2018-03-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Det låter inte kul. Köp en hora så får du knulla

Man "köper" dem inte, man köper deras tjänster - och dessutom är det olagligt. Jag har inte råd heller, eftersom jag är arbetslös och aldrig har haft ett arbete.

Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Jag tycker det är ett ganska bekvämt och avslappnat vis att ragga på tjejer. Så länge man inte beter sig hur som helst, det är så många tjejer jag träffat via Tinder som pratat om alla snubbar som i princip presenterar sig med ett Ligga? Kanske fungerar på vissa men det är inte ett sätt jag vill bete mig för att lyckas komma nära någon, oavsett endast ett ligg eller något seriöst.

Jag tycker att det var fullständigt jävla omöjligt. Jag fick knappt en enda matchning, och när jag väl fick det så blev det inga jävla svar. Tjejer vill helt enkelt inte veta av mig.

Citat:
Alla polare jag känner som tycker det är helt galet att träffa tjejer med seriösa ambitioner på Tinder är samtidigt grabbar som kanske inte själva är så himla pojkvänsmaterial heller. Sedan får man ju nobben såklart av många på vägen, det är bara att gå vidare och vips har man fått kontakt med en supergo tjej helt från ingenstans.

Det kan inte hända för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Vilket sorgligt inlägg. Bara för att tinder inte fungerar för dig, så drar du fram offerkortet?

Jag förstår inte vad du menar med det. Vad är "offerkortet"?

Citat:
Behandla honorna som de hjärndöda knullmaskinerna de är. Skoja med dem, var lite fräck och antyd sex mellan raderna.

De är inte "hjärndöda knullmaskiner". Jag fattar liksom inte vad du menar att jag ska göra.

Citat:
Tinder och andra mer seriösa sajter fungerar, för män som inte behandlar kvinnorna som prinsessor gjorda av glas.

Det kan omöjligtvis funka om man inte får några matchningar. Vilket jag inte får. Därför raderade jag mitt Tinderkonto.
Citera
2018-03-19, 17:39
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AloyTakkar27
Man "köper" dem inte, man köper deras tjänster - och dessutom är det olagligt. Jag har inte råd heller, eftersom jag är arbetslös och aldrig har haft ett arbete.

Jag tycker att det var fullständigt jävla omöjligt. Jag fick knappt en enda matchning, och när jag väl fick det så blev det inga jävla svar. Tjejer vill helt enkelt inte veta av mig.

Det kan inte hända för mig.

De är inte "hjärndöda knullmaskiner". Jag fattar liksom inte vad du menar att jag ska göra.

Det kan omöjligtvis funka om man inte får några matchningar. Vilket jag inte får. Därför raderade jag mitt Tinderkonto.

Prova att "boosta" din profil, det ger dig större plats bland alla i området. Helst en attraktiv tid på dygnet och dag i veckan. Vips får du förhoppningsvis några likes och du kan välja att skriva eller inte med vetskapen att tjejen gillat dig först.
Citera
2018-03-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Prova att "boosta" din profil, det ger dig större plats bland alla i området.

Vad spelar det för roll när mina bilder och min presentationstext är skit?

Citat:
Helst en attraktiv tid på dygnet och dag i veckan.

Jag förstår inte den här meningen.

Citat:
Vips får du förhoppningsvis några likes och du kan välja att skriva eller inte med vetskapen att tjejen gillat dig först.

Det kommer inte att funka. Jag är för jävla oattraktiv. Jag kommer ändå inte att veta vad jag ska säga till tjejen om det verkligen blir nån som ger mig en "like".
Citera
2018-03-19, 17:51
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Det är en liknelse.

Jag menade att användare som påstod att han skulle dö oskuld bara skyller ifrån sig. Det är inte tjejerna det är är fel på, utan honom själv.
Samtidigt så är det inbyggda fel, och hjärnskador, hos alla kvinnor. Men det är en annan diskussion.

Citat:
Du har en mesig inställning här. Tjejer tänder inte på riddare om du undrar. Inte heller tänder de på killar som projicerar sin egen osäkerhet, på dem.

Citat:
Lugn och fin. Ta lite bättre bilder och skriv en rolig presentation så löser det sig.
Citera
2018-03-19, 20:45
Medlem
RadikalFails avatar
Sammanfogar ämnen
/moderator
Citera
2018-03-26, 16:49
Medlem
paperboy85s avatar
Man ställer en fråga till en kvinna knutet till hennes profil i ett första kontaktförsök. Hon svarar i en glad ton men frågar inget tillbaka eller besöker ens profil. Ska man tolka det bara som ett ointresse, men hon svarade för att vara trevlig? Eller förväntar hon sig att mannen ska hålla igång en konversation på egen hand tills hon blir mer nyfiken på honom och börjar intressera sig tillbaka?
Citera
2018-03-26, 17:11
Medlem
Fattar verkligen inte dom här ( såna som aldrig varit på dejt appar själva, tror jag ) som kommer med små tykna kommentarer ang hur man stavar, att man inte är rolig .. än det ena än det andra man skulle göra fel
det är detta som gör att jag inte tror ni varit på sajterna själv eller bor i en håla med med litet urval hur som haver

liksom, vad spelar det för roll om jag skriver bra, svarar roligt, har snyga bilder när 8 9 av 10 ( på typ HP ) inte läser messet man skickat dom, än mindre går in i ens profil och läser eller kollar bilder
.. är ju helt kört

sen har vi då tjejer ( som säger dom letar seriös, ingen ons eller kk utan vill hitta sin nästa man ) som uteslutande dejtar och har sex med små töntiga players .. som inte kan skriva ( ej svenska som första språk ) , är aggressiva vid ej svar och pratar ganske direkt om att det ända dom vill är att ha sex
... dom får svar av dessa fina flickor som åker på små sex träffar
medans en annan , som säker kan få med ett stavfel ibland .. men är snäll ärlig, kan ta ett nej ... och letar int ebara efter sex, kan gå på en dejt ytan sex
får fan inte ens ett svar , eller att ni tjejer läser ens profil

Man kan bli bitter för mindre

Har nu inte varit intim med en kvinna sedan jan 2015 ( ja det är länge sedan att inte ens fått hångla lite ) .. med min då dåvarande precis innan det tog slut ... jag vägrar köpa ( olagligt och jag skulle förlora jobb när jag åker fast ) ... så jag får se fram emot att vara ikysst resten av mitt liv ...
om jag nu inte tar ett gäng spänbilder och är otrevlig för då verkar man få ligga
i sthlm i varje fall
Citera
2018-03-26, 17:58
Medlem
Känner som en jävla säljare på köttmarknaden
Citera
2018-03-28, 18:02
Medlem
A-party-with-martys avatar
Är det korkat att skriva till en intressant kvinna när hon är offline? Kanske är större risk att ens mejl drunknar i högen då? Ibland så verkar det ju vara så, hon svarar intresserad o så vips är man borta o oläst.
Citera
2018-03-28, 18:21
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-party-with-marty
Är det korkat att skriva till en intressant kvinna när hon är offline? Kanske är större risk att ens mejl drunknar i högen då? Ibland så verkar det ju vara så, hon svarar intresserad o så vips är man borta o oläst.
Nej, varför skulle det vara korkat?
Möjligheten finns förstås att hon inte loggar in igen, men gissningsvis gör hon det.
Tycker att det bara är bra att ge kvinnor lite tid och inte flåsa dem i nacken efter ett svar per omgående...

Den som slutar svara gör det för att hon eller han inte är intresserad av fortsatt kontakt. Svårare än så är det inte.
Citera
2018-03-28, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Möjligheten finns förstås att hon inte loggar in igen, men gissningsvis gör hon det.
Tycker att det bara är bra att ge kvinnor lite tid och inte flåsa dem i nacken efter ett svar per omgående...

Den som slutar svara gör det för att hon eller han inte är intresserad av fortsatt kontakt. Svårare än så är det inte.

Nja men alltså säg att hon korresponderar med mig då vi båda är online. En timme senare skriver jag ett meddelande, o hon är offline, sen nästa dag när hon loggar in igen har hon fått 100 nya meddelanden typ. Kanske hon då bara svarar dom frågorna som är överst el från snubbar som är online just då?

Händer mig lite väl ofta att man blir totalt bortglömt efter en halv dag typ. Tänker iaf att lite vackrare kvinnor blir mejlbombade på några timmar etc etc.
Citera
2018-03-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Fast vadå jag ställer ju tydligen helt rätt frågor o hon svarar aktivt vad är det som får henne avtänd isf några timmar senare om det inte handlar om att hon blir mejlbombad av sugna snubbar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in