Citat:
Ursprungligen postat av
InnesI
Förstår inte varför så många tror Nick var en tillgång till sin grupp. Han var uppenbarligen socialt oförmögen till reflektion över hur hans beteende inverkade på gruppdynamiken. Ja, Viktoria överreagerade och gick in en underlig roll men det var trots allt många som irriterade sig på Nick både innan och efter.
Vet inte riktigt på vilket sätt han skulle anses som stark heller, annat än rent fysiskt. I tävlingar hade han oftast ett underläge då muskler av hans typ ofta är mer explosiva än uthålliga. Att han sedan såg sig som ledare men inte hade koll på att flera i gruppen inte gillade hans stil tyder på olämplighet även där.
Så här långt har hon ju fått det precis som hon vill! Hon har fått bort sin störste motståndare. Hon har därmed lyckats bäst av alla så här långt i sitt lag. Hon spelar spelet.
Sedan får vi se hur det utvecklas. Allt detta kan naturligtvis komma att bita henne i baken längre fram. Men hon har fortfarande en amulett kvar.
Fast hon visste tidigt att hon inte hade så stor chans i gruppen att få vara kvar då hon valde egen immunitet istället för saker med hem till gruppen tidigt.
För mig är inte det en lagspelare utan hon valde redan där att inte vara ett team med de andra och sedan så gick hon till sin lya.
Hon hade blivit utröstad om hon inte haft immuniteten. Visst kan hon ha spelat rätt så här långt men hon kommer ryka och i mina ögon är hon ingen Robinsonvinnare.
Jag tycker inte om människor som sjunger barnramsor och hon har ju verkligen agerat som en barnrumpa och sånt tror jag inte vinner i längden. Känns mer som något psyho. Hon får ingen sympati från mig.
Nick hade kanske storleken mot sig men har kändes ändå mer som en medlem i ett team oavsett hans starka åsikter.
Han är väl speciell på sitt sätt men han tillför mer än vad hon gör.