2018-04-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Jag uppfattade att de var runt 1cm långa, inte djupa alltså. Det är ju inte många ställen på huvudet som du kan göra 1cm djupa stick, skallbenet är i vägen
Det låter som ett snitt utfört av en hobbykniv.
Citera
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Kan nån vänlig själ upplysa om vad shelmas och stripe-on (löspenis?) är för nåt? Det har dykt upp ett par gånger i tråden - vad det nu kan ha med fallet att göra.

Förklara gärna.

En bild säger mer än tusen ord

Strap-on

http://www.passionofsweden.se/dildos/strap-on-med-laderharness

She-male

https://i.pinimg.com/474x/cb/06/7c/cb067cb41b6e8eb070d64782c90e995e.jpg
Citera
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Jag uppfattade att de var runt 1cm långa, inte djupa alltså. Det är ju inte många ställen på huvudet som du kan göra 1cm djupa stick, skallbenet är i vägen
Ja, det är klart. Hmmm.
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Men jag undrar ja : Hur pass vanligt är det egentligen ?

Han hamnar ju in på det där "specialfängelset" i Danmark som inhyser det "värsta" utav det värsta. Dvs folk utav samma kaliber som mördat, dräpt, lemlästat etc... Folk som inte har några skrupler alls.

Dvs likasinnade.

Han kommer säkert att lyckas gå dessa likasinnade på nerverna.
Med sin grandiosa översittarstil och sitt ohejdade babblande så ligger han nog lite risigt till.
Herr-galemadsen-utan-stoppknapp kan bara inte hålla käften...
Citera
2018-04-05, 22:32
Medlem
Rallarsvingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Det jag tänker om inga blodutgjutelser i gommen är att de menar att skadorna kommer av att hon bundits kring munnen. Eller hur? Då måste hon ju ha varit levande även om inga utgjutelser hittats/uppvisats. Man sätter ju inte munkavle på en död människa. Den skriker ju inte.
Sant! Det kan inte vara annat än ytterligare ett bevis på hans jävulska tortyr.
Citera
2018-04-05, 22:33
Medlem
Rallarsvingens avatar
Citat:
Kan nån vänlig själ upplysa om vad shelmas och stripe-on (löspenis?) är för nåt? Det har dykt upp ett par gånger i tråden - vad det nu kan ha med fallet att göra.

Förklara gärna.
Menar du kanske shemales?
(Edit: i så fall kan du läsa här: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Shemale
Citera
2018-04-05, 22:34
Medlem
De stora mängder blod som hittats på olika ställen i ubåten, betyder det att hon släpats runt när hon fortfarande levde eller i nära anslutning till döden? Koagulerar blod som lämnat kroppen?
Citera
2018-04-05, 22:35
Medlem
Citat:

Förklara gärna.

Shemales är män, gärna unga, som ser ut som och uppträder/lever som kvinnor samt kan ha långa förhållanden med män.

Om jag fattat rätt.
Citera
2018-04-05, 22:35
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don.t
Danskarna har helt andra krav på att nå upp till livstid, ungefär ett fall per år går till livstid eller förvaring. Det handlar inte om beviskrav, det handlar om broottets karaktär och på livstid i Danmark krävs nästan flera mord än ett. Sällan ger endast ett mord livstid därtill är Madsen ostraffad sedan tidigare, även gagner honom att slippa livstid.
Detta är så bestialiskt så så det kvalar in för livstid.
Citera
2018-04-05, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
De stora mängder blod som hittats på olika ställen i ubåten, betyder det att hon släpats runt när hon fortfarande levde eller i nära anslutning till döden? Koagulerar blod som lämnat kroppen?
Ja. Blodet torkar, stelnar (koagulerar).
Citera
2018-04-05, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Shemales är en kvinna med bröst och snopp och en strap on är en sexleksak som ser ut som ett skärp eller sele med en ofta färgglad stor löspenis på. Googla får du se.

Nätack, så intressant är det inte och hör egentligen inte till fallet. Handlar ju bara om sensationslystnad. Trodde att det hette nåt annat när en person har 2 kön. Hade en sån patient en gång för 100 år sen då jag jobbade på ett sjukhus. Var knappt 20 år då. Blev bara förvånad, men inget mer. Då visste man knappt vad det var.

Brukar inte bry mig om sånt, om det inte gäller att ta ställning för alla människors rätt att vara precis som dem de är. För blir de hånade eller påhoppade - då står jag definitivt på deras sida.
Citera
2018-04-05, 22:39
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Just med detta så tror jag inte det har gått in.

-Han har byggt Ubåtar..
-Var på väg till rymden..
-Kört över arbetskolleger "till höger som vänster" i sitt arbetsliv..
-Gjort "mer eller mindre" som han vill i sitt personliga liv..(öppet äktenskap)
- + finns säkert mer jag glömmer just nu..

Peter gör som Peter vill, och ett "nej" betyder inte ett smack. Bara att motparten är ett motstånd för det egna målet. Hans ego är ju något annat än gemene man.

-"Om" det någonsin går in, så tror jag på ett snabbt självmord. För då är det inte roligt längre.
-Fram tills dess.., så tror jag han är en ytterst rymningsbenägen man.
Den fega kraken tar inte sitt liv. Han trivs i finkan där han skriver böcker om vampyrer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in