Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-02, 00:20
  #13
Medlem
Googlade "Acne Studios Outlet" för att hitta namnet till Acne Archive...Fick upp en följande sida: Hwans.net
Känns ju skapligt fake.
Citera
2018-04-15, 12:00
  #14
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingofManhattan
Googlade "Acne Studios Outlet" för att hitta namnet till Acne Archive...Fick upp en följande sida: Hwans.net
Känns ju skapligt fake.
Den är såklart fake.
Citera
2018-05-18, 09:04
  #15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Vad tycker ni om deras nya capsule collection, fotbollströjor med inspiration från 60- och 70-talet. Jävligt smalt, men rätt kittlande. De som normalt attraheras av fotbollströjor kommer nog inte jubla direkt och priset är väl sådär. Men men, sånt får man ta.
Citera
2018-05-20, 21:38
  #16
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jo, men motsvarande internationella märken som Saint Laurent kostar lika mycket.

Du kan ju inte vara seriöst att du menar att SLP och Acne är på samma nivå?
Citera
2018-05-20, 21:43
  #17
Avstängd
Sandra96s avatar
Älskar Navid beige från Acne Studios.
Citera
2018-09-19, 09:27
  #18
Medlem
Fred Friendlys avatar
Vad tycker Flashback om deras samarbete med Fjällräven?

Två favoriter som sammanstrålar. Uppväxt med konken och micro scale-versionen som finns med i capsule-kollektionen - en slags vit medelklass "ortenväska" - är faktiskt väldigt snygg. Gillar den skarpt och är glad att jag köpte en innan de tog slut. Den gula t-shirt som är i boxy fit passar väldigt bra ihop med ett par svarta kavajbyxor/ chinos. Gillar kombinationen.

Cargobyxor och dadcore är ju inne nu men kommer aldrig att kunna se mig själv i ett par cargobyxor, hur bekvämt det än må vara.
Citera
2018-11-01, 23:50
  #19
Medlem
Jag tycker deras jeans har en väldigt bra passform, för mig har det varit väldigt svårt att hitta jeans som sitter perfekt men från Acne e gör dem det.
Citera
2018-11-02, 08:12
  #20
Medlem
Honeydealers avatar
Tidigare har jag älskat Acne men numera är det bara jeans som intresserar mig. Oslagbar passform sett till priset. Dunjackan från Fjällrävenkollektionen är bara för mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback