2018-04-01, 22:44
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Exakt så borde det vara. Men TV4 verkar ha nollkoll själva efter att ha infört regeln om att man ska dela (!) amulett och så tvingades Vickan ta fram sin andra amulett med.

Synd att produktionen är så tafflig - hade kunnat bli intressant längre fram.

Va, menar du det? Fullständigt förvirrande alltså?

Lag nord hittade ju också en amulett att dela. Du menar att de bara har en amulett att dela då?
Nej, jag tror de hittade två under snäckan, som de delar?
Och alltså borde Vicky ha kvar en?

Alltså det här är ju awkward, att tv 4 inte kan hålla reda på vad de gett ut för amuletter,
eller är det vi i publiken som inte kan hålla reda på det?
2018-04-01, 22:45
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyn
Jag är glad att Viktoria är kvar och Nick åkte hem. Konstigt nog med tänke på att många här inne ogillar henne men jag gillar hennes envishet och på det sättet hon förminskade och stod emot Nick utan att snacka mycket skit som han gjorde. Nästa är det C som får åka hem 👌
+1 på den.

Enda behållningen för min del framöver blir att se hur svårt TV4 kommer ha att styra skeendet med de av dem inplockade deltagarna nu.
2018-04-01, 22:45
Medlem
Katzyns avatar
Haha vilken jävla snygg fälla Victoria gillrade för Nick. Det är lustigt hur de allihop sitter och helt uppenbart hackar på henne och särskilt Nick sitter och säger en massa skit som uppenbarligen stämmer bättre på honom själv än på henne (även om mycket stämde på henne med). Jag kan förstå att de var irriterade på henne, men när anklagelsen var att de mobbat ut henne, något de nekar till, hur kan de inte observera att de sitter där och hackar i flock? Kan mycket väl vara så att Nick drog på sig de sista rösterna genom just det.

Sen det här med att de förlorar en så stark medlem genom detta. Men hur jävla stark är han egentligen? Visst han ser biffig ut. Men han har väl inte presterat över medel i någon tävling? Flera andra lagmedlemmar, Pascal, Dessi och senast Nicoline verkar prestera bättre. Och han är ju en gubbe. Visst säkerligen mycket starkare än de flesta i hans ålder, men undrar om inte åldern tar ut sin rätt ändå, tippar på att både Pascal, DK och Caroline är starkare på de flesta moment. Det här med att han är så jävla bra verkar mest vara snack som andra går på. Att han hoppade ner från stolpen tidigt betyder antingen att han är korkad, eller att han i själva verket inte orkade mycket längre och därför ville påstå att han avsiktligt la ner där...

Men mest korkad av alla är ju ändå Jim. Vafan? Om jag hade varit i hans skor hade jag gått till lag Nord. Han var ju helt omedveten om allt paktande som försiggått och borde ha dragit slutsatsen att han hängde jävligt löst. Dessutom röstade han på Caroline. Alltså gubben har ingen aning om vad som pågår öht.
2018-04-01, 22:46
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Fy satan vilket hat jag känner för Victoria Heaps ... äckliga jävla fitta va hon är.
Va in på hennes facebook och såg att hon gillar asylsökande småpojkar.

hon har ju en man som är utländskt också.

om man skall tro hennes bilder på ungarna. men visst snacka om gå all in och få ut Nick. hon lär säkert ryka nästa gång.

hoppas dock på switcher som usa har.
2018-04-01, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vi måste utreda det här med amuletterna. Vicky hade en amulett från början (nu har jag tamejfan glömt hur hon fick den, hjälp mig någon, men den hittade hon ju och gömde i sanden). Sen fick de uppdrag att leta efter en amulett till. Den hittade hon när hon letade efter sin tidigare amulett. Den sista amuletten, hade hon möjlighet att dela med någon. Alltså borde hon ha en amulett kvar, eller?

(Jävligt rörigt med alla amuletter.)
Hon köpte väl den första amuletten för hennes lagmedlemmars personliga saker. Därför hoppas jag på att hon har kvar en immunitet så att den informationen kommer fram. Det lär väl komma fram ändå tids nog om hon är kvar tillräckligt länge då andra laget vet att hon gjorde det.
2018-04-01, 22:47
Medlem
Katzyns avatar
Vad gäller amuletten tyckte jag det var tydligt att amuletten "som kunde delas" var ett halsband med två kedjor. Som kunde tas isär så att de kunde hänga runt halsen på två personer. Så jag tror att det halsbandet var just "delbart" vilket också är den logiska språkliga betydelsen av att benämna den så.

Victoria bör alltså ha en amulett kvar. Om det inte är så att alla amuletter man har oavsett hur många förbrukas vid första öråd man hamnar på. Men det tycker jag är mindre sannolikt.
2018-04-01, 22:49
Medlem
Citat:

Lag nord hittade ju också en amulett att dela. Du menar att de bara har en amulett att dela då?

Alltså det här är ju awkward, att tv 4 inte kan hålla reda på vad de gett ut för amuletter,

Var det inte så att amuletterna, oavsett hur många de var, bara gällde i det första ö-rådet?
2018-04-01, 22:49
Medlem
Xedomes avatar
Citat:

Så som jag förstod det, borde Vickan kunnat nöja sig med att dela amuletten hon hittat med Desiree. Men under örådet var Anders såpass otydlig i sin begäran om att amuletterna skulle fram, att även den andra togs fram. I o med nivån på produktionen, tolkade jag det som att han därför inte har koll. Frågan är nu om båda amuletterna som var i Vickans ägo förbrukats. Inte tydligt det heller.
2018-04-01, 22:50
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klartvit
Hon köpte väl den första amuletten för hennes lagmedlemmars personliga saker. Därför hoppas jag på att hon har kvar en immunitet så att den informationen kommer fram. Det lär väl komma fram ändå tids nog om hon är kvar tillräckligt länge då andra laget vet att hon gjorde det.

Ja, just det. Så var det ja. Tack för att du påminde mig.
Ja, som sagt, den amuletten bör hon ju ha kvar då.
2018-04-01, 22:51
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Var det inte så att amuletterna, oavsett hur många de var, bara gällde i det första ö-rådet?

Ha, ha, ha Ännu mer förvirrande.

Nej, jag tror nog hon kan spara den. Det har ju verkat så när hon pratat.
Och inte rykte den ikväll? Då hade nog de andra varit surare på henne.
2018-04-01, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Haha vilken jävla snygg fälla Victoria gillrade för Nick. Det är lustigt hur de allihop sitter och helt uppenbart hackar på henne och särskilt Nick sitter och säger en massa skit som uppenbarligen stämmer bättre på honom själv än på henne (även om mycket stämde på henne med). Jag kan förstå att de var irriterade på henne, men när anklagelsen var att de mobbat ut henne, något de nekar till, hur kan de inte observera att de sitter där och hackar i flock? Kan mycket väl vara så att Nick drog på sig de sista rösterna genom just det.

Sen det här med att de förlorar en så stark medlem genom detta. Men hur jävla stark är han egentligen? Visst han ser biffig ut. Men han har väl inte presterat över medel i någon tävling? Flera andra lagmedlemmar, Pascal, Dessi och senast Nicoline verkar prestera bättre. Och han är ju en gubbe. Visst säkerligen mycket starkare än de flesta i hans ålder, men undrar om inte åldern tar ut sin rätt ändå, tippar på att både Pascal, DK och Caroline är starkare på de flesta moment. Det här med att han är så jävla bra verkar mest vara snack som andra går på. Att han hoppade ner från stolpen tidigt betyder antingen att han är korkad, eller att han i själva verket inte orkade mycket längre och därför ville påstå att han avsiktligt la ner där...

Men mest korkad av alla är ju ändå Jim. Vafan? Om jag hade varit i hans skor hade jag gått till lag Nord. Han var ju helt omedveten om allt paktande som försiggått och borde ha dragit slutsatsen att han hängde jävligt löst. Dessutom röstade han på Caroline. Alltså gubben har ingen aning om vad som pågår öht.

Helt rätt och jag förstår Viktorias reaktion. Tänk o bo med såna moppargrupp 24/7? Heja Viktoria 👏 tack vore hon Nicke åkte hem..
2018-04-01, 22:57
Medlem
Citat:
Ha, ha, ha Ännu mer förvirrande.

Nej, jag tror nog hon kan spara den. Det har ju verkat så när hon pratat.
Och inte rykte den ikväll? Då hade nog de andra varit surare på henne.

Visst var det också så att hon köpte den första amuletten för några av de andra deltagarnas "personliga saker" på en auktion typ den första dagen. Vilken sanslös subba alltså!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in