2018-03-19, 14:07
Medlem
Använder både Tinder och Badoo, först och främst som tidsfördriv vad det gäller swipandet, jag söker då ej seriös relation utan vill man så går det att ligga på dem apparna, händer hela tiden! Man kanske inte får håva hem 9-10poängare men relativt många i "snittet" under typ 7-9! Så att man inte får ligga på dem här apparna är ren BS eller så har man inte det fysiska med sig eller hur man uppför sig i skrift!
Citera
2018-03-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Det låter inte kul. Köp en hora så får du knulla

Man "köper" dem inte, man köper deras tjänster - och dessutom är det olagligt. Jag har inte råd heller, eftersom jag är arbetslös och aldrig har haft ett arbete.

Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Jag tycker det är ett ganska bekvämt och avslappnat vis att ragga på tjejer. Så länge man inte beter sig hur som helst, det är så många tjejer jag träffat via Tinder som pratat om alla snubbar som i princip presenterar sig med ett Ligga? Kanske fungerar på vissa men det är inte ett sätt jag vill bete mig för att lyckas komma nära någon, oavsett endast ett ligg eller något seriöst.

Jag tycker att det var fullständigt jävla omöjligt. Jag fick knappt en enda matchning, och när jag väl fick det så blev det inga jävla svar. Tjejer vill helt enkelt inte veta av mig.

Citat:
Alla polare jag känner som tycker det är helt galet att träffa tjejer med seriösa ambitioner på Tinder är samtidigt grabbar som kanske inte själva är så himla pojkvänsmaterial heller. Sedan får man ju nobben såklart av många på vägen, det är bara att gå vidare och vips har man fått kontakt med en supergo tjej helt från ingenstans.

Det kan inte hända för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Vilket sorgligt inlägg. Bara för att tinder inte fungerar för dig, så drar du fram offerkortet?

Jag förstår inte vad du menar med det. Vad är "offerkortet"?

Citat:
Behandla honorna som de hjärndöda knullmaskinerna de är. Skoja med dem, var lite fräck och antyd sex mellan raderna.

De är inte "hjärndöda knullmaskiner". Jag fattar liksom inte vad du menar att jag ska göra.

Citat:
Tinder och andra mer seriösa sajter fungerar, för män som inte behandlar kvinnorna som prinsessor gjorda av glas.

Det kan omöjligtvis funka om man inte får några matchningar. Vilket jag inte får. Därför raderade jag mitt Tinderkonto.
Citera
2018-03-19, 17:39
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AloyTakkar27
Man "köper" dem inte, man köper deras tjänster - och dessutom är det olagligt. Jag har inte råd heller, eftersom jag är arbetslös och aldrig har haft ett arbete.

Jag tycker att det var fullständigt jävla omöjligt. Jag fick knappt en enda matchning, och när jag väl fick det så blev det inga jävla svar. Tjejer vill helt enkelt inte veta av mig.

Det kan inte hända för mig.

De är inte "hjärndöda knullmaskiner". Jag fattar liksom inte vad du menar att jag ska göra.

Det kan omöjligtvis funka om man inte får några matchningar. Vilket jag inte får. Därför raderade jag mitt Tinderkonto.

Prova att "boosta" din profil, det ger dig större plats bland alla i området. Helst en attraktiv tid på dygnet och dag i veckan. Vips får du förhoppningsvis några likes och du kan välja att skriva eller inte med vetskapen att tjejen gillat dig först.
Citera
2018-03-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Prova att "boosta" din profil, det ger dig större plats bland alla i området.

Vad spelar det för roll när mina bilder och min presentationstext är skit?

Citat:
Helst en attraktiv tid på dygnet och dag i veckan.

Jag förstår inte den här meningen.

Citat:
Vips får du förhoppningsvis några likes och du kan välja att skriva eller inte med vetskapen att tjejen gillat dig först.

Det kommer inte att funka. Jag är för jävla oattraktiv. Jag kommer ändå inte att veta vad jag ska säga till tjejen om det verkligen blir nån som ger mig en "like".
Citera
2018-03-19, 17:51
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Det är en liknelse.

Jag menade att användare som påstod att han skulle dö oskuld bara skyller ifrån sig. Det är inte tjejerna det är är fel på, utan honom själv.
Samtidigt så är det inbyggda fel, och hjärnskador, hos alla kvinnor. Men det är en annan diskussion.

Citat:
Du har en mesig inställning här. Tjejer tänder inte på riddare om du undrar. Inte heller tänder de på killar som projicerar sin egen osäkerhet, på dem.

Citat:
Lugn och fin. Ta lite bättre bilder och skriv en rolig presentation så löser det sig.
Citera
2018-03-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Jag menade att användare som påstod att han skulle dö oskuld bara skyller ifrån sig. Det är inte tjejerna det är är fel på, utan honom själv.

Jag har aldrig sagt att det är tjejerna som det är fel på. Jag vet att det är jag. Jag vet att jag är värdelös.

Citat:
Samtidigt så är det inbyggda fel, och hjärnskador, hos alla kvinnor. Men det är en annan diskussion.

Öh...va...?

Citat:
Du har en mesig inställning här. Tjejer tänder inte på riddare om du undrar. Inte heller tänder de på killar som projicerar sin egen osäkerhet, på dem.

Jag fattar inte vad du snackar om.

Citat:
Lugn och fin. Ta lite bättre bilder och skriv en rolig presentation så löser det sig.

Det finns ingen idé att ta bättre bilder innan jag har gått ner åtminstone åtta kilo i vikt. Dessutom har jag ingen aning om vad jag skulle kunna skriva i min presentation. Seriöst: vad fan ska jag skriva där?
Citera
2018-03-20, 00:43
Medlem
En dödlig kombination av kåthet och brist på självrespekt.
Citera
2019-08-05, 01:21
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Har inte använt skiten på över 1 år, jag har lyckats på till dejter, men dem brudarna har varit helt socialt handikappade. Ännu fler nummer och snaps, men alla visar tydligt på att dem är så extremt osäkra eller bara slösar ens tid, så jag sa bara fuck it all tillslut vilket var ett av de bästa besluten.
Känner verkligen igen mig. Osäkerheten och tidsslöseriet. Sedan är vissa läkare och jurister. Ändå är de lika blåsta som vilken WT-tjej som helst.
Citera
2019-08-05, 10:18
Medlem
tuggishs avatar
Varför utgår TS från att alla på flashback är av typen som inte lyckas på Tinder?
Citera
2019-08-05, 14:02
Medlem
MockOfBrilliances avatar
Jag använde Tinder under en längre tid, men i dessa dagar har jag raderat mitt konto. Om man nu vill träffa brudar är det nog bättre att köra på PUA modellen och sticka ut, betydligt effektivare om du inte har looksen för tinder.
Citera
2019-08-05, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Exakt. Jag använde tinder förut. Men jag tog bort skiten för jag fick ändå inte knulla. Jag matchade med tjejer men dem svarade inte!

Jag hade gärna hjälpt dig om jag kunnat att ge bort ett av mina presumtiva ligg till dig, men kan inte. Jag har legat med många från Tinder så appen fungerar och är inte bluff.

Tränar du gym? Jag blev besatt av gymträning i tidig ålder för jag ville öka min attraktivitet och vara starkare i mycket däribland självförsvar. De som latar sig bör också få därefter, därmed inte sagt att jag tror att du latar dig.
Citera
2019-08-05, 15:49
Medlem
Eftersom jag sällar går ut på krogen är dejtingappar perfekt för mig. Jag får ligga lite då och då men går ibland på dejter bara för tidsfördriv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in