Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Fast hennes erfarenhet av ubåtar måste ju vara väldigt gammal. Den sista ubåten som danska flottan hade togs upp ur vattnet 2004, alltså 14 år sedan. Och jag tvivlar att de har personal som regelbundet får åka utomlands och öva på andra flottors ubåtar. Hur mycket expert hon än har varit en gång (tänk även på att hennes könsbyte och psykiska problem tagit mycket av hennes tid), så lär hon ha glömt det mesta. Dessutom: om man lyssnar på när försvaret ställer frågor om undersökningen hon gjorde av Nautilus, så säger hon hela tiden typ "nej det har jag inte gjort", "nej det såg jag ingen mening med att göra" o.s.v.. Hon verkar helt borta.
Hon anses vara en mycket välmeriterad och kunnig ubåtsexpert. Hon har pondus i sin roll som expert, därför tillkallas hon när det gäller frågor om ubåtar. PM uch Bettina har inget haft att invända mot henne som expertvittne.
Dina lågintelligenta kommentarer om hennes könsbyte, din påstådda vetskap om psykiska problem i detta för henne, som måste tagit så mycket tid, att hon glömt det mesta, får mig att undra:
1. Alla vittnen som bidrar med något som kan bli en del av det som visar på PM:s skuld och hans lögner, ser du dessa som
fiender, som då du inte har annat att komma med, måste svartmåla å det grövsta? I ren ilska och desperation alltså.
2. Du har skrivit väldigt mycket om ubåtsexpertens könskorrigering, att hon därför måste vara psykiskt sjuk, sättas in på mentalsjukhus men i vart fall att detta med könsbyte och de psykiska problem du påstått att hon har, som måste ha tagit "det mesta av hennes tid", så att hon därför glömt det mesta.
Du verkar veta så mycket om sådant, vilket får mig att undra om du har någon egen erfarenhet av detta?