2018-03-28, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Eller hur? Det pratade vi mycket om. Vem skulle gilla att snacka om det?
Ju mer film de lägger fram ju mer misstror jag honom om hans katts brutna ben.
Ett sånt jävla perverst äckel får man leta efter. Börjar denna skryta så tar han väl toppnotering, jag vill knappt veta mer.

Men nåt har han gjort. Finns inte en chans att han ända till 47 års ålder hållit sig helt i skinnet, never ever.
Jag undrar om det finns extremt brutala våldtäkter eller dyl som inte klarats upp. Kan inte riktigt släppa hans Amagermannen där, eller nåt med seriebrott. Jag tror han slickar sig kring mun och hånar polis, han är rejält självgod.

Mixed offender btw - det lutar åt det, ja. Han verkar ha fötter i två läger.
Typ en 47:a i organiserad sett till slugheten, planering, dubbelliv, långvariga fantasier, intellekt, kollar krim, sättet han får med sig offer osv - men ändå viss röra inkl riktigt störd barndom samt loner inklusive ett extremt övervåld (även sett till film). Han får en strl 39 på andra foten, det är väl därför han går så konstigt.

Ja, vad var det med katten?

Hans fantasi om katter, kvinnor och ett snurrande rör har nog större betydelse än man kan tro. Det är en gränslös, kaotisk fantasi, och troligen har djur förekommit i hans helsjuka sexliv.

Ja, han är mixed hela han, och hans brottslighet är väl likadan.

Jag gissar att DK och exfrun fått höra om vidriga saker som PM gjort, men att hans storys inte har tagits på allvar.

Gissa om DK och exfrun ligger vakna på nätterna...

Han har väl spelat samma spel med dom som han spelar med polisen och rätten.

Han hintar, skarvar, retas, flyttar runt sanningen... en millimeter hit och en millimeter dit...

Jag tror att DK och exfrun sitter på varsin bomb.
Citera
2018-03-28, 09:05
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen
Ja. Och igår gick ju försvarsadvokaten igång med att någon av dessa filmer legat i en gammal dator som polisen fått bryta upp. Konstigt att hon gasade igång med det då det ju inte direkt talar till PMs fördel. Snarare visar det att han haft dessa perversa tankar länge.
Haha, jag tänkte det samma. Jag tror det var från 2013 va?
Nu kom jag på nåt mer - han var ju på julfrukost och visade nån hur en man ströps med en wire i mobilen. Jag tror den andre fick gå ut och spy.
Ett päron till uppfinnare firar jul..
Citera
2018-03-28, 09:06
Medlem
Citat:
PMs dator, mobil - dokument, animationer samt äkta mord

Komplettera, justera vid behov detta vedervärdiga material.

(Klippt bort materialet för längd.) Tack för en bra och utförlig sammanfattning. Vedervärdigt är rätta ordet.

Och allt detta hittas hos en man som vissa här tror kan vara oskyldig och utav ett "sammanträffande" råkat hamna i en situation där det handlar om att en kvinna spetsats och bland annat fått huvudet avskuret. Och är rödhårig. Ja, hej på den du...
Citera
2018-03-28, 09:07
Medlem
Citat:
Eller hur? Det pratade vi mycket om. Vem skulle gilla att snacka om det?
Ju mer film de lägger fram ju mer misstror jag honom om hans katts brutna ben.
Ett sånt jävla perverst äckel får man leta efter. Börjar denna skryta så tar han väl toppnotering, jag vill knappt veta mer.

Men nåt har han gjort. Finns inte en chans att han ända till 47 års ålder hållit sig helt i skinnet, never ever.
Jag undrar om det finns extremt brutala våldtäkter eller dyl som inte klarats upp. Kan inte riktigt släppa hans Amagermannen där, eller nåt med seriebrott. Jag tror han slickar sig kring mun och hånar polis, han är rejält självgod.

Mixed offender btw - det lutar åt det, ja. Han verkar ha fötter i två läger.
Typ en 47:a i organiserad sett till slugheten, planering, dubbelliv, långvariga fantasier, intellekt, kollar krim, sättet han får med sig offer osv - men ändå viss röra inkl riktigt störd barndom samt loner inklusive ett extremt övervåld (även sett till film). Han får en strl 39 på andra foten, det är väl därför han går så konstigt.

Storlek 39? Que? 😊
Citera
2018-03-28, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Allting han har sagt och inte har jag definitivt inte 100% koll på. Däremot vill jag bestämt minnas att han sagt att han var tvungen att gå ut för att göra något ute för att få ordning på "problemet" med motorn. Du däremot borde ha koll på allt som PM säger, som är VÄLDIGT INSATT i PM...

Men nej, det är absolut inget akut behov att fälla upp djuprodren. Tvärtom är det snarare något man låter vara tills det är dags att lägga till vid kaj, inte något man gör ute till havs mitt i natten, utan flytväst och belysning, utan besättning och med bara en okunnig journalist instängd i ubåten.

Han säger ju att han går från maskinrummet och sedan upp genom den främre luckan. Det var lugn sjö så det gick bra, typ. Låter livsfarligt tycker jag, men antar att det har med hans teori att göra, eller?
Citera
2018-03-28, 09:09
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Storlek 39? Que? 😊
Hahahahaha. Ja, an vaggar ju fram ibland.
Ena foten dominerar, strl 47 (organized) - den andra är en 39:a (disorganized).
Citera
2018-03-28, 09:12
Medlem
Citat:
Hahahahaha. Ja, an vaggar ju fram ibland.
Ena foten dominerar, strl 47 (organized) - den andra är en 39:a (disorganized).

Ha ha 😀

Jo, han är klumpig.

Han snubblar i landstigningsfilmen, som en annan Odysseus.

Han ska gå två meter på en reling, och fastnar med foten.

En riktig sjöman gör inte så.

Han är en charlatan.
Citera
2018-03-28, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Ja, det kan vara souvenir, signatur men också i syfte att skända. Han lär inte komma ut i första taget och med flyt aldrig mer. Så det han ska börja samla till nu är mod att kliva in där personerna inte är små försvarslösa kvinnor utan stora biffiga psykopater.

Jag funderar på om åklagare och utredarna har något aning om var allt har utspelat sig på den här ubåten? Hade man haft en FU nu så hade det säkert varit markerade områden som gett en överblick på den här vidriga skorven till ubåt. Det är verkligen otäckt att skriva detaljerat om vad som kan ha hänt i detta fallet känner jag.
Det diskuterades innan om han sparat detta i syfte att plantera det på land när han kom tillbaka. Det låter inte så långsökt?
Citera
2018-03-28, 09:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Ja, vad var det med katten?

Hans fantasi om katter, kvinnor och ett snurrande rör har nog större betydelse än man kan tro. Det är en gränslös, kaotisk fantasi, och troligen har djur förekommit i hans helsjuka sexliv.

Ja, han är mixed hela han, och hans brottslighet är väl likadan.

Jag gissar att DK och exfrun fått höra om vidriga saker som PM gjort, men att hans storys inte har tagits på allvar.

Gissa om DK och exfrun ligger vakna på nätterna...

Han har väl spelat samma spel med dom som han spelar med polisen och rätten.

Han hintar, skarvar, retas, flyttar runt sanningen... en millimeter hit och en millimeter dit...

Jag tror att DK och exfrun sitter på varsin bomb.
Deidre är nog tyvärr nöjd:
- Som et helt igennem kærligt, venskabeligt, oprigtigt og rigtig godt menneske, siger hun."live tv2.dk

"- Han kan godt lide bløde maver og kattekillinger. At en mand på 47 år skulle blive helt diametralt modsat... Jeg finder det helt utænkeligt, siger vidnet Deidre King."live tv2.dk

"Innan King lämnade rättssalen gjorde hon slängkyssar och formade händerna till ett hjärta mot Madsen. Han svarade med att göra tecken om att de ska skriva till varandra." l[/i]
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ddpOrJ/tidigare-alskarinnans-karlekshalsning-till-peter-madsen

Frun verkar må sämre såsom hon gjorde en kovända igår.

Längst ner är mitt citat om katten:
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
Citera
2018-03-28, 09:17
Medlem
Betongbalettens avatar
Förstår det som att det är PM/Betina-dag i rätten idag. Kan nog bli intressant, om än frustrerande att ta del av PM:s försök att manipulera och lägga till rätta.
Frågan är väl om besvärliga fakta som talar emot hans version bemöts med nya vinklar och detaljer.
Citera
2018-03-28, 09:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumwirdenhirsch
(Klippt bort materialet för längd.) Tack för en bra och utförlig sammanfattning. Vedervärdigt är rätta ordet.

Och allt detta hittas hos en man som vissa här tror kan vara oskyldig och utav ett "sammanträffande" råkat hamna i en situation där det handlar om att en kvinna spetsats och bland annat fått huvudet avskuret. Och är rödhårig. Ja, hej på den du...
Herre gud, han kommer väl som sagt ta toppnoteringar. Samtidigt som han är slug och manipulativ så är det ju oerhört korkat att ha allt detta. Men hans grandiositet och narcissism bedrog honom väl. Han verkar inte alls ha trott att han skulle åka fast, för så pantad kan han inte vara.
Senast redigerad av develi 2018-03-28 kl. 09:21.
Citera
2018-03-28, 09:23
Medlem
Hej Trilas. Ubådseksperten fra Søværnet og civilingeniøren fra Teknologisk Institut er på 3. april, ifølge mine oplysninger.

Det var bra, då kommer deras utlåtanden efter PM, puh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in