Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-04, 04:02
  #1
Medlem
Hej,

Nu vet jag inte om det är så eller inte, så långt jag vet är att ett andligt plan existerar.

Jag har så långt jag kan minnas raggat tjejer (fått tjejer att ragga mig) på ett andligt plan känns det som...

Det är svårt att förklara hur jag gör det men ska försöka...

Låt oss säga att jag tycker att en tjej är attraktiv och vill få henne i säng, då går jag inte fram och snackar med henne utan låter endast min närvaro göra jobbet, ganska strax där efter så påbörjar tjejen en konversation med mig, oftast om sex, hur flummigt det än låter... och där har jag henne i säng...

Jag är ung, snygg, trevlig, intelligent, rolig, har pengar etc... visst kan detta vara anledningen men känslan om att jag raggar tjejerna på ett andligt plan kvarstår...

När jag snackar om att ragga på ett andligt plan så menar jag typ att jag möter tjejen andligt på något sätt och får henne att ragga på mig...

Tycker att det skulle vara kul att få läsa vad folk har att säga om detta...

Tack!
__________________
Senast redigerad av VintageGermany 2018-04-04 kl. 04:05.
Citera
2018-04-04, 04:23
  #2
Medlem
Freebss avatar
Du glömde troll också.

Men givetvis är andarna på din sida & sprutar ut sin magi för att du ska få ligga.
Det är så allt funkar! Sen när du dör får du också vara wingman till ett miffo som tror han är cool på Flashback klockan 4 på morgonen.
Citera
2018-04-04, 04:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Du glömde troll också.

Men givetvis är andarna på din sida & sprutar ut sin magi för att du ska få ligga.
Det är så allt funkar! Sen när du dör får du också vara wingman till ett miffo som tror han är cool på Flashback klockan 4 på morgonen.
Så kan man också se det...
Citera
2018-04-04, 06:33
  #4
Medlem
Stridshingstens avatar
För cirka 4 år sedan när jag låg halvdäckad i mitt vardagsrum efter att ha druckit alkohol och rökt för mycket cannabis under ett chillkrök med 8-10 personer hemma hos mig, så lyckades jag få den snyggaste tjejen i huset att komma fram till mig och börja hångla med mig enbart genom att upprepat tänka saker som ”X kom hit till mig”, ”X, du är skitsnygg”, ”X jag vill ha sex med dig”, ”X, jag vet att du vill ha mig” i cirka 5-8 minuter.

Jag var väldigt besatt av det undermedvetna, intuition och kroppsspråk på den tiden, så jag gjorde detta för att testa om det gick att använda ”telepati” på det viset (var lite rastlös eftersom jag kunde inte röra mig eller prata). Tror dock inte det skulle funkat om hon ej tyckte jag var attraktiv redan från början.

Hursomhelst så kom hon fram till mig och först började smeka min kind, sedan närmade hon sig långsamt mitt öra och nafsade lite, och därefter började hon kyssa mig ömt på halsen. Tillslut försökte hon hångla med mig, men eftersom jag var halvt medvetslös så gick det inte så bra och hon började ropa att jag skulle ”vakna”. När jag knappt reagerade så gav hon mig en hård bitchslap och gick och satt sig hos de andra igen.

Senare under morgontimmarna vaknade jag och alla log och sov utom hon och min polare som hade sex på toaletten. Jag kände mig givetvis lite avundsjuk och ”cucked”, men som tur var övergick de känslorna i eufori när jag gick ut och rökte lite och lyssnade på najs trippmusik i sommarbrisen och badade i ljuset från soluppgången. The Good Ol’ Days...

Så efter denna typ av erfarenhet tror jag att TS observationer kan delvis vara grundade i verkligheten. Dock så tror jag att nyckeln är att man utstrålar extremt självförtroende och sedan skickar ut signaler och vibrationer som tjejen plockar upp.
__________________
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-04 kl. 06:53.
Citera
2018-04-04, 06:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stridshingsten
För cirka 4 år sedan när jag låg halvdäckad i mitt vardagsrum efter att ha druckit alkohol och rökt för mycket cannabis under ett chillkrök med 8-10 personer hemma hos mig, så lyckades jag få den snyggaste tjejen i huset att komma fram till mig och börja hångla med mig enbart genom att upprepat tänka saker som ”X Kom hit till mig”, ”X, du är skitsnygg”, ”X Jag vill ha sex med dig”, ”X, jag vet att du vill ha mig” i cirka 5-8 minuter.

Jag var väldigt besatt av det undermedvetna, intuition och kroppsspråk på den tiden, så jag gjorde detta för att testa om det gick att använda ”telepati” på det viset (var lite rastlös eftersom jag kunde inte röra mig eller prata). Tror dock inte det skulle funkat om hon ej tyckte jag var attraktiv redan från början. Hursomhelst så kom hon fram till mig och först började smeka min kind, sedan närmade hon sig mitt öra, därefter började hon nafsa lite på mitt öra och som följdes av att hon började kyssa mig ömt på halse. Tillslut försökte hon hångla med mig, men eftersom jag var halvt medvetslös så gick det inte så bra och hon började ropa att jag skulle ”vakna”. När jag knappt reagerade så gav hon mig en hård bitchslap och gick och satt sig hos de andra igen.

Senare under morgontimmarna vaknade jag och alla log och sov utom hon och min polare som knullade på toaletten. Jag kände mig givetvis lite avundsjuk och ”cucked”, men som tur var försvann den känslan rätt fort när jag gick ut och rökte lite och lyssnade på najs trippmusik.

Så efter denna typ av erfarenhet tror jag att TS observationer kan delvis vara grundade i verkligheten. Dock så tror jag att nyckeln är att man utstrålar extremt självförtroende och sedan skickar ut signaler och vibrationer som tjejen plockar upp.
High five!

Ja... det känns typ som att jag strålar ut signaler som hon plockar upp och reagerar på (raggar på mig)
Citera
2018-04-04, 07:05
  #6
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VintageGermany
High five!

Ja... det känns typ som att jag strålar ut signaler som hon plockar upp och reagerar på (raggar på mig)

Tror det till stor del handlar om att du utstrålar väldigt bra självförtroende och tjejerna du syftar på finner dig attraktiv till följd av detta. De börjar direkt prata om sex för att de kanske vill sno dig innan någon annan gör det, och därför så vill de skynda sig och försöka få med dig hem så fort som möjligt?

Har själv vart med om några enstaka tillfällen då tjejer börjat prata om sex med mig väldigt fort, fast det ledde aldrig till något då det var i väldigt opassande situationer. Har dock lyckats få fulla tjejer att inom omloppet av 10-20 minuter i princip våldta och ”Metoo”-antasta mig genom att spela svårfångad och ointresserad.
__________________
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-04 kl. 07:10.
Citera
2018-04-04, 16:54
  #7
Medlem
jag skulle nog säga att det handlar om energi, människor läser hela tiden varandras kroppsspråk, och ditt säger "hej, välkommen", nått så litet som en snabb ögon kontakt säger mer än ord kan. (förutom för stridssphinxtern, han drömde uppenbarligen)
Citera
2018-04-04, 17:03
  #8
Medlem
Intressant tråd, jag har själv upplevt det någon gång. Jag är inte lika underbar som TS som det låter men när jag blir intresserad av en tjej kan få någon sorts "connection" med henne o sedan kommer hon till en på något sätt. Inte sexuellt som för TS men ändå.

Om det är andligt är det ju lite oklart men definitivt inte i ord eller i handling.
Citera
2018-04-04, 18:14
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrick Bateman
Intressant tråd, jag har själv upplevt det någon gång. Jag är inte lika underbar som TS som det låter men när jag blir intresserad av en tjej kan få någon sorts "connection" med henne o sedan kommer hon till en på något sätt. Inte sexuellt som för TS men ändå.

Om det är andligt är det ju lite oklart men definitivt inte i ord eller i handling.
handlingar görs ju automatiskt när du fokuserar på personen, menar ni att ni inte äns tittar på personen ni vill nått? att få ögonkontakt är väll på sätt och viss en handling, man ser på mäniskan ifall den bjuder in. dessa handlingar och tolkningar är något vi gör utan att tänka på det, hela tiden, varje dag.

ett ögon möte säger mer än 1000 ord.
Citera
2018-04-04, 20:30
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
handlingar görs ju automatiskt när du fokuserar på personen, menar ni att ni inte äns tittar på personen ni vill nått? att få ögonkontakt är väll på sätt och viss en handling, man ser på mäniskan ifall den bjuder in. dessa handlingar och tolkningar är något vi gör utan att tänka på det, hela tiden, varje dag.

ett ögon möte säger mer än 1000 ord.

Jo, men jag tänkte inte på sådana handlingar. Allt är ju en handling om vi talar så okej.
Men vad fan, kan du förklara vad ögonkontakt säger? Det går ju inte, det är ju knappast som du kan säga något med ögonen medvetet. Typ, "hej, vill du äta pizza med mig" eller nå skit.
Citera
2018-04-04, 22:26
  #11
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
jag skulle nog säga att det handlar om energi, människor läser hela tiden varandras kroppsspråk, och ditt säger "hej, välkommen", nått så litet som en snabb ögon kontakt säger mer än ord kan. (förutom för stridssphinxtern, han drömde uppenbarligen)

Det jag var med om var ingen dröm, utan något som jag fick konfirmerat en gång till dagen efter när mina polare berättade för mig vad hon gjorde. Men om det bara var ett sammanträffande att hon gick fram till mig efter jag använt ”telepati” är mycket möjligt, och troligtvis en mer rimlig förklaring.

Nu blir jag dock inte speciellt kränkt av att en person som tror jorden är platt anser att jag drömt och att händelsen är påhittad, men om du vill så kan vi diskutera saken då det alltid är kul att argumentera med ociviliserade och förståndshandikappade medeltidsbönder:
Citera
2018-04-04, 23:04
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrick Bateman
Jo, men jag tänkte inte på sådana handlingar. Allt är ju en handling om vi talar så okej.
Men vad fan, kan du förklara vad ögonkontakt säger? Det går ju inte, det är ju knappast som du kan säga något med ögonen medvetet. Typ, "hej, vill du äta pizza med mig" eller nå skit.
ögon kontakt säger ja eller nej. jag kan tyvär inte förklara saken bettre men ögon talar högt iaf.

och ja jag förstår att du inte menade sån handling, du kan inte fråga vill du äta pizza, men du kan se om det är värt att fråga om hon vill.
__________________
Senast redigerad av iwanttobefree 2018-04-04 kl. 23:07.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback