Man "köper" dem inte, man köper deras tjänster - och dessutom är det olagligt. Jag har inte råd heller, eftersom jag är arbetslös och aldrig har haft ett arbete.
Citat:
Jag tycker det är ett ganska bekvämt och avslappnat vis att ragga på tjejer. Så länge man inte beter sig hur som helst, det är så många tjejer jag träffat via Tinder som pratat om alla snubbar som i princip presenterar sig med ett Ligga? Kanske fungerar på vissa men det är inte ett sätt jag vill bete mig för att lyckas komma nära någon, oavsett endast ett ligg eller något seriöst.
Jag tycker att det var fullständigt jävla omöjligt. Jag fick knappt en enda matchning, och när jag väl fick det så blev det inga jävla svar. Tjejer vill helt enkelt inte veta av mig.
Citat:
Alla polare jag känner som tycker det är helt galet att träffa tjejer med seriösa ambitioner på Tinder är samtidigt grabbar som kanske inte själva är så himla pojkvänsmaterial heller. Sedan får man ju nobben såklart av många på vägen, det är bara att gå vidare och vips har man fått kontakt med en supergo tjej helt från ingenstans.
Det kan inte hända för mig.
Citat:
Jag förstår inte vad du menar med det. Vad är "offerkortet"?
Citat:
Behandla honorna som de hjärndöda knullmaskinerna de är. Skoja med dem, var lite fräck och antyd sex mellan raderna.
De är inte "hjärndöda knullmaskiner". Jag fattar liksom inte vad du menar att jag ska göra.
Citat:
Tinder och andra mer seriösa sajter fungerar, för män som inte behandlar kvinnorna som prinsessor gjorda av glas.
Det kan omöjligtvis funka om man inte får några matchningar. Vilket jag inte får. Därför raderade jag mitt Tinderkonto.