Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
Återigen flyttar du målstolparna genom att ursäkta antisemitism. Araber får kalla judar för apor och svin för det finns en judisk stat.
Har var det nu du som flyttade målstolparna mellan det inlägg jag besvarade och vad du nu klämmer ur dig.
Citat:
Om Israel inte hade funnits hade du antagligen aldrig protesterat när araber dödar judar heller, precis som jag aldrig sett dig posta något om Erdogans etniska rensningar i Syrien.
Kan man inte klaga på vad någon skriver kan man alltid klaga på vad denne inte skriver. Jag har skrivit ytterst begränsat om konflikten i Syrien, etniska rensningen i Burma, Kinas ockupation av Tibet, Maroccos ockupation av Västsahara osv. Man kan inte skriva om allt, och det som gör att debatter om just Israel blir långa är att det finns två tydliga sidor. Hade inte du och dina gelikar försvarat Israels övergrepp hade det inte blivit mycket debatt där heller.
Hur mycket har du själv skrivit om alla olika konflikter i världen? Skall jag anklaga dig för att bara bry dig om judar om du inte ägnar lika mycket tid åt dem?