2018-04-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tycker Jim alltid känns fejk- trevlig.
Han jobbar ju som säljare 😁
2018-04-02, 19:54
Medlem
Falcon-52s avatar
Citat:
Vilken enorm skillnad det är på lag syd och nord. Tjafs hela tiden i lag syd medan i lag nord så peppar de varandra. Bara jag som tycker det ser lite få igår ut när folk som är 24 år kallar sig vd? Hon är säkert egen företagare, mer " ärligt" o kalla sig det istället för att leka att hon är chef för några hundra personer. Aja.

exakt! Vd en F-skattsedel i bästa fall..
Skulle verkligen vilja veta mer.
2018-04-02, 19:56
Bannlyst
Citat:
Jag gillar Lillemor. Tycker hon är snygg o verkar trevlig o försöker jobba på.
Aa jag gillar henne med! Bra att hennes lag vann. Är det lag Syd eller Nord?
2018-04-02, 19:59
Medlem
Visst ser dom flesta lite mer utmärglade och slitna ut nu?
Kanske därför friktionen i lag Syd är så markant.
2018-04-02, 19:59
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Aa jag gillar henne med! Bra att hennes lag vann. Är det lag Syd eller Nord?

Lillemor är med i lag nord.

Lag syd har kaos. Jim är lite smålat förutom vara kass på tävlingarna.
2018-04-02, 20:01
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon-52
exakt! Vd en F-skattsedel i bästa fall..
Skulle verkligen vilja veta mer.

Jepp, tror hon är någon som är " egen företagare" som typ hyr ut sig själv som konsult till andra företag. Står i baren typ alt så har hon och en kompis startat något smått tillsammans o hon blev vd och kompisen blev personalchef och ekonomichef. Allt för att få några fina titlar.
2018-04-02, 20:07
Medlem
Falcon-52s avatar
Citat:
Jepp, tror hon är någon som är " egen företagare" som typ hyr ut sig själv som konsult till andra företag. Står i baren typ alt så har hon och en kompis startat något smått tillsammans o hon blev vd och kompisen blev personalchef och ekonomichef. Allt för att få några fina titlar.

Ja löjligt som fan! men appropå Lillemor fattade iaf jag noll av vad hon sysslade med när hon promt ville veta vem "minst värdiga vinnaren" va efter att han "Stuntmannen" (som man nog också kan ta med en nypa salt) redan tagit på sig det?
2018-04-02, 20:08
Medlem
Citat:

Hennes bolag heter "SweDen Perfection AB". Omsatte 300 tkr 2016 med 50% vinstmarginal. Så hon får inte ut mycket pengar i fickan därifrån inte. Men fint att kalla sig VD
2018-04-02, 20:08
Bannlyst
Citat:
Lillemor är med i lag nord.

Lag syd har kaos. Jim är lite smålat förutom vara kass på tävlingarna.
Ok! Ja Syd är superkaos! Bra att dom förlorade hoppas dom förlorar alla tävlingar faktiskt. Ska bli kul hur mkt osämja det kan bli!
2018-04-02, 20:13
Medlem
dialektikers avatar
Intressant att se hur konstellationerna kan ändras i en grupp bara någon åker ut sådär.
Egentligen var det Nick som var problemet. Alla som försökte skylla på Vicky.
Och i bakgrunden låg läskiga Caroline i det tysta, och verkade.
Ingen lade märke till henne, ändå var hon en stor del av problemet.
Jim kom in som en bubblare, och gjorde nästan omärkbart (till att börja med) revolt mot skummen.
Nu är fokus på Carolin, som problemet i laget, och bråket med Jim.
Måste vara jätteskönt för Vicky att problemen bytt fokus?

Jim är säkert både lurig, lat och besvärlig. Men han får all cred från mig att han insett att Caroline och Nick är avskum. Strandraggaren är delvis förlåten.
2018-04-02, 20:14
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:

Ja inom "försäljning" coachning, hon jobbar för ett såntdärt pyramidföretag som säljer hälsoprodukter. Som så många tjejer gör nu för tiden.

Sen är hon ju internationell modell. Så hon klarar sig nog. Tycker hon ger ett sympatiskt intryck för att ha det utseendet.
2018-04-02, 20:18
Medlem
Jag tycker det är riktigt tråkigt faktiskt att tv4 inte värderar överlevnad särskilt högt, kör helt och hållet på drama och tävlingar. Tycker det var bättre förr när man inte bara fick ett värde för det sociala samspelet eller prestation i tävlingar utan man fick också ett värde av vad man mer tillförde gruppen såsom införskaffandet av mat och andra färdigheter.

Ser inte en jävel där som skulle ha några överlevnadsfärdigheter.
Senast redigerad av AncientScripture 2018-04-02 kl. 20:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in