2018-04-05, 21:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
Ja om man jämställer t ex unga hazarder med gamla anhörighetsinvandrare så råder det ju ingen tvekan om att hazarderna är att föredra.
Tror du inte att dessa hazarer kommer att generera hundratusentals anhöriginvandrare? Det är ju det som är deras plan.
2018-04-05, 21:19
Medlem
Citat:
Ja om man jämställer t ex unga hazarder med gamla anhörighetsinvandrare så råder det ju ingen tvekan om att hazarderna är att föredra.

Råder ingen tvekan?

Dina svar är direkt urusla och flummiga. Säger princip ingenting om dina påstående.
2018-04-05, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Tror du inte att dessa hazarer kommer att generera hundratusentals anhöriginvandrare? Det är ju det som är deras plan.

Dom är väl sugna på ett bättre liv skulle jag tro, skulle inte du vara det i deras situation?
2018-04-05, 21:21
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Dom är perfekta om målsättningen är att få andelen sexuella övergrepp att skjuta i höjden och sociala utgifter för boenden och bidrag att öka. En drömgrupp för vänstern...
2018-04-05, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lunkkvistaren-s
Råder ingen tvekan?

Dina svar är direkt urusla och flummiga. Säger princip ingenting om dina påstående.

Ok då ska jag utveckla lite - en ung arbetsförmögen kille som snabbt kan lära sig språket och ta sig in på arbetsmarknaden är att föredra framför en äldre som inte kan det.
2018-04-05, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Dom är perfekta om målsättningen är att få andelen sexuella övergrepp att skjuta i höjden och sociala utgifter för boenden och bidrag att öka. En drömgrupp för vänstern...

Men dom är ju redan en vinst för samhället redan när dom kommer hit.
2018-04-05, 21:25
Medlem
Citat:

Mycket tyder väl snarare på att Hazarer är dom bäst lämpade/önskvärda invandrarna.

Som vad?

Nära nog samtliga saknar utbildning, en skrämmande stor andel saknar konsekvenstänk och impulskontroll. Många är dessutom bevisligen lögnare. Så... förutsatt att du inte trollar, vilka är deras positiva egenskaper?
2018-04-05, 21:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Dom är väl sugna på ett bättre liv skulle jag tro, skulle inte du vara det i deras situation?
Men du målade upp en bild där hazarerna skulle vara "bättre" än en massa gamla anhöriginvandrare.
Själva idén bakom att släkten betalt deras resa hit är ju just att dom skall få hit hela släkten via anhöriginvandring.

Ut med packet.
2018-04-05, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Som vad?

Nära nog samtliga saknar utbildning, en skrämmande stor andel saknar konsekvenstänk och impulskontroll. Många är dessutom bevisligen lögnare. Så... förutsatt att du inte trollar, vilka är deras positiva egenskaper?

Utbildningen står vi för! Nemas problemas.
2018-04-05, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ok då ska jag utveckla lite - en ung arbetsförmögen kille som snabbt kan lära sig språket och ta sig in på arbetsmarknaden är att föredra framför en äldre som inte kan det.
Men de vill inte lära sig språket och är för bortskämda för att arbeta.
2018-04-05, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Men de vill inte lära sig språket och är för bortskämda för att arbeta.

Det tror jag inte.

Jag har sett många som talar överraskande bra svenska, efter mycket kort tid.

Och att dom är för bortskämda för att arbeta tror jag absolut inte, tvärtom, dom vill nog inget hellre än att arbeta och dom har alla förutsättningar för att kunna göra det också.
2018-04-05, 21:35
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Men dom är ju redan en vinst för samhället redan när dom kommer hit.

Nej en utgift för skattebetalarna. Mer kriminalitet, mer offentliga utgifter. Thats it.

Det finns ingen som tror på dig om du påstår motsatsen och du kan inte bevisa det heller. Ej trovärdigt. Meningslöst att kivas om sådant som alla redan vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in