Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Här läxar Dulny upp Albinsson om Kent Ekeroth, igen.
https://twitter.com/chris_dulny/status/979056835343904773
Han har helt klart Kent nära hjärtat. Han blir ständigt kränkt å Kents vägnar.
Lyssnade också på senaste Vita Pillret. Christoffer Dulny berättade att han många gånger (kommer inte ihåg det exakta ordvalet, kanske "otaliga") blivit helkroppsvisiterad på väg till och från Israel. Ok, en vanlig svensk kan givetvis åka till Israel och semestra nån gång eller så. Men om man åkt så många gånger att man blivit helkroppsvisiterad "otaliga" gånger så känns det som att det är nåt annat som spelar in.
Vad är egentligen Dulnys koppling till det judiska? Vad är hans koppling till Israel? Vad är det som gör att han så ofta varit där?
Har själv inte hört just det du återberättar angående Israel, vem vet det kan vara på skämt.
Min fråga till dig är; vad är din relation till Dulny, varför är du på Nordisk alternativhöger likt Offervilja är på Dan från Motgift? Har ni något otalt? Du har en hel del vettiga inlägg men din häxjakt på Dulny är patetisk. Om man inte nämner judarna så är man på din "hitlist" eller vadå?
Personligen så är jag lite kluven, jag förstår att sionister i slutändan inte vill det bästa för vårt folk men samtidigt så undrar jag varför man ska kontrasignalera utomeuropeér (Hanif, Bechir, Kent till viss del då etc.) som vill vårt folk väl, det gynnar väl oss? Varför denna judetourettes gällande de som vill oss väl för tillfället?