjäder "is no more"... Men som ni säger, det blir bättre sen. Nya spelare ska bevisa sina skills!
2018-04-10, 20:44
Medlem
Gustavoss avatar
Wiland ser ut som en 11-åring med den där jävla frisyren...
2018-04-10, 20:54
Medlem
Frewibs avatar
Hamad match-hjälte på nytt, och Hammarby har full Poäng efter omgång 2.
2018-04-10, 20:56
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavos
Wiland ser ut som en 11-åring med den där jävla frisyren...
Ja hur tänkte han där egentligen?
2018-04-10, 20:56
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Absolut en nedtur. Vi vill ju tro det ska bli bättre framöver och det kommer det säkert bli. Jag ska ändå peka på en enskild händelse som rubbade hela vår forbollsfilofosi.. Förlusten av Bachirou har drabbat oss hårdare än vi kunde föresällt oss. "Nyckeln" på mittfältet som levererade passningar i en solfjäder "is no more"... Men som ni säger, det blir bättre sen. Nya spelare ska bevisa sina skills!
https://m.youtube.com/watch?v=ssC3hUuUuVM

2018-04-10, 20:59
Medlem
erikp121s avatar
Det är bättre att leda serien än att ligga sist.

MVH, Serieledarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in