2018-04-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Där jag tränar ser alla kvinnliga PT ut som vanliga kvinnor med långt hår och allt t ex
Bra för dig.
Men bara som en varning det finns fler kvinnor i världen med kortare frisyr som fortfarande är sexiga och hetro.
2018-04-07, 22:11
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Socialt handikappad innebär att man inte förstår hur man är sällskaplig, social & inställsam/trevlig, detta kan Knegoff vara..han är bara överkänslig & tål inte ifrågasättas, det är inte socialt handikappande eftersom det andra kompenserar då i kombination med att umgås med folk som inte ifrågasätter, så i praktiken kan han leva ett socialt normalfungerande liv och enda gången det inte fungerar är i Robinson vilket är situationsstyrt

Du menar att HOMOSEXUELLA kvinnor brukar vara starkare då eller?, och har däremot inget fog för att vara det? Och för att göra dig osäker förhoppningsvis..så vill jag påminna om att hon uppbär en klassisk flatfrisyr iof ska det inte kunna finnas några HOMOSEXUELLA i Göteborgs socken...men vem vet.

Ja homosexuella kvinnor brukar vara rejält tuffare och grabbigare än heterosexuella. Precis som manliga homosexuella är mindre manliga och mer åt det kvinnliga hållet.

Hon är säkert homosexuell. Men gillar henne bästa bland de kvinnliga iaf.
2018-04-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Bra för dig.
Men bara som en varning det finns fler kvinnor i världen med kortare frisyr som fortfarande är sexiga och hetro.
Tack för varningen ska försöka hålla mig undan dom!

Kom på en sak när det gäller Carolin att om dom röstar ut Jim så kanske dom tar DK efteråt eftersom han inte kan bidra i tävlingar så mycket som Carolin kan så hon kanske klarar sig ändå?

Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Hon är säkert homosexuell. Men gillar henne bästa bland de kvinnliga iaf.
Ja hon är ju den enda kvinnan i programmet som visat på lite personlighet och tuffhet dom andra är ju mähän mer eller mindre
Senast redigerad av Q2000 2018-04-07 kl. 22:26. Anledning: Red
2018-04-08, 00:08
Medlem
Jim sa INTE att de hade vunnit om de hade lagt pusslet snabbare (vilket de iochförsej hade gjort) Jag e inget fan av Jim MEN det han sa va att ni skyller förlusten på mej, tänk om jag hade skyllt på de två som va framme först vid pusslet och inte klarade av det? Det hade inte vart att vara ett lag och om man skall ta ut det på en enskild person gör man det i lägret och inte inför det andra laget. Jösses vi ser samma program men så olika tolkningar å sen undrar man varför en grupp på en ö inte tänker å ser samma saker.
2018-04-08, 00:25
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Tänkte också på detta, han sjönk rejält. Vem fan tror han att han är? Han är duktig deltagare bland 20 personer vilket inte behöver betyda mycket.

Uuhhh vad jobbigt! varför ska jag alltid vara starkast fysiskt och psykiskt, mest optimal. Varför kan jag inte vara en medelsvensson?"

Har han inte fattat att han är PT (vilket inte är något) som tjänar kanske 10 000 (under medel) och bor hemma. Om han nu är så duktig varför studerar han inte till civilingenjör då?

Hoppas att han blir kidnappad imorgon!
Verkar som att snubben bor i egen lägenhet. Driver tydligen någon sketen studio och är personlig tränare. Killen har verkligen fått hybris. Ingen aning om hans inkomst, men med tanke på att han inte driver ett aktiebolag så är det nog inte så imponerande.

Sanningen är väl den att både han och hans vd-crush endast är med i programmet för lite personlig PR för sina business.
2018-04-08, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Jim sa INTE att de hade vunnit om de hade lagt pusslet snabbare (vilket de iochförsej hade gjort) Jag e inget fan av Jim MEN det han sa va att ni skyller förlusten på mej, tänk om jag hade skyllt på de två som va framme först vid pusslet och inte klarade av det? Det hade inte vart att vara ett lag och om man skall ta ut det på en enskild person gör man det i lägret och inte inför det andra laget. Jösses vi ser samma program men så olika tolkningar å sen undrar man varför en grupp på en ö inte tänker å ser samma saker.
Det kan jag hålla med om att det är demoraliserande för det egna laget och uppbyggligt för motståndarlaget om man ventilerar syndabock offentligt.
Men Jim var ju solklart den svagaste länken.
Han tar sig vatten över huvudet så fort han blir blöt om fötterna.
Han borde gått simskola innan han sökte till Robinson.
2018-04-08, 11:19
Medlem
flanagans avatar
Först hade jag velat be Jim om ursäkt och sedan misshandla honom.Men han är faktiskt en glad prick som kanske inte är vinnar potential men vem skulle vilja se på lag som bara består av starka individer?
Det handlar även om hur hantera olika sosiaala situationer.
2018-04-08, 11:49
Medlem
dialektikers avatar
Jim gjorde vad han kunde, med den vattenskräck han har och det VET laget. I det läget är det taskigt att klandra honom. De försöker beskylla honom för att han inte gjorde vad han kunde och det är helt fel. Aldrig att jag skulle gå till en sådan PT (Caroline) heller som inte ser när folk gör vad de kan. Hon är extremt osympatisk och läskig.

Edit: Håller med Pascal. Caroline skapar giftig stämning i laget.

(Dock vill jag säga att jag föstår lagets frustration när Jims svaghet sinkar de som lag. Jag tycker kanske att de skulle kunna rikta sin ilska mot produktionen, Anders som står där, att det ska vara så förbannat många vattentävlingar, då de har en i laget som rentav är handikappad då det gäller vatten.)
Senast redigerad av dialektiker 2018-04-08 kl. 12:14.
2018-04-08, 11:58
Medlem
Wandras avatar
Betr. Pasqals ev. inkomst så kanske han tjänar pengar på MM-matcher?
2018-04-08, 13:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Nicolina (fult namn f.ö. låter som en cirkus maximum artist) lider av storhetsvansinne, hon är rädd för att bli kidnappad till andra laget...trots att det inte alls är hemskt att bli kidnappad, utan enbart angenämt, fråga gubben i lådan: Fabian Bengtssons undermedvetna
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-04-08 kl. 13:39.
2018-04-08, 14:02
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jim gjorde vad han kunde, med den vattenskräck han har och det VET laget. I det läget är det taskigt att klandra honom. De försöker beskylla honom för att han inte gjorde vad han kunde och det är helt fel. Aldrig att jag skulle gå till en sådan PT (Caroline) heller som inte ser när folk gör vad de kan. Hon är extremt osympatisk och läskig.

(Dock vill jag säga att jag föstår lagets frustration när Jims svaghet sinkar de som lag. Jag tycker kanske att de skulle kunna rikta sin ilska mot produktionen, Anders som står där, att det ska vara så förbannat många vattentävlingar, då de har en i laget som rentav är handikappad då det gäller vatten.)

Egentligen tycker jag det är märkligt för övrigt, att produktionen tar med typ icke simkunniga (att kunna dyka tillhör simkunnighet). Det är ju faktiskt riskabelt. Rädsla är en stor del varför folk drunknar.

(Och så ovanpå det har de extra mycket vattentävlingar, när de ser att han har problem i vattnet.)
2018-04-08, 14:36
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

De hade kunnat rösta ut honom, de visste redan då att han var svag i vattentävlingar men den frågan var underordnad.
Som Carolin s

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in