Citat:
Ursprungligen postat av
Klopek
Vilken vändning detta programmet tar. Från att jag fullkomligt hatat desiree och Victoria till att nu inte tycka något speciellt om dom.
Nu är ju värsta personen pascal helt klart inkl Caroline. Från att jag tyckt pascal haft en ödmjuk personlighet till att han nu fått något storhetsvansinne där allt kretsar kring honom. Vet bäst, är starkast fysisk och psykiskt. Säger inte att han inte är stark i tävlingar men att gå runt som en tupp och skryta om det för dom andra deltagarna? Väldigt stötande och även för tittarna. Går inte hem med sådana typer.
Var ju garanti på att om lag syd skulle vinna att det lilla oskyldiga lammet nicoline med sina betahane pascal skulle få middagen. Sedan hugget som stucket viket tredje personen blev.
Därför hoppades jag på lag nord i tävlingen.
Usch fan vad falsk pascal är. Gråter krokodiltårar när Jim hans så att säga bästa vän röstades ut när han packta ihop sig för att rösta ut Jim. Pascal sa i ett tidigare avsnitt att så länge som jag är kvar i lag syd så ska Jim inte vara orolig för att åka ut. Hur falsk är den människan på en skala?
Säger en sak men gör något helt annat. Feg jävel som hela tiden följer gruppens åsikter men vågar inte stå upp för sina egna. En riktig kappvändare pascal som följer dit vinden blåser. Han skulle röstat på Carro och fått med sig dom andra på det för det var Carro han ville ha ut egentligen.
Caroline är den värsta sortens människa. Som säger sig vilja att personer säger vad som tycker. Problemet med Caroline människor är att dom blir hetska och arga om man inte tycker som dom. Så länge man tycker likadant som en sådan person så är allt lugnt. Skulle åsikterna gå isär så är en Caroline människa en pain in the ass att ens vistas i samma rum med.
Håller med om Caroline. Och du har ju rätt om det där som Pascal sa. Falskt av honom.
Jag, som försvarade Victoria lite då alla hackade på henne, börjar tycka att hon är osympatisk nu. Hon är ganska anonym nu, men osympatisk det man ser. Desiree har jag aldrig gillat men jag har tyckt det varit fel att kalla henne "feminist-fitta".