Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Fy fan. Detta var helt väntat, och jag nämnde djur och barn för ett par veckor sedan, vill jag minnas, men fick inget gensvar.
Madsens extrema störning tillåter förmodligen vilket offer som helst. Hans sadism är förmodligen universell, och jag hoppas verkligen att polisen betraktar honom som tänkbar mixed offender, om de letar efter tidigare brott.
Djur, barn, kvinnor, män, unga och gamla kan finnas i sökspektrat...
Snälla polisen, uteslut ingen möjlighet i detta stadium...
"Och det pratade vi mycket om..." Tillåt mig skratta. Ännu en lögn. Madsen såg filmen för att han gick igång på den. Han är lika lite ledsen som när han såg halshuggningen...
Eller hur? Det pratade vi mycket om. Vem skulle gilla att snacka om det?
Ju mer film de lägger fram ju mer misstror jag honom om hans katts brutna ben.
Ett sånt jävla perverst äckel får man leta efter. Börjar denna skryta så tar han väl toppnotering, jag vill knappt veta mer.
Men nåt har han gjort. Finns inte en chans att han ända till 47 års ålder hållit sig helt i skinnet, never ever.
Jag undrar om det finns extremt brutala våldtäkter eller dyl som inte klarats upp. Kan inte riktigt släppa hans Amagermannen där, eller nåt med seriebrott. Jag tror han slickar sig kring mun och hånar polis, han är rejält självgod.
Mixed offender btw - det lutar åt det, ja. Han verkar ha fötter i två läger.
Typ en 47:a i organiserad sett till slugheten, planering, dubbelliv, långvariga fantasier, intellekt, kollar krim, sättet han får med sig offer osv - men ändå viss röra inkl riktigt störd barndom samt loner inklusive ett extremt övervåld (även sett till film). Han får en strl 39 på andra foten, det är väl därför han går så konstigt.