Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-28, 19:02
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Att de kan tänka sig ha företrädare som inte lever upp till Mattiasreporters rättesnöre är en möjlighet ja. Kent och Erik är på ett politiskt plan kreativa och hårt arbetande. Vet inte riktigt vad det är du attackerar här.

Ett högst generellt konstaterande smått trollande svar till någon fientligt inställd journalist är ingenstans ett propagerande för att specifikt Ekeroth skall med i AfS.

Att som du påstå Christoffer Dulny "gång på gång propagerar för Ekeroth" är således en lögn som du sprider. Inget annat.
Nej, det är ingen lögn. Nordiska Alternativhögern och Dulny vet vad de gör. Och allt de gör gör de inte offentligt.
Citat:
Om du nu uppenbarligen valt att PROPAGERA mot giftet/Alt-högern. Borde Inte William Hahne vara lika mycket ett gift för AfS eftersom han helt öppet propagerar för att ta med Bali. Eller gör du ett "logiskt" undantag där?
Jag propagerade mot Hahne och AfS just efter den tweeten. Jag bedömde sedan att partiet inte stod bakom den (eftersom de retweetade en Kasselstrandtweet med lite motsatt budskap kring Bali) och lämnade den saken tillsvidare.
Citera
2018-03-28, 19:29
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nej, det är ingen lögn. Nordiska Alternativhögern och Dulny vet vad de gör. Och allt de gör gör de inte offentligt.
Uppenbarligen sitter du och ljuger.

Bortsett från det.

Vad är det de inte gör offentligt? Har Alt-högern en plan att få in Ekeroth i Afs?
Citat:
Jag propagerade mot Hahne och AfS just efter den tweeten. Jag bedömde sedan att partiet inte stod bakom den (eftersom de retweetade en Kasselstrandtweet med lite motsatt budskap kring Bali) och lämnade den saken tillsvidare.
Ok.
Citera
2018-03-28, 19:54
Medlem
Citat:
Uppenbarligen sitter du och ljuger.

Dulny vet vad han gör? Snacka om att se geni där inget sådant står att finna.
Citera
2018-03-28, 19:58
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Dulny vet vad han gör? Snacka om att se geni där inget sådant står att finna.
Du tror alltså inte på baggebo1s teori om att NA med Dulny i spetsen har någon form av plan att sprida judiskt gift i AfS?
Citera
2018-03-28, 20:02
Medlem
Citat:
Du tror alltså inte på baggebo1s teori om att NA med Dulny i spetsen har någon form av plan att sprida gift i AfS?

Dulny... plan... detta går inte ihop. Det är obegripligt för mig hur man kan lyssna på några podcasts med Dulny och inbilla sig att han skulle vara bakom eller del i någon sorts briljant plan.

Å andra sidan är allting en konspiration i babbens huvud. Jag minns att han kom på mig med att vara ZOG-agent under presidentvalskampanjen i för drygt två år sedan. Skälet? Jag påpekade att delstaten Florida hade 99 delegater. Detta var sant men babben hade fått för sig något annat. Alltså var jag ZOG-agent.
Citera
2018-03-28, 20:15
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Dulny... plan... detta går inte ihop. Det är obegripligt för mig hur man kan lyssna på några podcasts med Dulny och inbilla sig att han skulle vara bakom eller del i någon sorts briljant plan.

Å andra sidan är allting en konspiration i babbens huvud. Jag minns att han kom på mig med att vara ZOG-agent under presidentvalskampanjen i för drygt två år sedan. Skälet? Jag påpekade att delstaten Florida hade 99 delegater. Detta var sant men babben hade fått för sig något annat. Alltså var jag ZOG-agent.
Ni verkar uppenbarligen ha något gemensamt i brist på sakliga argument mot NA.
Citera
2018-03-28, 20:19
Medlem
Citat:
Ni verkar uppenbarligen ha något gemensamt i brist på sakliga argument mot NA.

Du kan titta på min inläggshistorik i den här tråden om du är intresserad. Där finns gott om argument. Med det sagt så är jag inte "emot" NA eftersom jag inte bryr mig särskilt mycket. Detta till skillnad från babben.

Det vore för övrigt intressant att se babben göra en utläggning om hur detta verkligen hänger ihop. Detta eftersom babben av oförklarliga anledningar tycker att Richard Spencer är bra... men Nordiskt alt-right är en del av Spencers altright.com-företag. Mysteriet tätnar.
Senast redigerad av experten10 2018-03-28 kl. 20:22.
Citera
2018-03-28, 20:34
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Du kan titta på min inläggshistorik i den här tråden om du är intresserad. Där finns gott om argument. Med det sagt så är jag inte "emot" NA eftersom jag inte bryr mig särskilt mycket. Detta till skillnad från babben.
Ok.
Citat:
Det vore för övrigt intressant att se babben göra en utläggning om hur detta verkligen hänger ihop. Detta eftersom babben av oförklarliga anledningar tycker att Richard Spencer är bra... men Nordiskt alt-right är en del av Spencers altright.com-företag. Mysteriet tätnar.
Jag tycker man borde välkomna alla argument så länge de är sakliga nog. Jag är faktiskt seriöst intresserad om det är mer än bara massa efterblivet svammel.
Citera
2018-03-28, 20:51
Medlem
baggebo1s avatar
Här läxar Dulny upp Albinsson om Kent Ekeroth, igen.

https://twitter.com/chris_dulny/status/979056835343904773

Han har helt klart Kent nära hjärtat. Han blir ständigt kränkt å Kents vägnar.

Lyssnade också på senaste Vita Pillret. Christoffer Dulny berättade att han många gånger (kommer inte ihåg det exakta ordvalet, kanske "otaliga") blivit helkroppsvisiterad på väg till och från Israel. Ok, en vanlig svensk kan givetvis åka till Israel och semestra nån gång eller så. Men om man åkt så många gånger att man blivit helkroppsvisiterad "otaliga" gånger så känns det som att det är nåt annat som spelar in.

Vad är egentligen Dulnys koppling till det judiska? Vad är hans koppling till Israel? Vad är det som gör att han så ofta varit där?
Senast redigerad av baggebo1 2018-03-28 kl. 21:19.
Citera
2018-03-30, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Här läxar Dulny upp Albinsson om Kent Ekeroth, igen.

https://twitter.com/chris_dulny/status/979056835343904773

Han har helt klart Kent nära hjärtat. Han blir ständigt kränkt å Kents vägnar.

Lyssnade också på senaste Vita Pillret. Christoffer Dulny berättade att han många gånger (kommer inte ihåg det exakta ordvalet, kanske "otaliga") blivit helkroppsvisiterad på väg till och från Israel. Ok, en vanlig svensk kan givetvis åka till Israel och semestra nån gång eller så. Men om man åkt så många gånger att man blivit helkroppsvisiterad "otaliga" gånger så känns det som att det är nåt annat som spelar in.

Vad är egentligen Dulnys koppling till det judiska? Vad är hans koppling till Israel? Vad är det som gör att han så ofta varit där?

Har själv inte hört just det du återberättar angående Israel, vem vet det kan vara på skämt.

Min fråga till dig är; vad är din relation till Dulny, varför är du på Nordisk alternativhöger likt Offervilja är på Dan från Motgift? Har ni något otalt? Du har en hel del vettiga inlägg men din häxjakt på Dulny är patetisk. Om man inte nämner judarna så är man på din "hitlist" eller vadå?

Personligen så är jag lite kluven, jag förstår att sionister i slutändan inte vill det bästa för vårt folk men samtidigt så undrar jag varför man ska kontrasignalera utomeuropeér (Hanif, Bechir, Kent till viss del då etc.) som vill vårt folk väl, det gynnar väl oss? Varför denna judetourettes gällande de som vill oss väl för tillfället?
Citera
2018-03-30, 02:22
Medlem
Citat:

Nordiska Alternativhögern är ingen folkrörelse utan just det som Baggen har poängterat - den svenska division av företaget AltRight Corporation.

Det var en folkrörelse på internet som förde Donald Trump till Vita huset. Några - Daniel Friberg troligen var snabbt ute för att tälja guld på den här folkrörelsen. Så han drog ihop Richard Spencer, Henrik Palmgren och kanske nån annan och startade AltRight Corporation + Nordiska Alternativhögern.

Ingenting kommer ut ur AltRight Corporation eller den svenska division Nordiska Alternativhögern förutom att några snuskigt rika skänker rätt mycket pengar till de här två företagen.
Citera
2018-03-30, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Personligen så är jag lite kluven, jag förstår att sionister i slutändan inte vill det bästa för vårt folk men samtidigt så undrar jag varför man ska kontrasignalera utomeuropeér (Hanif, Bechir, Kent till viss del då etc.) som vill vårt folk väl, det gynnar väl oss? Varför denna judetourettes gällande de som vill oss väl för tillfället?

Om vi tänker på samme Bechir så blir jag väldigt fundersam hur du ens kan skriva hans namn i samma mening som Bali och Kent? Du tänkte på Bechir Rabani? Han som gick bort för ett tag sedan? Skillnaden mellan honom och de övriga två är att han faktiskt var en bra, genuin, hederlig och osjälvisk utomeuropé som inte bara tänkte på sig själv utan även på de etniska svenskarna. När han gick bort blev jag uppriktigt ledsen. Bali var/är en moderat och Kent är så sionistisk man bara kan bli och har liksom Bali motverkat etniska svenskars rätt till ett eget land.
Senast redigerad av IKN 2018-03-30 kl. 03:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in