2018-04-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
I vilket/vilka ämnen och på vilken nivå?

inte en jävla aning faktisk vet bara att han jobbar som lärare på en skola i Karungi
Citera
2018-04-08, 20:56
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Sant. Hade det inte varit för Louises svårigheter med att få ned pulsen så hade han iaf slutat trea.
Jo. Men vill även minnas att han hade rejält flyt till finalen med. Tyckte han var allmänt kass och klumpig även då. Han klarade sig för Patrik Sjöberg slog dank medvetet och satsade på nattduellerna och det höll på att räcka rätt långt vill jag minnas.
Citera
2018-04-08, 20:57
Medlem
Patrik2108s avatar
Visste de om att det skulle bli pussel innan tävlingen? I så fall skulle de ha kunnat öva lite före och kanske byta startordning i friidrottslaget. Erica skulle kunnat ta det väldigt lugnt då de ledde stort. Nu stressade hon och slängde bitarna utan att tänka. Det handlar nog mer om stresshantering än om intelligens så man bör inte döma ut Ericas intelligens kanske.
Citera
2018-04-08, 21:02
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
I vilket/vilka ämnen och på vilken nivå?
Han är elevassistent.

Vad jobbar övriga av årets deltagare med?

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jo. Men vill även minnas att han hade rejält flyt till finalen med. Tyckte han var allmänt kass och klumpig även då. Han klarade sig för Patrik Sjöberg slog dank medvetet och satsade på nattduellerna och det höll på att räcka rätt långt vill jag minnas.
Även Johansson var väl rätt bra i nattduellerna.
Senast redigerad av tcfmog 2018-04-08 kl. 21:06.
Citera
2018-04-08, 21:14
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Han är elevassistent.

Vad jobbar övriga av årets deltagare med?

Även Johansson var väl rätt bra i nattduellerna.
Jo. Dessutom.

Men han hade rätt mycket flyt överlag och var inte speciellt bra i tävlingarna då heller.
Citera
2018-04-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Själv tycker jag att det är taskigt och dålig stil att hålla på och hacka på en lagkompis. Inget blir ju bättre av det precis, tvärtom.
Överhuvudtaget så snackar Armand för mycket. Babbesnack om lejon på samma sätt som Zlatan...

Håller med.

Armand verkar ju inte vara den mest sympatiska precis.
Citera
2018-04-08, 21:29
Medlem
Citat:
Sällan har någon svensk betytt så mycket för sitt lag som Maria Rooth i OS-semin mot USA. Den enda som tydligt är före är Hysén med sitt Hysénklass mot England på Wembley.

Vill minnas att Kim Martins insats under samma match var snäppet viktigare?
Citera
2018-04-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Själv tycker jag att det är taskigt och dålig stil att hålla på och hacka på en lagkompis. Inget blir ju bättre av det precis, tvärtom.
Överhuvudtaget så snackar Armand för mycket. Babbesnack om lejon på samma sätt som Zlatan...
Med en stor skillnad att Armand inte tar sig själv på allvar...
Citera
2018-04-08, 22:14
Medlem
Thomas må vara ett jävla sänke för kraftlaget, men jag tycker ändå han är för jävla go på något sätt. Typiskt norrländsk.

Sen har inte SVT direkt varit schyssta i sin sammansättning av tävlingar, hur ska en man av den kalibern kunna prestera i exempelvis gripkraft?? Nej, orättvist att klandra Thomas tycker jag.
Citera
2018-04-09, 06:03
Medlem
rikastistorstans avatar
Alltså varför ens ta med Thomas när det är såna här tävlingar? Känns bara taskigt mot alla inblandade. Han har ju inte en suck. Dessutom märkligt med tanke på dopingen och sexköpsdomen. Är inte typ sexköp och doping dom värsta brotten i pk-Sverige?
Citera
2018-04-09, 08:37
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Alltså varför ens ta med Thomas när det är såna här tävlingar? Känns bara taskigt mot alla inblandade. Han har ju inte en suck. Dessutom märkligt med tanke på dopingen och sexköpsdomen. Är inte typ sexköp och doping dom värsta brotten i pk-Sverige?
Sexköp? Har Tompa torskat för det också? Det är väl inte så gott om galanta damer där uppe i Tjuttahejti där han bor misstänker jag...
Citera
2018-04-09, 13:34
Avslutad
Citat:
Foppa vilket psyke och vilken enorm tävlingsmänniska. Precis en sådan typ av person som man vill ha på sista sträckan i den här typen av stafett. Att Erika inte är den skarpaste kniven i lådan visste man ju. Otroligt mentalt svag och verkade redan innan ha bestämt sig för att hon inte klarade av pusslet.

Nu ser man fram emot en drömfinal mellan skidlaget och skridskolaget som sedan avslutas med en duell man mot man mellan Stenis och Foppa. De två skickligaste tävlingsmänniskorna som varit med under alla säsonger av Mästarnas Mästare.

Foppa är väldigt mentalt starkt och en mycket sympatisk person, bästa idrottaren genom tiderna i Sverige, Stenis må vara mer vältränad än Foppa men den viljan Foppa har man aldrig sett maken till. Han vill vinna alla tävlingar han ställer upp på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in