2018-01-21, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pille.de.Snopp
Svenska kvinnor har försatt sig i en bekymmersam situation.
Å ena sidan massiva nätkampanjer i olika former om de hemska svenska männen och å andra sidan ett tjatande om banala saker som fel på snöröjningen. Naturligtvis blir det kaos när det ska göras på "rätt" sätt.

Har gått så långt att jag inte vågar gå bakom en kvinna när jag tar mina kvällsturer, saktar ner eller byter till andra sidan gatan så hon inte ska få för sig något när en hemsk svensk man går på samma väg.
När det gäller intellektuell stimulans väljer jag helt bort kvinnliga författare, föreläsare och liknande så att man är garderad mot enfaldigheter. Min förlust skulle väl en del säga...

Absolut ingen förlust vill jag säga då. Jag undviker dem så långt det bara går. Kan jag välja mellan två kassor med en tjej och en kille t.ex. tar jag alltid killens kassa. På bussen/tåget/flyget ser jag alltid till att sätta mig bredvid en man. Har jag inget val är det minimal ordutväxling som gäller. Börjar någon tjattra säger jag bara att jag inte har lust att prata med henne. Bemöter inga leenden men ser inte sur ut heller. Neutral. Möter jag någon på parkvägen och de söker möta blick 'ghostar' jag dem bara. Håller inte upp dörrar för dem, hjälper dem inte om de ska av med barnvagnen, hjälper dem inte om de drattar på arslet...
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2018-01-21 kl. 23:00.
Citera
2018-01-22, 00:02
Medlem
Symptms avatar
Det här är jävligt pinsamt alltså.
Citera
2018-03-30, 00:32
Medlem
WordWarriors avatar
Uppdatering enligt TS:

Svenska kvinnor, som har lagt tonvis med hat över västerländska och svenska män, drabbas nu i allt större utsträckning av sexuella trakasserier och grova våldtäkter, från män från barbariska och medeltida islamistiska invandrarkulturer. Trots att svenska kvinnor skrikit sig hesa för att få hit dem, så kan de nu inte erkänna sitt misslyckande, så att vi kan städa upp, och göra oss kvitt problemet de har skapat.

Vem vill ha svenska kvinnor och varför i den kontexten? Stämmer inte epitetet landsförrädare in ganska bra här?

Vad ser vi nu i feminismens namn? Barnäktenskap är okey?? Lägg ner nu svenska kvinnor, och erkänn att feminismen är en destruktiv ideologi som tar oss alla till helvetet.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-03-30 kl. 00:40.
Citera
2018-03-30, 11:26
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Uppdatering enligt TS:

Svenska kvinnor, som har lagt tonvis med hat över västerländska och svenska män, drabbas nu i allt större utsträckning av sexuella trakasserier och grova våldtäkter, från män från barbariska och medeltida islamistiska invandrarkulturer. Trots att svenska kvinnor skrikit sig hesa för att få hit dem, så kan de nu inte erkänna sitt misslyckande, så att vi kan städa upp, och göra oss kvitt problemet de har skapat.

Vem vill ha svenska kvinnor och varför i den kontexten? Stämmer inte epitetet landsförrädare in ganska bra här?

Vad ser vi nu i feminismens namn? Barnäktenskap är okey?? Lägg ner nu svenska kvinnor, och erkänn att feminismen är en destruktiv ideologi som tar oss alla till helvetet.
Ja, ingen kan väl längre ha missat detta?
Citera
2018-04-01, 16:40
Medlem
Beror på att svenska kvinnor inte är intresserade av att föröka sig med urtypen av männen som hänger på Flachback dvs killar i
trettioårsåldern som bor hemma hos mamma i pojkrummet med högst fordonsteknisk utbildning,som kör raggarundan i byn om lördagskvällarna med kepsen bakofram. samt snuset under läppen.
Citera
2018-04-01, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Uppdatering enligt TS:

De europeiska männen har ju själva sålt ut sin världsdel i utbyte mot olja. Så allt kan knappast skyllas på några enstaka tanter med sexlusten kvar.
Citera
2018-04-01, 20:15
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
De europeiska männen har ju själva sålt ut sin världsdel i utbyte mot olja. Så allt kan knappast skyllas på några enstaka tanter med sexlusten kvar.
Menar du det där några hundra tusen som skrikit i ett halvår att INGEN hör deras NEJ, jag vill inte?
Citera
2018-04-01, 20:50
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosTilda
Beror på att svenska kvinnor inte är intresserade av att föröka sig med urtypen av männen som hänger på Flachback dvs killar i
trettioårsåldern som bor hemma hos mamma i pojkrummet med högst fordonsteknisk utbildning,som kör raggarundan i byn om lördagskvällarna med kepsen bakofram. samt snuset under läppen.

Nej men. Här skriker kvinnorna och utanför om att det är insidan som räknas och som är det allra viktigaste.

WHO KNEW THAT IS NOT THE CASE? JAG ÄR CHOCKAD ATT SÅ INTE ÄR FALLET!
Citera
2018-04-01, 20:52
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv

Ja. Varför sålde vi ut oss till Norge?
Citera
2018-04-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Ja. Varför sålde vi ut oss till Norge?

Norge gick aldrig med i unionen så den fick hämta sin olja någon annanstans.

Är det verkligen så verklighersfrämmande för dig att pengasugna män sålt ut sig för att få tillgång till billig olja? Män får ju världen att gå runt som det så ofta heter.

Sen var det ju framförallt högermän som ville att Sverige skulle lämna ifrån sig makten till Bryssel med löfte om att det skulle ge klirr i kassan.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-04-01 kl. 21:10.
Citera
2018-04-01, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Menar du det där några hundra tusen som skrikit i ett halvår att INGEN hör deras NEJ, jag vill inte?

Jag har då i alla fall inte hört någon skrika.
Citera
2018-04-01, 21:22
Medlem
Jag såg en svensk kvinna som blivit misshandlad av en arabisk man- jag vägrade beblanda mig. Skyll dig tänkte jag.
tröttnat på att vara någon slags gentleman, när jag går på trottoaren så går jag rakt fram nu, jag rör mig ej, vill de gå rakt in i mig, så kör på - jag äör ändå 191 cm och 115 kilo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in