Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Ja ja. Jitterbugg ska nog inte kasta sten i glashus eftersom han sitter i ett, gastar om barnamördare men sympatiserar med sådana själv så länge det är judiska barn som mördas. Jo jo se hyckleri igen och inget att förvånas över.
Jitterbugg är typen som tycker det är bra med mord på judiska civila och att beskjuta skolbussar med raketer det är ju bara legitim krigföring det.
Jitterbugg, kliv ned från hög häst! Du som anklagar mig för att hata araber osar ju själv bara en massa hat mot judar. Är du arab eller bara en svensk NMRare? Jag tror på det senare.
Såhär är det. Jag hatar sionismen för att den är en dålig destruktiv kraft i världen som kommer om den segrar göra det på Sverige och resten av västvärldens bekostnad, även området och folken kring Israel kommer förintas om sionismen segrar. Jag har inget emot religiösa judar, korkskruvsjudar och den sorten för deras intresse verkar ligga i sin religion till skillnad från er sionister som har total dominans och plundring av alla andra som främsta mål. Jag kanske är lite klantig när jag skriver judar då jag menar den politiska judendomen eller sionismen men för mig är det glasklart eftersom vi befinner oss på ett politikforum men nu hoppas jag det är klarlagt.
Jag önskar inga barn illa tro aldrig det, inte ens barnen till dom allra värsta bosättarna, men dom verkar bli lika mycket uppväxta på sin sidas propaganda precis som barnen på andra sidan i Palestina, eller där Hamas styr. Konstigt vore väl det annars med tanke på situationen och allt blod som spillts och faktumet att ett palestinskt barn föds i fångenskap, dessutom i sitt eget hemland.
Finns mycket jag inte gillar med palestinierna, både kulturellt och annat men det är ju skitsamma i denna fråga eftersom dom är där dom ska vara i sitt hemland medans sionisterna är dom som fördriver dom och helt inför världens ögon snott ett helt land och som salt i såren förnekar dom t om att palestinier skulle vara ett folk. Jag som svensk är också utsatt för en kolonisering av mitt land av främmande folk där judeägd media gör allt för att få oss att acceptera det och t om ibland förnekar att svensk som etnicitet finns och alla som vill kan bli svenskar.
Därför sympatiserar jag med Palestina och dess folk, dessutom har dom rätten på sin sida. Både moraliskt och juridiskt, dom befinner sig under ockupation. Hur många FN resulutioner har Israel fått emot sig? Nu gillar jag personligen inte FN men det säger en del om den obalans som råder i världen i dagsläget. Det kommer att ändras, min förhoppning är att palestinierna håller ut tills dess.
God kväll