2018-03-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MustavGandelmann
Hade ju varit intressant att veta hur Janne resonerar om Zlatan börjar att producera.

Nu har han landat i LA och blivit välkomnad av fansen.

https://www.svt.se/sport/fotboll/har-landar-zlatan-i-los-angeles

Ja, och han har 31 matcher på sig att visa framfötterna. Det är en del. Men vi som tittar på fotboll får se om hans kropp håller. Hasse Backe snackade om att det finns en risk att han inte kommer att kunna prestera så bra om spelarmaterialet i laget omkring honom inte håller måttet. Men då kanske Galaxy istället blir en bra skola för Zlatan att bli en bättre lagspelare inför VM? Vi får se.

31 matcher på 3 månader!?
Citera
2018-03-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stattistajk
31 matcher på 3 månader!?

Man har 10 omgångar innan Sverige möter Danmark i VM-uppladdningens första träningsmatch så om Zlatan skulle vara aktuell så hinner han max 10 matcher men sannolikt 1-2 färre om han ska vara med vid samlingens början.
Citera
2018-03-31, 00:14
Medlem
Lostworlds avatar
Pinsamt storhetsvansinne och skenande narcissism på presskonferensen:

Jag känner mig som Benjamin Button. Jag föddes gammal och kommer att dö ung.
[...] Lejonet är hungrigt.

Jag tillhör Sverige. Jag är väldigt stolt över att vara svensk. Jag är det nya Sverige.
Jag har lagt Sverige på kartan. Folk vet vad Sverige är tack vare mig.
Det är inte arrogans. Det är fakta.

https://www.svt.se/sport/fotboll/zlatan-folk-vet-vad-sverige-ar-tack-vare-mig
Citera
2018-03-31, 00:18
Medlem
Lostworlds avatar
Också från presskonferensen, angående eventuell återkomst till landslaget:

Janne Andersson borde fokusera på laget, inte på mig. Om du förlorar två matcher ska du inte fokusera på mig. Han har lyckats ta laget till VM och de säger att det är en bragd. För mig är det en bragd att vinna VM. Att vara i VM är en självklarhet, enligt mig. Det är nu det stora börjar. Hittills har det bara varit uppvärmning. Det är ingen bragd. Där har du vad det handlar om.
[...]
Om han behöver mig och jag vet att jag kan göra det jag vill göra, om jag är hundraprocentig… Dörren är öppen.

Citera
2018-03-31, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Pinsamt storhetsvansinne och skenande narcissism på presskonferensen:

Jag känner mig som Benjamin Button. Jag föddes gammal och kommer att dö ung.
[...] Lejonet är hungrigt.

Jag tillhör Sverige. Jag är väldigt stolt över att vara svensk. Jag är det nya Sverige.
Jag har lagt Sverige på kartan. Folk vet vad Sverige är tack vare mig.
Det är inte arrogans. Det är fakta.

Han har gått och blivit knäpp på riktigt, är det åldern kanske?
Citera
2018-03-31, 00:49
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil

Storhetsvansinnet och narcissismen har ju funnits där länge och det tycks ju knappast ha blivit bättre med åren, snarare tvärtom.
Han börjar bli en parodi på sig själv, uttalanden som detta är ju enbart löjeväckande.
Citera
2018-03-31, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil

Jag tror mer och mer på att han trollar.

Oavsett om han trollar eller inte så säger det ganska mycket om honom.
Citera
2018-03-31, 00:57
Medlem
Ambivalens_s avatar
Citat:
Storhetsvansinnet och narcissismen har ju funnits där länge och det tycks ju knappast ha blivit bättre med åren, snarare tvärtom.
Han börjar bli en parodi på sig själv, uttalanden som detta är ju enbart löjeväckande.
Hans narcissism påminner mig lite om Berlusconis i Milan. Jag får känslan av att deras narcissism har hjälpt de båda till att nå toppen, men sen förhindrat de båda att se nyktert på när de inte längre är i toppen. Hade Berlusconi sålt Milan 2007 hade han gjort det med en helt annan karaktär. Sista 10 åren blev han tyvärr många gånger en parodi på sig själv, t.ex. med Attacare.
Citera
2018-03-31, 01:03
Medlem
freeriderXIIs avatar
Här är hela Zlatans presskonferens.
Citera
2018-03-31, 03:40
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Också från presskonferensen, angående eventuell återkomst till landslaget:

Janne Andersson borde fokusera på laget, inte på mig. Om du förlorar två matcher ska du inte fokusera på mig. Han har lyckats ta laget till VM och de säger att det är en bragd. För mig är det en bragd att vinna VM. Att vara i VM är en självklarhet, enligt mig. Det är nu det stora börjar. Hittills har det bara varit uppvärmning. Det är ingen bragd. Där har du vad det handlar om.
[...]
Om han behöver mig och jag vet att jag kan göra det jag vill göra, om jag är hundraprocentig… Dörren är öppen.

Det där uttalandet borde få Janne Andersson att stänga dörren en gång för alla.
Citera
2018-03-31, 04:17
Medlem
Charlemanges avatar
Signifikativt för personer med den härkomsten.
Tror de är :störst , bäst och starkast eller andra kombinationer med likartat budskap.
Som vanligt handlar det om dåligt självförtroende, självinsikt , hybris långt söderut när Mena land.
Samt sist men inte minst och så klart pinsammast:
S P S
small penis syndrome
Citera
2018-03-31, 04:27
Medlem
MrSkargards avatar
Han sa även detta:

Citat:
- Vi håller dem på tårna. Vi får se. De pratar om jag borde vara med eller om jag inte borde vara med eftersom de har det bra, men än så länge har de inte vunnit någonting. Och jag vet hur man vinner.

Vem tror den här idioten att han är egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in