Citat:
Ursprungligen postat av
Anabella
Det vore skönt att då och då försöka rensa ogräs blanda alla rykten och fakta som cirkulerar.
Hanna har haft bröstcancer för 13 år sedan, det måste vara innan familjens flytt till Bjärred.
Hon har klarat sig utan operation, bara med strålbehandling och har inte haft några nya episoder sedan dess. Det påstår Elli09 och en del andra källor som jag anser som tillförlitliga.
Men vi väljer naturligtvis själva vad och vilka vi tror och inte tror på.
Jag förstår att du vänder dig mot det inlägg jag lyfte fram tidigare idag.
Min mening och tro är inte alls att den postaren skulle vara mer trovärdig än dig, Elli09 och de andra källor som du anser vara tillförlitliga. Min avsikt var inte heller att slå fast att det verkligen var så, och jag tror inte heller att det ligger mer rimlig eller sann information i det inlägget, utan ville bara belysa någon av alla olika teorier som kommit fram i tråden sedan den 9/1.
Det har varit många postare som enbart skrivit några inlägg, speciellt i början av tråden och det är mycket möjligt att det finns så kallad troll bland de. Eftersom jag är ny som skribent (ej läsare, har
följt många mordfall under årens lopp) - så kanske jag har svårare att bedöma vilka som är troll, än ni
som hängt med länge och postat många inlägg på forumet.
Dessutom, måste jag erkänna, ju mer jag läser, desto mer förvirrad blir jag.
Tillägg: Om det anses att mina inlägg är ogräs och behöver rensas bort, tar jag inte alls illa upp.
Kanske det kan vara bra och nyttigt att ta en paus från tråden.