2018-03-29, 00:40
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
Ja, och ursäkterna haglar in till varför hon inte gjorde något när hon vaknade........ Det är faktiskt så illa att jag börjar, BÖRJAR tycka att kvinnor överlag inte ska ha rösträtt.......

Utnyttjar.....
Ska vi knulla? Frågar Lisa lite påverkad till Mats (Mats vet inte om hur jävla påverkad hon är)

Aaaaa fan det kan vi la göra! (Säger Mats påverkad).

Syntax error deluxe.
Var har någon sagt att vederbörande inte gjort något vid uppvaknande? Förutom du då.

Jag förstår att du är ovillig att ta in verkligheten. Brukar vara kroniskt.

Ämnet är män njuter av våldtäkt. Och det verkar de ju göra med tanke på hur överrepresenterade de är på området i kombination med klappträn som du som inte bara missar fakta, poäng och slutsats.

Varför är män så överrepresenterade vad gäller våldtäkt om de inte njuter av det? Det är ju nästan som att det kvinnliga ideal som uttrycks i forumet där kvinnan är passiv, undergiven och en totalt blank canvas för mäns önskningar korrelerar i det att ni inte fattar vad samtycke är.
Citera
2018-03-29, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Var har någon sagt att vederbörande inte gjort något vid uppvaknande? Förutom du då.

Ämnet är män njuter av våldtäkt. Och det verkar de ju göra med tanke på hur överrepresenterade de är på området i kombination med klappträn som du som inte bara missar fakta, poäng och slutsats.

Varför är män så överrepresenterade vad gäller våldtäkt om de inte njuter av det? Det är ju nästan som att det kvinnliga ideal som uttrycks i forumet där kvinnan är passiv, undergiven och en totalt blank canvas för mäns önskningar korrelerar i det att ni inte fattar vad samtycke är.

Finns en massa barn som prostituerar sig i utvecklingsländer. Man kan läsa hur de lärt sig att männen gillar att de gråter och tycker att det gör ont under samlagen.
Citera
2018-03-29, 00:44
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Finns en massa barn som prostituerar sig i utvecklingsländer. Man kan läsa hur de lärt sig att männen gillar att de gråter och tycker att det gör ont.
Ja Fyfan. Män skapar så jävla mycket lidande världen över
Citera
2018-03-29, 00:51
Medlem
Citat:
Ja Fyfan. Män skapar så jävla mycket lidande världen över

Att skada kvinnor är nog en väldigt vanlig sexfantasi som män har, men det är nog få som verkligen lever ut den.
Citera
2018-03-29, 01:05
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:

Okej om de är från verkligheten borde det inte vara ett problem att bevisa så var våran gäst...

(Cricketljud uppstår...)
Citera
2018-03-29, 01:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Okej om de är från verkligheten borde det inte vara ett problem att bevisa så var våran gäst...

(Cricketljud uppstår...)
Du får gärna motbevisa att män är de som är i majoritet av sexuellt utnyttjande, sexuellt våld och och hot gentemot andra i syfte att dra in pengar. Lycka till!
Citera
2018-03-29, 01:11
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Du får gärna motbevisa att män är de som är i majoritet av sexuellt utnyttjande, sexuellt våld och och hot gentemot andra i syfte att dra in pengar. Lycka till!
Detta är varför jag la in cricketljud. Ditt påstående är baserat på godtycklighet. Det är inte bevis.
Citera
2018-03-29, 01:15
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Detta är varför jag la in cricketljud. Ditt påstående är baserat på godtycklighet. Det är inte bevis.
http://nck.uu.se/kunskapsbanken/amnesguider/sexuellt-vald/sexuellt-vald/
Citera
2018-03-29, 01:16
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
97% manliga förövare
Citera
2018-03-29, 01:20
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?

Hehe, jag påstår att mänskligheten älskar att våldta.

Ni hippiekvinnor som skriver här älakar att (miss)bruka världen och dess organismer för eran egen vinning.
Ni tror att ni gör så bra val men eran blotta existens besudlar naturen med föroreningar och artificiellt skräp.
Ni väljer ekologiskt etc, vilket inte sopar under mattan att eran fina existens belastar jordkotloter mer än vad ni bidrar till det.

Som vanligt, svaga personer samlas i grupp för att klanka ner på någon för de älskar känslan av att våldta.
Citera
2018-03-29, 01:22
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Du är min bitch 😏 så fram med siffrorna där kvinnor begår övergrepp i samma grad eller mer.
Citera
2018-03-29, 01:23
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
http://nck.uu.se/kunskapsbanken/amnesguider/sexuellt-vald/sexuellt-vald/
Bra att du presenterar något. Dock var jag inne och snurra på sidospåret du och Adjoogle diskuterade om man vill kalla det för det. I fucked up
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in