Citat:
Eller hur? Det pratade vi mycket om. Vem skulle gilla att snacka om det?
Ju mer film de lägger fram ju mer misstror jag honom om hans katts brutna ben.
Ett sånt jävla perverst äckel får man leta efter. Börjar denna skryta så tar han väl toppnotering, jag vill knappt veta mer.
Men nåt har han gjort. Finns inte en chans att han ända till 47 års ålder hållit sig helt i skinnet, never ever.
Jag undrar om det finns extremt brutala våldtäkter eller dyl som inte klarats upp. Kan inte riktigt släppa hans Amagermannen där, eller nåt med seriebrott. Jag tror han slickar sig kring mun och hånar polis, han är rejält självgod.
Mixed offender btw - det lutar åt det, ja. Han verkar ha fötter i två läger.
Typ en 47:a i organiserad sett till slugheten, planering, dubbelliv, långvariga fantasier, intellekt, kollar krim, sättet han får med sig offer osv - men ändå viss röra inkl riktigt störd barndom samt loner inklusive ett extremt övervåld (även sett till film). Han får en strl 39 på andra foten, det är väl därför han går så konstigt.
Ju mer film de lägger fram ju mer misstror jag honom om hans katts brutna ben.
Ett sånt jävla perverst äckel får man leta efter. Börjar denna skryta så tar han väl toppnotering, jag vill knappt veta mer.
Men nåt har han gjort. Finns inte en chans att han ända till 47 års ålder hållit sig helt i skinnet, never ever.
Jag undrar om det finns extremt brutala våldtäkter eller dyl som inte klarats upp. Kan inte riktigt släppa hans Amagermannen där, eller nåt med seriebrott. Jag tror han slickar sig kring mun och hånar polis, han är rejält självgod.
Mixed offender btw - det lutar åt det, ja. Han verkar ha fötter i två läger.
Typ en 47:a i organiserad sett till slugheten, planering, dubbelliv, långvariga fantasier, intellekt, kollar krim, sättet han får med sig offer osv - men ändå viss röra inkl riktigt störd barndom samt loner inklusive ett extremt övervåld (även sett till film). Han får en strl 39 på andra foten, det är väl därför han går så konstigt.

Ja, vad var det med katten?
Hans fantasi om katter, kvinnor och ett snurrande rör har nog större betydelse än man kan tro. Det är en gränslös, kaotisk fantasi, och troligen har djur förekommit i hans helsjuka sexliv.
Ja, han är mixed hela han, och hans brottslighet är väl likadan.
Jag gissar att DK och exfrun fått höra om vidriga saker som PM gjort, men att hans storys inte har tagits på allvar.
Gissa om DK och exfrun ligger vakna på nätterna...
Han har väl spelat samma spel med dom som han spelar med polisen och rätten.
Han hintar, skarvar, retas, flyttar runt sanningen... en millimeter hit och en millimeter dit...
Jag tror att DK och exfrun sitter på varsin bomb.