Började glo igår, gick igenom alla avsnitt då jag var sjuk och fick inte sovit alls inatt.
Saker jag reagerade på direkt...
"Drönarkonsult" - Lillemors yrke... wth? Hon kan köra drönare och konsulterar ut detta? Varför inte bara ha "Fotograf" på sitt CV där drönare är något hon jobbar med?
"Epilator" - Caroline personliga sak... Missat att det inte finns el på ön? Hur man nu gör det.
"Hårgelé" - Jim... VA?
Sen till "hatobjekten"... Veronica och Nick i början, Nick betedde sig som en idiot och Veronica som en liten snorunge med för många curlande föräldrar.
Efter att Nick försvann så blev det mer Jim och Carolin, båda betedde sig som snorungar. Förstår kritiken mot Jim vid tävlingar dock... Han panikade, sure, men att han bara ger upp och säger "Jag har svikit laget" - När han inte försökt.
Sen är det väl som alltid, TV4 klipper det snaskigaste man kan visa men samtidigt är det nog väldigt mycket som hålls undan tittarna. Vet inte om jag är så glad för halvtimmesformatet. (Nej, inte sett Robinson sedan avsnitten höll en timmes tid (inkl reklamavbrott).
Edit: Kom även att tänka på att Marie påminner som fan om Karen i tv-serien 'Wrecked'