2018-03-29, 10:17
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Kan någon förklara för mig varför folk blir upprörda ink. TS?
Byt ut "gift med ett barn" till "våldtar ett barn regelbundet" så kanske du ser hur motbjudande foldern är.
Citera
2018-03-29, 10:18
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Nej, frågan är varför du inte blir det. Det här är ju en jävla pedofilmanual samt så är den rasistisk eftersom den riktar sig till invandrare och att dessa barn inte tillerkänns samma skydd som infödda.

Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Byt ut "gift med ett barn" till "våldtar ett barn regelbundet" så kanske du ser hur motbjudande foldern är.

Jag läste det bara ytligt och måste säga att jag inte kopplade 100% vad det handlade om. Nu har jag satt mig in i det mer. Man vill gråta...
Senast redigerad av lyktstolpe 2018-03-29 kl. 10:24.
Citera
2018-03-29, 10:22
Medlem
Det här landet styrs av pedofiler och dessa pedofiler importerar i sin tur nya pedofiler bland undermänniskor från tredje världen.

Det går bara att skratta åt detta land numera och inget annat. Sinnessjukt är bara förnamnet.

En pedofil skall inte ha en upplösningsbroschyr eller ens vård. En pedofil skall torteras och skjutas ihjäl på en bakgård i ett fångläger.
Citera
2018-03-29, 10:23
Medlem
CommonSenses avatar
Är inte detta rasistiskt? då dom syftar på ett visst folk slag/hudfärg? vart är victoria kawesa nu? borde inte hon säga nått då det tydligt handlar om färg?
Citera
2018-03-29, 10:26
Medlem
Examensarbete av en SFI-elev?
Citera
2018-03-29, 10:28
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Edit: radera posten
Begriper du inte det är det synd om dig!
Det hela är vidrigt!
Citera
2018-03-29, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldCoast
Bra att problemet erkänns även om vi aldrig borde hamnat i detta läget öht.

Däremot konstigt att foldern är på svenska.

Eller hur? Hur ser det ut på ambassadernas hemsidor? Håller de fortfarande med reklam för alla generösa bidrag man kan få så fort man tagit sig över den svenska gränsen och yttrat ordet asyl?
Citera
2018-03-29, 10:39
Medlem
Tillochmed ansvarig minister går nu ut med att hon saknar ord.
Citera
2018-03-29, 10:39
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Var då?
Citera
2018-03-29, 10:40
Medlem
RingInteSnutens avatar
Tycker det är jävligt bra att dom faktiskt skrev den broshyren, dock borde den inte behövas då alla barn som är gifta med någon ska förflyttas utan diskution.

Sen blir jag fundersam, när dom pratar om norm brytande sexual undervisning och liknande... är detta en av normerna dom vill bryta?
Citera
2018-03-29, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Du menar att ministern inte har yttrat sig.
Citera
2018-03-29, 10:46
Medlem
moretothiss avatar
Citat:
Socialtjänsten kan komma att föreslå att ni inte bor tillsammans under en kortare eller längre period.

Citat:
Eftersom barn under 15 år har en absolut rätt till skydd mot sexuella handlingar är det olämpligt att ni bor tillsammans om barnet är under 15 år

Gillar de skarpa formuleringarna. Skönt att socialstyrelsen och migrationsverket sätter ner foten ordentligt i sin strävan att skydda barn från pedofiler.

Seriöst, den här foldern får pedofili att framstå lika allvarligt som att typ gå mot röd gubbe.
Undrar hur pass utbrett fenomen det är eftersom man gör sig mödan att trycka upp en folder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in