2018-04-02, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon-52
Att Nick släppte taget runt pålen med avsikt va rent strunt! Tror han ganska snart insåg att tävlingen inte var hans kopp av te men vill framstå som hulken!

Han hade nog kunnat hänga ett tag till, men han är på tok för tung för att kunna vinna en sådan gren.
2018-04-02, 19:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tizzenizze
Hon var duktig på att knipa runt pålen. Vilka fler talanger har hon?

Nick fick fyra röster mot sig. Simple as that. Ingen vill ha en självvald diktator i laget. Att sen Viktoria är en märklig enstöring utan samarbetsförmåga gör inte saken bättre, men ut skulle han.

Nu pratade jag främst om hennes utseende.

Han var knappast någon diktator. Han fick bara en röst mer än Jim, så det var ingen överväldigande majoritet som ville ha ut honom. Fact is att ingen hade ens kommit på tanken om inte Diarré övertalat Nicoline som om hon säger hoppa till Pascal frågar han "Hur högt?".
2018-04-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
Jo vill se nick o Victoria där
Månsson och Jim ensamma tillsammans på en ö vore också intressant att se.
Vad skull hända då?
Något alls?
Kanske dom kan växla upp.
2018-04-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tror att hon är med för att intressera de manliga tittarna.
Hon har den bästa balansen mellan naken skinka och bikinibyxtyg av alla deltagarna.
2018-04-02, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Klarar sig själv? Hon hade åkt ut direkt om inte Produktionen räddat henne. Hoppas afghanknullarludret åker ut vid nästa öråd.
Undrar om hon varit lika självständig om hon inte haft immunitetsskydd?
Eller om hon varit lite mer undergiven men det får vi kanske se i kväll om hon kör på i samma stil.
Fast kanske Nicks frånvaro får den fula ankungen att transformeras till en vacker svan....
2018-04-02, 19:34
Medlem
bombaccis avatar
Hoppas Caroline kan lyckas ta sig till andra laget. Så kan de köra över pajaslaget. Hon ligger ganska pyrt till just nu ändå.
2018-04-02, 19:35
Medlem
bombaccis avatar
Tycker Jim alltid känns fejk- trevlig.
2018-04-02, 19:36
Medlem
Visst Carolin är sur för att Nick fått lämna, men jag tror hon är lika sur för att hon inte blev involverad i planen att rösta ut Nick.
2018-04-02, 19:37
Medlem
tjenaretjenares avatar
Caroline är ju den nya batikhäxan efter hon feministen som "flyttade" bort några hundra meter. Sen förstår jag inte agget folk har mot Lillemor om att hon inte skulle vara värdig? Jag ser inte henne som sämre än någon annan kvinna.

Jag saknar den här gamla lugna överlevargubben som typ Martin Sourra eller han Jarmo, där tycker jag TV4 missat i castingen.
2018-04-02, 19:39
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Caroline är ju den nya batikhäxan efter hon feministen som "flyttade" bort några hundra meter. Sen förstår jag inte agget folk har mot Lillemor om att hon inte skulle vara värdig? Jag ser inte henne som sämre än någon annan kvinna.

Jag saknar den här gamla lugna överlevargubben som typ Martin Sourra eller han Jarmo, där tycker jag TV4 missat i castingen.

Jag gillar Lillemor. Tycker hon är snygg o verkar trevlig o försöker jobba på.
2018-04-02, 19:44
Medlem
Såg inte riktigt, vem var det som trillade i tävlingen?
2018-04-02, 19:45
Medlem
bombaccis avatar
Vilken enorm skillnad det är på lag syd och nord. Tjafs hela tiden i lag syd medan i lag nord så peppar de varandra. Bara jag som tycker det ser lite få igår ut när folk som är 24 år kallar sig vd? Hon är säkert egen företagare, mer " ärligt" o kalla sig det istället för att leka att hon är chef för några hundra personer. Aja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in