2018-03-29, 15:18
Medlem
Börjar verkligen tröttna på Johan-E. Jävligt dåligt att just han får amuletten.
2018-03-29, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag undrar bara varför hon vill diskutera det. Lillemor är den som minst skulle vilja diskutera att Robban erbjuder sig frivilligt.

Kanske för att visa att hon är bra för gruppen. Hon vet väl att hon sitter väldigt löst utan amuletten. Men det blir inte bättre när hon sen går emot vad hon först sa så situationen blev bara värre för henne.
2018-03-29, 15:43
Medlem
SituationReports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritidschef
Börjar verkligen tröttna på Johan-E. Jävligt dåligt att just han får amuletten.

De som ser ut att generera bra TV underhållning får amuletter.

Det är inte en tillfällighet tror jag.

Nic och Vic sitter därmed klockrent säkra till sluttampen, då de är perfekta ärkefiender.
2018-03-29, 15:44
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Har inte sett några sådana tendenser hos varken Jim eller Nick.
Jo men det har man ju. Det är ju lite "lilla gumman" när dom pratar till bla Desirée. Framförallt där med tändstålet och glöden. Flera små sådana grejer är typiskt macho som han håller på.
Så fort Nic säger något så håller Jim med.
2018-03-29, 16:19
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheef
Stackars Nick, 50-årskris, försöker träna upp sin slappa gubbkropp, gissningsvis singel och är bitter över det låga antal 25 åringar som matchar med honom på tinder. Låt han hållas han kommer ju inte vinna skiten iallafall.

Han lär ju få dig att se ut som en påse skit. Bitter?
2018-03-29, 17:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Jo men det har man ju. Det är ju lite "lilla gumman" när dom pratar till bla Desirée. Framförallt där med tändstålet och glöden. Flera små sådana grejer är typiskt macho som han håller på.
Så fort Nic säger något så håller Jim med.

Fast hon är liten, jämfört med dem. Desirée har typ noll livserfarenhet förutom att ha varit med i scouterna och trots det kunde hon inte göra upp eld.
2018-03-29, 18:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Jag kommer inte in på TV4 play och kan kolla repriser. Är det någon har kollat lite extra på när Johan hittade amuletten? Min minnesbild är att kameramannen som följde honom visste att Johan visste var den låg. I en normal produktion följer man väl på längre håll så man inte missar en hastig rörelse in mot en snäcka sen kändes Johans glädje inte spontan. Riggat riggat!

De jag mest avskyr är Victoria, Lillemor, Johan och Desiree i nämnd ordning. Förstår inte alla som stör sig på Nick, han klappade om Jim efter debaclet i tävlingen och han såg till att Victoria drog.

Edit: Reggade en ny mailadress och ser på klippet när Johan hittar amuletten, känns riggat vad jag kan se. Del 8, ca: 19:40 in.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2018-03-29 kl. 18:35.
2018-03-29, 18:37
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Det kanske inte ser lika uppenbart ut om de tar någon/några åt sidan i samband med tävlingarna mot att de öppet går fram till deltagarna vid lägret och exempelvis pekar ut var de ska leta någonstans. Frågan är ju varför detta är nödvändigt? Blir verkligen en realitysåpa så slätstruket tråkig och odramatisk om "vanliga" människor får interagera med varandra?

De sitter ju hela tiden och intervjuar folk när de till synes sitter och pratar själva (eftersom alla frågor och andra personer klipps bort). Alla sekvenser där en deltagare sitter själv och pratar för kameran om någon viss händelse så är det givetvis minst en ljudkille, en kameraman och en producent av något slag på plats. Helt naturligt avskilt från övriga och vill de informera om något där så lär de göra det.
2018-03-29, 18:39
Medlem
Vänlighetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag kommer inte in på TV4 play och kan kolla repriser. Är det någon har kollat lite extra på när Johan hittade amuletten? Min minnesbild är att kameramannen som följde honom visste att Johan visste var den låg. I en normal produktion följer man väl på längre håll så man inte missar en hastig rörelse in mot en snäcka sen kändes Johans glädje inte spontan. Riggat riggat!

De jag mest avskyr är Victoria, Lillemor, Johan och Desiree i nämnd ordning. Förstår inte alla som stör sig på Nick, han klappade om Jim efter debaclet i tävlingen och han såg till att Victoria drog.

Edit: Reggade en ny mailadress och ser på klippet när Johan hittar amuletten, känns riggat vad jag kan se. Del 8, ca: 19:40 in.

Tror du på riktigt att någonting på tv inte är riggat? ALLT är riggat, redigerat och utvalt. Prata med vem som helst på ett tvbolag så får du höra
2018-03-29, 18:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänligheten
Tror du på riktigt att någonting på tv inte är riggat? ALLT är riggat, redigerat och utvalt. Prata med vem som helst på ett tvbolag så får du höra
Någon gång ja men i det här fallet är jag intresserad hur pass riggat det är. Just nu känns det i det närmaste 100%.
2018-03-29, 19:22
Medlem
Sommarsemesterns avatar
<Robinson: Love Edition> från 2015 tycket jag inte var någon riktig höjdare. Den här nya säsongen är jag imponerad av. Trots att nästan allt är uppgjort av produktionen så stör det mig inte, än i vart fall.

Lillemor är den mest störande individen på ön.
2018-03-29, 19:24
Medlem
Ska bli intressant att se vad som händer med Victoria och Lillemor idag. Att de får byta lag är inte omöjligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in