Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Ta bort alla plastsköldsnationalister från Sverige så skulle det ta en vecka för AFA att knäcka altmediatyperna. Det är lätt att se ner på människor som utsätts för repression när man själv inte står högst upp på listan över måltavlor för repressionen.
AFA är en sorglig samling tjockisar med adhd och andra diagnoser som tror de kan slåss för att de stulit mellanmål från en av töntarna i klassen. Senast de nästan tog livet av en nationalist var de..... 21 mot 1? Fega jävlar som borde kastas från helikoptrar. Dessutom knarkar de som fan och har en tendens att självdö av den anledningen.
Citera
2018-03-19, 22:20
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwatcher
Nja, nog finns det väl ett flertal inom Althögern som både är mentalt och fysiskt kapabla att försvara sig med våld mot AFA-dräggen. Jag tänker främst då på skickliga MMA-utövare som Jonas Nilsson och Marcus Follin. Dulny tränar väl ganska hårt han också.
MMA är en sport med regler som bland annat förbjuder vapen. Terrorister spelar inte efter regler. Och även om rödingarna inte vågar ta en fysisk konfrontation så går det ju att ägna sig åt sabotage när måltavlan inte är på plats för att skydda det man saboterar.
Citera
2018-03-19, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
MMA är en sport med regler som bland annat förbjuder vapen. Terrorister spelar inte efter regler. Och även om rödingarna inte vågar ta en fysisk konfrontation så går det ju att ägna sig åt sabotage när måltavlan inte är på plats för att skydda det man saboterar.

Fast tränar du MMA så har du en grundteknik och kan föra dig bättre om nöden kräver än vad en tjockis som knappt tränar eller har varit i slagsmål kan.
Citera
2018-03-28, 15:51
Medlem
baggebo1s avatar
Återigen ser vi ordet "judetourettes" från "Nordiska Alternativhögern" mot någon som ser judefrågan som en viktig fråga på riktigt, och inte bara som ett stort skämt:

https://www.instagram.com/p/Bg1leOQHsTv/?taken-by=svenskamemer

"Svenska memer". Är det Hörngren eller?

Här sitter han och Ukrainadåren och DFS:aren Robin Holmgren (skrev under "Sonic" på Motgift forum, förmodligen den mest efterblivne på hela Motgift forum, och det säger fan inte lite) och hotar baggebo1 med "IRL stryk".

https://www.instagram.com/p/Bg1k1z4HPhn/?taken-by=svenskamemer

Man tar fel om man tänker att det är "den nationella rörelsens alla värsta element" som samlas i de här klickarna. Det är snarare hela Sveriges allra värsta element. Gustav Hörngren är nån sorts kristen (?) jävla New Age-galning på tvångströjenivå. Lyssna på det här vita pillret när han går igång om den "själsliga rasen":

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-avsnitt-35-identitet-2-den-

Det är ingen långironi det där, utan han är sån på riktigt. Jag förstår att du sitter stum och häpnar, för det gjorde jag också.

Finns det nån förutom de här dårarna själva som tycker det är en bra idé att människor på den här nivån ska influera ett parti som aspirerar på att ta sig in i riksdagen?
Senast redigerad av baggebo1 2018-03-28 kl. 16:27.
Citera
2018-03-28, 16:31
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Fast tränar du MMA så har du en grundteknik och kan föra dig bättre om nöden kräver än vad en tjockis som knappt tränar eller har varit i slagsmål kan.
Tack för att du påpekar det uppenbara.

I vilket fall har aldrig problemet med AFA varit att de spöar så mycket folk, utan att de gör livet surt för folk på andra sätt.

Förövrigt blev en stor plastsköldsnationalist hyllad på Altnorden idag:

https://www.altnorden.se/2018/03/28/motstandsrorelsens-biologiska-vapen/

Bra att de inom althögern som faktiskt uträttar något av värde har en mer konstruktiv attityd mot den äldre nationella rörelsen än en del fegisar på Flashback.
Citera
2018-03-28, 17:14
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Återigen ser vi ordet "judetourettes" från "Nordiska Alternativhögern" mot någon som ser judefrågan som en viktig fråga på riktigt, och inte bara som ett stort skämt:

https://www.instagram.com/p/Bg1leOQHsTv/?taken-by=svenskamemer

"Svenska memer". Är det Hörngren eller?

Här sitter han och Ukrainadåren och DFS:aren Robin Holmgren (skrev under "Sonic" på Motgift forum, förmodligen den mest efterblivne på hela Motgift forum, och det säger fan inte lite) och hotar baggebo1 med "IRL stryk".

https://www.instagram.com/p/Bg1k1z4HPhn/?taken-by=svenskamemer

Man tar fel om man tänker att det är "den nationella rörelsens alla värsta element" som samlas i de här klickarna. Det är snarare hela Sveriges allra värsta element. Gustav Hörngren är nån sorts kristen (?) jävla New Age-galning på tvångströjenivå. Lyssna på det här vita pillret när han går igång om den "själsliga rasen":

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-avsnitt-35-identitet-2-den-

Det är ingen långironi det där, utan han är sån på riktigt. Jag förstår att du sitter stum och häpnar, för det gjorde jag också.

Finns det nån förutom de här dårarna själva som tycker det är en bra idé att människor på den här nivån ska influera ett parti som aspirerar på att ta sig in i riksdagen?
I ärlighetens namn så är du rätt efterbliven som du håller på med ditt skitnödiga svammel. Varav den senast iden du dragit ur din lilla skalle att ditt nya hatobjekt Christoffer Dulny propagerar för Kent Ekeroth. Var fan får du allt ifrån
Citera
2018-03-28, 17:23
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Bara lite MMA ger ett ganska stort övertag på någon som inte kan någonting. Jag tränade lite som yngre och blev förvånad hur lätt det vara att (i självförsvar) knocka någon som inte har en aning om vad de gör. Man tränar upp reflexer som man definitivt kommer ha nytta av.
Citera
2018-03-28, 17:25
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
I ärlighetens namn så är du rätt efterbliven som du håller på med ditt skitnödiga svammel. Varav den senast iden du dragit ur din lilla skalle att ditt nya hatobjekt Christoffer Dulny propagerar för Kent Ekeroth.
"Skitnödigt svammel" som i "har rätt i allt hela tiden" menar du? Anledningen till att de här människorna (och du) stör er är för att jag 1. säger sanningen, 2. tar vad folk säger på allvar, 3. drar logiska slutsatser av vad folk säger. Jag anser att judefrågan är viktig och har därför ifrågasatt att de här människorna hela tiden använder ord som "judar på loftet" eller "judetourettes" om människor som pratar om judar, samtidigt som de lyfter en pajas som Aron Flam som ju på riktigt är en galen judisk supremacist av ganska obehaglig sort. Kan de svara på varför de gör det? Nej, istället antingen flamsar de, eller så hotar de med "stryk".

Anledningen till att jag oroas över deras skadliga inverkan på AfS är att jag sett hur deras memer redan ställt till det. De hyllade pajasen Bali som nån sorts baserad kurd, och vad händer? Jo Hahne, högt uppsatt i AfS, går ut och välkomnar honom in i partiet! Nu håller de på och snackar upp Ekeroth på samma sätt, trots att de vet vad han gjort tidigare i hela sin karriär som inte bara har varit "Israel först" utan dessutom gått ut på att rensa ut alla som inte delar hans fanatism i den frågan. Ekeroth har genom hela sin karriär visat vem han är. Det råder ingen tvekan. Han är en israelisk nationalist, inte en svensk.

Jag såg vad som hände när SvP förstördes genom Ukrainadårarna (Holmgren en av de skadligaste), nu varnar jag för att samma typer är igång med ett nytt projekt som riskerar att förstöra ett nytt parti.

Jag har alltid rätt i slutändan. Så håll käft och lyssna istället för att "tänka själv" och massa sånt trams som de flesta av er ändå inte är förmögna till.
Senast redigerad av baggebo1 2018-03-28 kl. 17:31.
Citera
2018-03-28, 17:54
Medlem
skillnads avatar
Citat:
"Skitnödigt svammel" som i "har rätt i allt hela tiden" menar du? Anledningen till att de här människorna (och du) stör er är för att jag 1. säger sanningen, 2. tar vad folk säger på allvar, 3. drar logiska slutsatser av vad folk säger. Jag anser att judefrågan är viktig och har därför ifrågasatt att de här människorna hela tiden använder ord som "judar på loftet" eller "judetourettes" om människor som pratar om judar, samtidigt som de lyfter en pajas som Aron Flam som ju på riktigt är en galen judisk supremacist av ganska obehaglig sort. Kan de svara på varför de gör det? Nej, istället antingen flamsar de, eller så hotar de med "stryk".

Anledningen till att jag oroas över deras skadliga inverkan på AfS är att jag sett hur deras memer redan ställt till det. De hyllade pajasen Bali som nån sorts baserad kurd, och vad händer? Jo Hahne, högt uppsatt i AfS, går ut och välkomnar honom in i partiet! Nu håller de på och snackar upp Ekeroth på samma sätt, trots att de vet vad han gjort tidigare i hela sin karriär som inte bara har varit "Israel först" utan dessutom gått ut på att rensa ut alla som inte delar hans fanatism i den frågan. Ekeroth har genom hela sin karriär visat vem han är. Det råder ingen tvekan. Han är en israelisk nationalist, inte en svensk.

Jag såg vad som hände när SvP förstördes genom Ukrainadårarna (Holmgren en av de skadligaste), nu varnar jag för att samma typer är igång med ett nytt projekt som riskerar att förstöra ett nytt parti.

Jag har alltid rätt i slutändan. Så håll käft och lyssna istället för att "tänka själv" och massa sånt trams som de flesta av er ändå inte är förmögna till.
Självklart är det svammel att tro att man har rätt i allt hela tiden. Vad du kallar sanning kan jag kalla propaganda.

Låt oss ta din senaste "sanning".

Hur det är sant att Cristoffer Dylny propagerar för Kent Ekeroth. Vad är explicit sant i det påståendet?
Citera
2018-03-28, 18:19
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Självklart är det svammel att tro att man har rätt i allt hela tiden. Vad du kallar sanning kan jag kalla propaganda.

Hur det är sant att Cristoffer Dylny propagerar för Kent Ekeroth. Vad är explicit sant i det påståendet?
Här t.ex.:

https://twitter.com/chris_dulny/status/978650027739504640

Eller shillandet i podden med Gamov.
Citera
2018-03-28, 18:19
Medlem
Citat:

Vilket är problemet? Baggebo1 har rätt. Christoffer Dulny, Daniel Friberg och den Nordiska Alternativhögern ska hålla sig borta från Alternativ för Sverige. Allting de rör vid förstörs.

I USA har Friberg och Dulny inreseförbud på goda grunder. För utan AltRights rally i Charlottesville hade vänstern inte kunnat bedriva hetsjakt på konservativa och nationalister över hela världen.

Det är dags att Dulny och Friberg städas ut. Även om det svider för Motgiftsgänget, Ingrid & Conrad och AfS. Facit är facit.
Citera
2018-03-28, 18:57
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Här t.ex.:

https://twitter.com/chris_dulny/status/978650027739504640

Eller shillandet i podden med Gamov.

Att de kan tänka sig ha företrädare som inte lever upp till Mattiasreporters rättesnöre är en möjlighet ja. Kent och Erik är på ett politiskt plan kreativa och hårt arbetande. Vet inte riktigt vad det är du attackerar här.

Ett högst generellt konstaterande smått trollande svar till någon fientligt inställd journalist är ingenstans ett propagerande för att specifikt Ekeroth skall med i AfS.

Att som du påstå Christoffer Dulny "gång på gång propagerar för Ekeroth" är således en lögn som du sprider. Inget annat.

Om du nu uppenbarligen valt att PROPAGERA mot giftet/Alt-högern. Borde Inte William Hahne vara lika mycket ett gift för AfS eftersom han helt öppet propagerar för att ta med Bali. Eller gör du ett "logiskt" undantag där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in