2018-04-01, 22:29
Medlem
Xedomes avatar
Även om det var jävligt tillfredsställande att se Gnällfarfar åka, kan jag inte för mitt liv förstå varför man regisserat sönder både ursprungsformat och produktion till dagisnivå. TV4 räknar tydligen med att tittarnas IQ ligger på sisådär 65 eller så. Eller också har man inte bättre "resurser" själva.
2018-04-01, 22:32
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Bra att Jim blev kvar, kommer inte sakna Nick, Caroline nästa...

Håller med. Nu blir ragatan än tydligare. Det finns ändå rätt vettiga personer i den här gruppen med tanke på hur de röstar och hur de ärligt tycker om svinet Nick. Har inte fattat att alla tycker så illa om honom egentligen. De verkar faktiskt tycka mer illa om honom än om Vicky (trots allt)?
2018-04-01, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klartvit
Stod det inte i brevet innan de letade efter amuletten att de kan dela immuniteten med valfri person? Har Viktoria då kvar ännu en immunitet till nästa öråd? Dåligt isåfall.

Nej Viktoria har ingen immunitet kvar och det suger för man skulle dela en och ändå blev hon av med sin gamla.
2018-04-01, 22:33
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Håller med. Nu blir ragatan än tydligare. Det finns ändå rätt vettiga personer i den här gruppen med tanke på hur de röstar och hur de ärligt tycker om svinet Nick. Har inte fattat att alla tycker så illa om honom egentligen. De verkar faktiskt tycka mer illa om honom än om Vicky (trots allt)?

Knappast. Victoria klarade sig för att hon var immun. Det var enda anledningen.
2018-04-01, 22:35
Medlem
dialektikers avatar
Vi måste utreda det här med amuletterna. Vicky hade en amulett från början (nu har jag tamejfan glömt hur hon fick den, hjälp mig någon, men den hittade hon ju och gömde i sanden). Sen fick de uppdrag att leta efter en amulett till. Den hittade hon när hon letade efter sin tidigare amulett. Den sista amuletten, hade hon möjlighet att dela med någon. Alltså borde hon ha en amulett kvar, eller?

(Jävligt rörigt med alla amuletter.)
2018-04-01, 22:36
Medlem
Citat:

Håller med till 100%! Han har ingen respekt för sig eller för nån annan. Gött att han åkte hem!!
2018-04-01, 22:37
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Knappast. Victoria klarade sig för att hon var immun. Det var enda anledningen.
Uppenbarligen var det inte det. Det visade sig ju klart och tydligt att Caroline var den enda i laget som gillar Gnällfabbe, under eftersnacket.
2018-04-01, 22:37
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja och hon hade en på sig själv under örådet. De hade varsin amulett. Victoria hittade inte två amuletter utan en.

Anders frågade om hon ville dela immunitetet med någon och det var Deseree.
2018-04-01, 22:38
Medlem
tuffkatts avatar
Korkat att rösta ut Nick. Victoria hade varit det givna valet att rösta ut, och när den möjligheten inte fanns så borde Jim ha stått på tur. Han verkar lågintelligent och är en svag länk i de flesta tävlingsmoment. Istället går de ihop och röstar ut Nick? Det går nog bra för lag syd i fortsättningen med en introvert och socialt handikappad medelålders kvinna och en spritfet gubbe med låg intelligens i spetsen.

Victoria kan inte ha det lätt i verkliga livet, fullständigt labil och fientlig av sig.
2018-04-01, 22:38
Medlem
elimes avatar
Caroline gräver sin egen grav, riktigt korkad är hon. Det är inte läge att börja läxa upp de andra i laget för att dom röstade som dom gjorde. Bara att gilla läget och gå vidare.

Det där med att man måste ha kvar dom "starka" håller jag inte med om. Är man ett gäng som kommit överens om att rösta på ett visst sätt är det ju ingen katastrof om de förlorar Robinson tävlingarna och röstar ut de som står utanför pakten. Mer mat i lägret och en chans att bli av med de som uppfattas som starka inför kommande sammanslagning. Är dom lite smarta i lag syd bör pascal, nicoline, dk och desirée gå ihop och rösta ut caroline, victoria och jim i den ordningen. Men det verkar inte vara begåvningseliten som medverkar i årets Robinson...
2018-04-01, 22:40
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Vi måste utreda det här med amuletterna. Vicky hade en amulett från början (nu har jag tamejfan glömt hur hon fick den, hjälp mig någon, men den hittade hon ju och gömde i sanden). Sen fick de uppdrag att leta efter en amulett till. Den hittade hon när hon letade efter sin tidigare amulett. Den sista amuletten, hade hon möjlighet att dela med någon. Alltså borde hon ha en amulett kvar, eller?

(Jävligt rörigt med alla amuletter.)
Exakt så borde det vara. Men TV4 verkar ha nollkoll själva efter att ha infört regeln om att man ska dela (!) amulett och så tvingades Vickan ta fram sin andra amulett med.

Synd att produktionen är så tafflig - hade kunnat bli intressant längre fram.
2018-04-01, 22:41
Medlem
Jag är glad att Viktoria är kvar och Nick åkte hem. Konstigt nog med tänke på att många här inne ogillar henne men jag gillar hennes envishet och på det sättet hon förminskade och stod emot Nick utan att snacka mycket skit som han gjorde. Nästa är det C som får åka hem 👌

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in