Citat:
Ursprungligen postat av
HedgeZero
Vad är det som du inte förstår? Jag säger att liberalism och konservatism är två oförenliga -ismer. Du svarar med att konstatera att Medborgerlig Samling är ett liberalkonservativt parti. Jaha? Jag har redan konstaterat att liberalkonservatism inte klarar av mötet med verkligheten. Motbevisa mig i stället med konkreta exempel på att konservatism och liberalism minsann kan funka ihop. Det kan du inte. Är det därför du har gått i självförsvar? Du vet att du sitter högst upp i tornet på ett sandslott.
I vartenda inlägg har du shitpostat om mig - men du har aldrig fört fram Medborgerlig Samlings liberalkonservativa politik. Kloka människor diskuterar företeelser medan korkade ägnar sig åt skitsnack om andra. Rätt uppenbart att du inte har alla hästar hemma i stallet.
Vem bryr sig om vad du säger? Du får väl ringa och berätta för tex moderaterna att de inte existerar som liberalkonservativa eftersom din sönderrökta hjärna inbillat dig det, fan hundraårigtparti får lägga ned efter ditt ”fynd” 😂 du e fan så korkad så det finns inte ord till att beskriva det.
Tog för givet att du varit inne och läst MED,s hemsida? Eller menar du att du spammar sönder en tråd om ett parti men att du inte ens har varit inne och läst deras politik? Eller menar du att jag skall copy och paste från vår hemsida så att du skall kunna läsa det? Vad hindrar dig att gå in och läsa själv? Varför spammar du sönder en tråd där du inte ens orkat ta dig tiden att läsa vilken politik de står för?
Att du tillsammans med dina hjärnspöken kommit fram till att man inte kan va liberalkonservativ utan att ens googla benämningen måste väl ändå klassa dig som urbota korkad individ eller?
Nej DU skall bevisa att liberalkonservativ inte går ihop, det är nämligen DU som påstår detta, är du så jävla korkad att du tror att Du kan sitta och påstå något som är helt fel uppåt väggarna och sedan skall vi andra bevisa att du har fel? Hur jävla korkad på en skala kan man bli egentligen utan att bli inspärrad.
Erkänn, du är ingen, kan inget, äger inget, du är en stor jävla förlorare, ett stolpskott helt enkelt 😂