2018-04-08, 21:28
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja men vad är det då du finner anmärkningsvärt??

Att det är flera amerikanska helikoptrar och flygplan som störtat på kort tid. Vad är det som är så svart att fatta?
Citera
2018-04-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Där ser man Är för dåligt insatt, brukar bara kolla ibland om det händer något speciellt i världen som kan vara kopplat till Q, eller om det nämns på andra håll.

Vad var det där med den underjordiska basen?

ett av NWO´s tillhåll.
som nukades av Patrioter. Tydligen "full house" misstogs för en jordbävning. strax utanför CA.

Här finns oftast de senaste från Q... : http://qboard.online/?p=4&atwt
Citera
2018-04-08, 21:29
Medlem
Citat:
Att det är flera amerikanska helikoptrar och flygplan som störtat på kort tid. Vad är det som är så svart att fatta?

det samt branden på Trump Tower och gas attacken i Syrien är NWO´s svar på Trumps åtgärder.
I syfte att starta ett fullskaligt ww3.
Citera
2018-04-08, 21:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag nämnde krascherna som ett exempel på något som skulle tala för att Q inte bara är någon som LARPar.
Sen om det är statistiskt signifikant återstår att se, jag vet inte hur ofta amerikanska militärhelikoptrar och flygplan brukar störta. När det sker flera gånger på bara några veckor i dessa tider så reagerar man såklart.
Han har nämnt de vid flera tillfällen, så det är relevant för tråden.

Så du hade fel om tip top, kräver att jag ska kommentera sånt som du inte ens själv vet varför du frågar om och kallar MIG för autistisk? Tjena..
Citera
2018-04-08, 21:30
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
ett av NWO´s tillhåll.
som nukades av Patrioter. Tydligen "full house" misstogs för en jordbävning. strax utanför CA.

Här finns oftast de senaste från Q... : http://qboard.online/?p=4&atwt

Vadå, så man sprängde nån bunker med massa NWOare?
Låter nästan för bra för att vara sant. Vet man vilka som var där? Finns det något som styrker att de alla dött där och vid den tidpunkten?
Citera
2018-04-08, 21:32
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
det samt branden på Trump Tower och gas attacken i Syrien är NWO´s svar på Trumps åtgärder.
I syfte att starta ett fullskaligt ww3.

Ja, det är lite så jag också ser på saken.

Börjar man ta hänsyn till alla händelser i ett sammanhang så träder en rätt tydlig bild fram. Troligtvis massor med mer skit som pågår i det dolda och knappt ens når ut i media.
Citera
2018-04-08, 21:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Börjar man ta hänsyn till alla händelser i ett sammanhang så träder en rätt tydlig bild fram. Troligtvis massor med mer skit som pågår i det dolda och knappt ens når ut i media.

Varför ser ni det så?
Det finns ju ingenting utöver önsketänkande som talar för den saken.. Två bränder med flera månaders mellanrum, i ett hus när Trump inte ens är i närheten - det ena en liten brand som släcktes innan den spreds, det andra en brand inne i en konsthandlares lägenhet där innehavaren avled. Vad får er att tro att det är riktat mot Trump??
Citera
2018-04-08, 21:36
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Så du hade fel om tip top, kräver att jag ska kommentera sånt som du inte ens själv vet varför du frågar om och kallar MIG för autistisk? Tjena..

Åsna, det var DU som frågade om det var statistiskt signifikant. Om det inte är det så är det bara för dig att plocka fram bevis för att det händer hela tiden att amerikanska militärhelikoptrar och flygplan kraschar utan anledning. Jag är villig att erkänna om jag haft fel, till skillnad från dig.
Citera
2018-04-08, 21:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Åsna, det var DU som frågade om det var statistiskt signifikant. Om det inte är det så är det bara för dig att plocka fram bevis för att det händer hela tiden att amerikanska militärhelikoptrar och flygplan kraschar utan anledning. Jag är villig att erkänna om jag haft fel, till skillnad från dig.

Åsna? Du tog upp händelserna men vet uppenbarligen inte ens om det är något avvikande och kräver att jag ska kommentera det - så vad är det du vill jag ska kommentera utöver att visa att liknande händelser är ytterst vanliga?

Och bara för att jävlas eftersom du är så otrevlig - det heter ”till skillnad från du”.
Citera
2018-04-08, 21:40
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Varför ser ni det så?
Det finns ju ingenting utöver önsketänkande som talar för den saken..

För min del är det absolut så att jag hoppas på att det nu pågår ett krig mellan div. folk inom Deep State och patrioter eller vad man nu vill kalla dem.

Jag verkligen hoppas att Q talar sanning och att vi går mot tider där dessa subversiva krigshökar rensas ut.

Två bränder med flera månaders mellanrum, i ett hus när Trump inte ens är i närheten - det ena en liten brand som släcktes innan den spreds, det andra en brand inne i en konsthandlares lägenhet där innehavaren avled. Vad får er att tro att det är riktat mot Trump??

Är det statistiskt signifikant? Hur ofta sker det bränder i TT?
Citera
2018-04-08, 21:44
Medlem
Citat:

i CA häktade man över 500 personer i child sex trafficking förra veckan, vilket sker hela tiden över hela US sen Trump drog igång. MS 13 är nästan helt utraderade, och alla pratar för att få mildare straff.
gå in här och läs på vilka Högdjur som ägnar sig åt att exploatera barn för sina perversa behov.
gå in och titta på deras twitter konton som finns. Allt detta om man tittar på ett större perspektiv ger en bild av en maktfullkomlig elit som når nästan alla länder och högt upp i regeringar och stora företag. Som inte vill släppa detta utan kamp. Bara att förbereda sig på tuffare tider.

922142
Fake pic push by MSM.
Videos / backup.
Google kill.
YouTube kill.
FB kill.
Twitter kill.
Yahoo kill.
Bing kill.
Instagram kill.
Net will be paused.
HAMMER.
On the clock.
Q
Citera
2018-04-08, 21:44
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Åsna? Du tog upp händelserna men vet uppenbarligen inte ens om det är något avvikande och kräver att jag ska kommentera det - så vad är det du vill jag ska kommentera utöver att visa att liknande händelser är ytterst vanliga?

Är det vanligt att amerikanska militärhelikoptrar och flyg kraschar utan anledning?
Du som spenderar flera timmar varje dag i denna tråd har säkert redan svarat på den frågan förr.

Citat:
Och bara för att jävlas eftersom du är så otrevlig - det heter ”till skillnad från du”.

Ytterligare ett aspergerdrag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in