2018-04-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Brorsson måste ha fått ett rejält hjärnsläpp . Inte ens om jag hade varit Mffare hade jag försvarat det där. Fruktansvärt korkat och klantigt av Brorsson. Men alltså AIK vad höll dom på med? 1-1 borta mot AIK är ju jättebra totalt sett men hur kan man bara parkera bussen när man blir en man mer? Dom verkade ju inte ens försöka efter det?
Det kan inte vara så att AIK ville ha en förlust?
Som du själv skrev så ger 2 raka förluster positiv energi. Så dom tänkte väl att man vill få in det i truppen och ta med sig det för att gå obesegrade sedan.

I morgon är det dags för premiär hemma för IFK. Vinst så är man i topp.
Engvall och Ingebrigtsen är uttagna.
2018-04-09, 23:00
Medlem
nabplayers avatar
Pang boom krasch Häckens säsong blir en återigen en fars.

Tror ändå att BP åker
2018-04-09, 23:06
Medlem
nabplayers avatar
Härligt att Häckens sportchef Sonny Karlsson friskar upp den platta mediakulturen i fotbollssverige. Läs fotbollskanalen om ni inte har sett. Sonny gillar inte det han läser i Göteborgsposten.
2018-04-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Östersund kommer att vända på detta och nå topp fem. Det är jag övertygad om. Man har fått mycket av det goda under de senaste åren och knappt något av det sämre. Vi vet att Potter kan stå för magi och tror att detta sporrar honom något otroligt - att få visa vad han går för även ur ett perspektiv som detta.

Edit: Dock ser jag gärna att Östersund åker ur och Potter tar över Enköpings SK eller något sådant lag. Lät för positiv om Östersund i texten ovan.

Prfft!
Äter upp mina skor om de kommer topp 5.
De ska för det första klurra ut hur de ska utnyttja att Sema punktas av två spelare.
De har trots detta gjort 0 mål...
Inte alls lovande.
2018-04-09, 23:19
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Återigen tackar jag gudarna att jag håller på Malmö och inte ett lag som t.ex. aik. Det står 1-1 och Malmö spelar med en man mindre på plan och ändå är det Malmö som jagar och Aik som maskar. Hade jag varit aikare hade jag skämts ögonen ur mig. Aik må ha en bra trupp, men dom fattas något som ofta är avgörande, vinnarmentaliteten.
2018-04-09, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nabplayer
Härligt att Häckens sportchef Sonny Karlsson friskar upp den platta mediakulturen i fotbollssverige. Läs fotbollskanalen om ni inte har sett. Sonny gillar inte det han läser i Göteborgsposten.

Som normalt sett är en mycket Häckenvänlig tidning. Humor. Det var inte Balkander som var utsänd väl?
2018-04-09, 23:32
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Det är verkligen helt obegripligt hur Brorsson resonerar, han ska va glad att han fortfarande är på planen men så gör man nåt så korkat att han drar Goitom i armen på offensiv planhalva och helt regelrätt åker man ut. Det går inte å förstå tankegångarna.
Vill man vara snäll så kan man anta att Brorsson själv inser att han är för dålig för att hänga med och därför måste kompensera genom att spela fult.
Vill man vara elak (och lite mer realistisk) så kan man anta att Brorsson är en jävla idiot.

Att vi inte passade på att skicka iväg honom till Ryssland när vi hade chansen är en gåta.
2018-04-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Som normalt sett är en mycket Häckenvänlig tidning. Humor. Det var inte Balkander som var utsänd väl?

Tror inte det, men det hade varit kul, för Balkander är ju BK Rövens mest fanatiska supporter.
2018-04-09, 23:45
Medlem
Brorsson är dum i huvudet.
AIK borde vara bättre 10vs11.
Elyounoussi är en tönt som kör kortärmat och vantar.
2018-04-09, 23:50
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Återigen tackar jag gudarna att jag håller på Malmö och inte ett lag som t.ex. aik. Det står 1-1 och Malmö spelar med en man mindre på plan och ändå är det Malmö som jagar och Aik som maskar. Hade jag varit aikare hade jag skämts ögonen ur mig. Aik må ha en bra trupp, men dom fattas något som ofta är avgörande, vinnarmentaliteten.

Ja, AIK har mera en icke-förlora-mentalitet, om man ser till resultat och attityd. Ikväll ledde respektive mentalitet dock till samma resultat, med viss fördel för bortalaget.
2018-04-09, 23:53
Medlem
ThierryHenry14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Och ni klarar inte ens av att vinna hemma mot oss.

Sluta låta barcabebisar okej?
2018-04-09, 23:53
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Ja, AIK har mera en icke-förlora-mentalitet, om man ser till resultat och attityd. Ikväll ledde respektive mentalitet dock till samma resultat, med viss fördel för bortalaget.
Med viss fördel för bortalaget? I mina ögon hade 1 poäng efter nästan 30 minuters spel med en man mer räknats som en förlust.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in