Citat:
Ursprungligen postat av
Whyback
Om detta är sant, sagt från pojkvännen, blir jag lite brydd.
Hon var orolig för ett dyk. Ändå klev hon ombord på båten, ensam med PM. Är man orolig för att vara under vatten, ska man kanske inte göra det första gången med en ubåt!!! Återigen, KW's förmåga att värdera och ta beslut, imponerar inte på mig.
Jag har sett henne åka i hög fart bak på en motorcykel i Afrika, utan skydd, i hög fart. En gång ingen gång, två gånger en ovana, tyvärr, det står jag för. Sedan är det sanslöst gräsligt, att det också blir en fatal konsekvens. Men, det händer någon gång, lyckligtvis väldigt sällan, att någon med positiv naivitet, råkar så illa ut.
Så ska vi se då.
1. Kim behöver få intervjun för att öht kunna avsluta den. CS är redan klara.
2. Det är tidsnöd av nämnda orsaker som bröllop och flytt.
3. Jag tror nog Kim frikostigt bjöd på en bakgrund i hangaren då det inte är nåt att hyckla kring.
4. Vad händer då? Hon sitter med en överkåt predator som redan börjat aktivera sin perversa fantasi.
5. Han slår till direkt. Hon måste ha intervjun.
6. Han lägger an det bästa han kan som psykopat, som patologisk lögnare, ett manipulativt helvete som är så intensiv att han gör allt för att framstå som trygg.
7. Han ställer ett ultimatum: Javisst! Men vi gör intervjun i ubåten.
8. Hon är rädd för ubåten.
9. De ska få gäster, de första har redan anlänt.
10. Hon går hem och överlägger med pojkvännen - göra, inte göra - och tillsammans fattar det beslutet.
11. Hon frågar även om han ska med.
12. De bollar fram och tillbaka och finner ut att han stannar för hon ska ändå inte vara borta så länge och sluta upp sen.
HON ÄR I EN ARBETSSITUATION. Hon har aldrig hört annat än det media presenterar kring PM och han framstår knappast som en farligt person - mer fixerad vid att skicka upp raketer.
Här har hon övervägt för och emot, hon har resonerat med sin pojkvän. Vore vi kvinnor nån sort radar för OVANLIGA sexualsadister med grund i psykopati så vore det dags för nobelpris i intuition.
Det är rent löjligt att ställa dessa överkrav retroaktivt med all fakta i hand.
Hur JÄVLA mycket mer kräver du?
Mordet är ett faktum och att älta att hon borde gjort ditten eller datten säger mer om dig än henne.
Det enda som sker av en sån här debatt är att strö salt i sår, du tillför inte ett skit med dina snusförnuftiga rekommendationer.