2018-04-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
I vilket/vilka ämnen och på vilken nivå?

inte en jävla aning faktisk vet bara att han jobbar som lärare på en skola i Karungi
Citera
2018-04-08, 20:56
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Sant. Hade det inte varit för Louises svårigheter med att få ned pulsen så hade han iaf slutat trea.
Jo. Men vill även minnas att han hade rejält flyt till finalen med. Tyckte han var allmänt kass och klumpig även då. Han klarade sig för Patrik Sjöberg slog dank medvetet och satsade på nattduellerna och det höll på att räcka rätt långt vill jag minnas.
Citera
2018-04-08, 20:57
Medlem
Patrik2108s avatar
Visste de om att det skulle bli pussel innan tävlingen? I så fall skulle de ha kunnat öva lite före och kanske byta startordning i friidrottslaget. Erica skulle kunnat ta det väldigt lugnt då de ledde stort. Nu stressade hon och slängde bitarna utan att tänka. Det handlar nog mer om stresshantering än om intelligens så man bör inte döma ut Ericas intelligens kanske.
Citera
2018-04-08, 21:02
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
I vilket/vilka ämnen och på vilken nivå?
Han är elevassistent.

Vad jobbar övriga av årets deltagare med?

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jo. Men vill även minnas att han hade rejält flyt till finalen med. Tyckte han var allmänt kass och klumpig även då. Han klarade sig för Patrik Sjöberg slog dank medvetet och satsade på nattduellerna och det höll på att räcka rätt långt vill jag minnas.
Även Johansson var väl rätt bra i nattduellerna.
Senast redigerad av tcfmog 2018-04-08 kl. 21:06.
Citera
2018-04-08, 21:14
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Han är elevassistent.

Vad jobbar övriga av årets deltagare med?

Även Johansson var väl rätt bra i nattduellerna.
Jo. Dessutom.

Men han hade rätt mycket flyt överlag och var inte speciellt bra i tävlingarna då heller.
Citera
2018-04-08, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld