Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
I ärlighetens namn så är du rätt efterbliven som du håller på med ditt skitnödiga svammel. Varav den senast iden du dragit ur din lilla skalle att ditt nya hatobjekt Christoffer Dulny propagerar för Kent Ekeroth.

"Skitnödigt svammel" som i "har rätt i allt hela tiden" menar du? Anledningen till att de här människorna (och du) stör er är för att jag 1. säger sanningen, 2. tar vad folk säger på allvar, 3. drar logiska slutsatser av vad folk säger. Jag anser att judefrågan är viktig och har därför ifrågasatt att de här människorna hela tiden använder ord som "judar på loftet" eller "judetourettes" om människor som pratar om judar, samtidigt som de lyfter en pajas som Aron Flam som ju på riktigt är en galen judisk supremacist av ganska obehaglig sort. Kan de svara på varför de gör det? Nej, istället antingen flamsar de, eller så hotar de med "stryk".
Anledningen till att jag oroas över deras skadliga inverkan på AfS är att jag sett hur deras memer redan ställt till det. De hyllade pajasen Bali som nån sorts baserad kurd, och vad händer? Jo Hahne, högt uppsatt i AfS, går ut och välkomnar honom in i partiet! Nu håller de på och snackar upp Ekeroth på samma sätt, trots att de vet vad han gjort tidigare i hela sin karriär som inte bara har varit "Israel först" utan dessutom gått ut på att rensa ut alla som inte delar hans fanatism i den frågan. Ekeroth har genom hela sin karriär visat vem han är. Det råder ingen tvekan. Han är en israelisk nationalist, inte en svensk.
Jag såg vad som hände när SvP förstördes genom Ukrainadårarna (Holmgren en av de skadligaste), nu varnar jag för att samma typer är igång med ett nytt projekt som riskerar att förstöra ett nytt parti.
Jag har alltid rätt i slutändan. Så håll käft och lyssna istället för att "tänka själv" och massa sånt trams som de flesta av er ändå inte är förmögna till.