2018-04-02, 00:05
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTaiwan
Men hon vinner ju över övriga idioter som vill ha ut henna med råge.
Ja, dessutom med relativt liten ansträngning. Hoppas se underdogen Jim ta ton i nästa vecka mot Caroline med. Även om gubbfläsket är trist att behöva se. Hans frisyrgelé får vi däremot aldrig bevittna. Undrar om tanken var att styla om måsarna på stranden.
Senast redigerad av Xedome 2018-04-02 kl. 00:09.
2018-04-02, 00:08
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Klart simning handlar om både styrka och uthållighet. Som sagt vet jag inte vilka tävlingar du syftar på som Gnällfarfar skulle vara stark i. Har inte sett någon faktiskt.
Är man gammel och trötter passar man bättre hemma. Att snacka om att man är stark är något helt annat än att vara stark. Marie är en stark deltagare till exempel. Nick både svag i tävlingar, svag på överlevnad och dessutom hyfsat osympatisk.

Marie är en stark pjäs, ja. Hon kommer att bli hemskickad hon också.

Vilka tävlingar förutom simning har Nick varit svag i? Han visste ju inte att Vicky hade en amulett. Det fanns ju ingen mening med att hålla sig kvar längre när Vicky släppte i dagens tävling.
2018-04-02, 00:09
Medlem
MrTaiwans avatar
Citat:
Ja, dessutom med relativt liten ansträngning. Hoppas se underdogen Jim ta ton i nästa vecka mot Caroline. Även om gubbfläsket är trist att behöva se. Hans frisyrgelé får vi däremot aldrig bevittna. Undrar om tanken var att styla om måsarna på stranden.

Den gubbe kan ju inte ens runka utan att få andnöd så han kommer ju ingenstans i några tävlingar.
-Nej, fram för de som faktiskt har styrka och tävlar på bra och ärligt sett.
Inget jävla larv med smutskastande etc blir bara patetiskt men det styr inte dom utan TV4 tyvärr.
2018-04-02, 00:11
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Den gubbe kan ju inte ens runka utan att få andnöd så han kommer ju ingenstans i några tävlingar.
-Nej, fram för de som faktiskt har styrka och tävlar på bra och ärligt sett.
Inget jävla larv med smutskastande etc blir bara patetiskt men det styr inte dom utan TV4 tyvärr.
+1 på den!
2018-04-02, 00:11
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
På vilket sätt har hon vunnit över dom andra? Hon köpte immunitet med dom andras grejer och sedan så "råkade" hon hitta en amulett som låg i stort sett mitt framför henne när hon var på väg tillbaka till hennes ställe.

Hon har alltså inte visat sig vara smart på något sätt ännu.

Det är rumpnissen som har dragit i trådarna så här långt.

Ja vadfan har hon gjort som är rätt egentligen? Har dom andra fått reda på hur hon fick tag i sin första?

Alltså den jävla idioten har ju från början vart lagets värsta fiende. Hon fick förtroende i början att köpslå med deras privata saker. Det köpte hon en amulett för som hon inte berättade om naturligtvis.
2018-04-02, 00:14
Medlem
Carolin, en ny favorit kanske? Det är verkligen skönt att ha en människa som inte är så känslig och kan analysera läget. Det är helt sjukt av laget att kasta ut Nick speciellt när det stod mellan honom och Jim som är en fet gammal gubbe som inte orkar prestera i tävlingar. Det är så sjukt många svagheter i det laget nu. De saboterar bara för dem själva och tjejerna är så fruktansvärt svaga jämfört med det andra laget som har Marie och Lina(?). Nick är en sliskig gammal gubbe men det ursäkar inte röstandet om de nu vill vinna.
2018-04-02, 00:19
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ja vadfan har hon gjort som är rätt egentligen? Har dom andra fått reda på hur hon fick tag i sin första?
Hon fick förtroende i början att köpslå med deras privata saker. Det köpte hon en amulett för som hon inte berättade om naturligtvis.
Tycker TV4 är riktiga kukar som ser till att ställa laglojalitet mot personlig immunitet. Allt under överinseende av det andra laget.

Att hon var i stort behov av den visste såklart produktionen. Tycker hon spelar spelet hyfsat bra, annars. +Desirée.
Senast redigerad av Xedome 2018-04-02 kl. 00:28.
2018-04-02, 00:20
Medlem
MrTaiwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Carolin, en ny favorit kanske? Det är verkligen skönt att ha en människa som inte är så känslig och kan analysera läget. Det är helt sjukt av laget att kasta ut Nick speciellt när det stod mellan honom och Jim som är en fet gammal gubbe som inte orkar prestera i tävlingar. Det är så sjukt många svagheter i det laget nu. De saboterar bara för dem själva och tjejerna är så fruktansvärt svaga jämfört med det andra laget som har Marie och Lina(?). Nick är en sliskig gammal gubbe men det ursäkar inte röstandet om de nu vill vinna.

Nick totalt jävla dum i skallen och IQ noll. + oroligt egotrippad och föll på egen bevåg.
Jim åker snart så "be happy"
Kvinnorna kan nog vara starka utan dessa jävla "wannabe hingstar".
2018-04-02, 00:44
Medlem
MrTaiwans avatar
Enligt Aftonblaskan
"För Söderblom kom det som en chock.
– Jag var helt säker på att inte bli utröstad. jag kände att jag var lagledare och att de behövde mig i laget. Alla tyckte det var konstigt, produktionen med, säger han."

-Hur fan kan man se sig som en lagledare om man mobbar vissa i teamet?
Och han ska var "gammal i teamet" och veta hur det funkar?....

Återigen, visst kan TV4 skapa mycket men deltagarna är ju inte dumma i skallen och inte fattar vad de gör och säger.
Låt de tycka till om detta skulle vara mot deras egna barn och samma beteende, det vore en intressant kommentar.
2018-04-02, 00:58
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Enligt Aftonblaskan
"För Söderblom kom det som en chock.
– Jag var helt säker på att inte bli utröstad. jag kände att jag var lagledare och att de behövde mig i laget. Alla tyckte det var konstigt, produktionen med, säger han."

-Hur fan kan man se sig som en lagledare om man mobbar vissa i teamet?
Och han ska var "gammal i teamet" och veta hur det funkar?....

Återigen, visst kan TV4 skapa mycket men deltagarna är ju inte dumma i skallen och inte fattar vad de gör och säger.
Låt de tycka till om detta skulle vara mot deras egna barn och samma beteende, det vore en intressant kommentar.
Exakt. Man tar sig för pannan. Söderblom har nollkoll och självinsikten är det ännu sämre ställt med.
2018-04-02, 01:04
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ja så borde det vara. Men efter Anders snack om att ta fram amuletterna, sa ju Vickan något om att det var synd för hon tänkt spara den. Och så hade de ju varsitt halsband på sig. Otydligt av Anders.

Det borde han ju säga eftersom det inte var allmänt känt om det var 2 eller 3 amuletter totalt vid örådet.
2018-04-02, 01:10
Medlem
MrTaiwans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av probe53
Det borde han ju säga eftersom det inte var allmänt känt om det var 2 eller 3 amuletter totalt vid örådet.

Där har vi konfliktskapandet av TV4 i ett nötskal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in