Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Ja, hela 90-talet förbryllar. Det är många år av hans liv som vi inte vet ett dugg om.
Absolut, så är det. Slutet av 80-talet och hela 90-talet skullekunna innehålla en hel del mer mörka gärningar än vi hittills vet. Med de grava störningar han har ihop med den extremt avvikande sexualiteten gör att jag helt enkelt utesluter att han bara varit en tekniknörd och from som ett lamm. Han måste ha fått utlopp för sina sjuka drifter, sina fantasier och sin sexualitet där inga gränser finns. Fått utlopp för sina behov av att plåga och tortera, kanske det började med olika smådjur.
Skrev en hel del om det här i går och också om att han, redan i tidiga tonåren, kan ha begått sexuella övergrepp, våldtäkter m.m mot små barn, kanske viss tortyr inblandat också. Speciellt om det skulle vara så att han själv blivit sexuellt utnyttjad av sin pappa och ev manliga vänner till honom, och aldrig någonsin fick en förklaring eller ett "förlåt". Behöver inte ens ha hänt att han blivit utnyttjad, likväl tror jag att han inledningsvis - när han var så liten och klen - helt enkelt riktade sina sjuka drifter mot mindre och svagare, som smådjur och små barn.
Sedan, när han är runt 15-16 och den sexuella driften blir starkare, då tror jag att man kan förvänta sig vad som helst som han kan ha gjort, inklusive tortyr och mord. Men, på väl valda offer, nätta och små tjejer/kvinnor pga att han själv är rätt liten och klen. Men, vid t.ex ett sexualsadistiskt dåd så "ökar" hans styrka, i och med att aggressiviteten och den sexuella upphetsningen "när" varandra. Offer han då valt kan vara sådana som inte "saknas" så fort, som prostituerade, turister osv.